• Anonym (Babymama)

    Någon mer som har bebisverkstad nu

    Hej!

    Vi är i full gång att försöka bli gravid under ÄL som är i mitten på veckan. 9e-10e sept ungefär.

    Någon mer därute? Eller lite senare! Skulle vara kul att följas åt.

  • Svar på tråden Någon mer som har bebisverkstad nu
  • Anonym (Lillskrutten)
    Anonym (4a) skrev 2020-11-25 22:39:51 följande:
    Så bra och få höra era erfarenheter om stickorna :) tack det hoppas verkligen jag med, och givetvis hoppas jag det blir av snarast för oss alla här i tråden också :)
    Hopeforaplus skrev 2020-11-25 17:29:10 följande:

    Det där ser ut att vara positivt eller väldigt nära! Mys idag för att säkra upp det extra mycket kanske? :)


    Ja han ställer upp så länge det är nödvändigt ;) vi längtar båda efter lillasyster eller lillebror <3Ja det är verkligen toppen! Har ju bara maken att prata med annars och han är väldigt ointresserad tyvärr haha. Pratar också med min mamma,?en bara om hur orättvist det är. Att jagÄr en av de få det drabbar...men men bara att vänja sig och ta nya tag...

    Åh men då ligger ju du inte så långt efter mig, ska bli spännande att följas åt :)

    Har faktiskt en känsla av att nu jävlaranamma ska det bli av!! Vi får väl se hur det blir med det haha.
    Ja blir riktigt spännande denna månad, precis lagom till jul hoppas vi! Skrattande
  • Hopeforaplus

    Tog ett nytt test imorse. Ett tidigt test som de likt alla andra tester visade negativt. Väntar bara in mensen nu. Längtar nu när man vet att det inte gick. Vill bara att den ska komma så tankarna slipper snurra runt i huvudet. Få andas lite och hoppas att det tar sig nästa gång.

    Längtan efter en bebis är enormHjärtaGråter

  • Anonym (Första)
    Hopeforaplus skrev 2020-11-26 14:27:50 följande:

    Tog ett nytt test imorse. Ett tidigt test som de likt alla andra tester visade negativt. Väntar bara in mensen nu. Längtar nu när man vet att det inte gick. Vill bara att den ska komma så tankarna slipper snurra runt i huvudet. Få andas lite och hoppas att det tar sig nästa gång.

    Längtan efter en bebis är enorm


    Ja i det läget så tycker man att mensen lika gärna kan komma direkt så man får börja om på ny kula.

    Hoppas för oss alla att det tar sig snart så vi alla får våra små bebisar som vi längtar och drömmer om!
  • Hopeforaplus
    Anonym (Första) skrev 2020-11-26 14:47:13 följande:
    Ja i det läget så tycker man att mensen lika gärna kan komma direkt så man får börja om på ny kula.

    Hoppas för oss alla att det tar sig snart så vi alla får våra små bebisar som vi längtar och drömmer om!
    Ja verkligen. För även om man vet innerst inne så finns det där lilla jäkliga hoppet kvar fram tills mensen väl kommer. Man hinner bli besviken så många gånger om.

    Verkligen! Nu är det våran tur. Håller tummarna för alla er med Äl nu och för oss som har det i december!Hjärta
  • Anonym (4a)
    Anonym (Lillskrutten) skrev 2020-11-26 12:12:50 följande:

    Ja blir riktigt spännande denna månad, precis lagom till jul hoppas vi! 


    Ja det vore den bästa julklappen <3
  • Anonym (4a)
    Hopeforaplus skrev 2020-11-26 14:27:50 följande:

    Tog ett nytt test imorse. Ett tidigt test som de likt alla andra tester visade negativt. Väntar bara in mensen nu. Längtar nu när man vet att det inte gick. Vill bara att den ska komma så tankarna slipper snurra runt i huvudet. Få andas lite och hoppas att det tar sig nästa gång.

    Längtan efter en bebis är enorm


    Men nej!! Så ledsen för din skull :?( såg ju ut som det skulle bli ett plus ju! Tråkigt...men hoppas mensen hoppar igång snart så du slipper vänta på att börja om iaf. Hoppas på en fin julklapp istället :)
  • Anonym (4a)

    Nu kom mina nya test och det var negativt:



    Visst borde det väl varit positivt igår kväll/i morse då som det såg ut igår? Isf ÄL idag!

  • Anonym (Babymakeing)

    Om allt följer samma mönster som innan mf nu i november så borde jag ha äl till helgen.. men nu börjar jag bli osäker på om det kommer ske för jag har inte fått några som helst utslag på äl-testerna än. så får kanske fortsätta vänta ett tag till på äl. skulle sååå gärna vilja va gravid till jul. 


    Hopeforaplus skrev 2020-11-25 08:40:23 följande:

    Vilka av er var det som har Äl nu i dagarna?Hjärta


  • Anonym (Babymakeing)

    Ja då va det nog postivt inatt kanske? Jobbigt när stickorna tar slut. Jag har bara 6 stycken kvar men kör cb advanced så man ska räkna med 10 st per cykel typ. Börjar man testa för sent så kommer den inte hitta hormonändringen och man blir utan glad gubbe =/ Dumt men man får utslag på när det närmar sig också och då brukar jag köra två test om dagen. Sen jag fick barn har jag en väldigt snabb stegring. Kan va negativt som idag, testar imorgon bitti och då visar det att det kommer hända inom närmsta dagarna, tesetar på kvällen och då är det positivt. 


    Hoppas allt gick vägen iaf för er! <3 Nu återstår bara den härliga väntan på bim då. längtar tills man inte lever två veckor i taget.


    Anonym (4a) skrev 2020-11-26 15:06:50 följande:

    Nu kom mina nya test och det var negativt:



    Visst borde det väl varit positivt igår kväll/i morse då som det såg ut igår? Isf ÄL idag!


  • Hopeforaplus
    Anonym (4a) skrev 2020-11-26 15:06:50 följande:

    Nu kom mina nya test och det var negativt:

    Visst borde det väl varit positivt igår kväll/i morse då som det såg ut igår? Isf ÄL idag!


    Ja det kan ha varit äl igår då. Dock kan det vara på g också. Senast såg mitt typ ut sådär dagen innan jag fick en gubbe. När ska du ha din äl? :)
Svar på tråden Någon mer som har bebisverkstad nu