• Anonym (Babymama)

    Någon mer som har bebisverkstad nu

    Hej!

    Vi är i full gång att försöka bli gravid under ÄL som är i mitten på veckan. 9e-10e sept ungefär.

    Någon mer därute? Eller lite senare! Skulle vara kul att följas åt.

  • Svar på tråden Någon mer som har bebisverkstad nu
  • barnlängtan2021
    Hopeforaplus skrev 2020-12-04 08:05:46 följande:

    Åh förstår att det måste kännas tungt. Sänder en kram till dig! Jag håller en tumme på att du får ett julmirakel istället


    Tack! Jag hoppas det!
  • barnlängtan2021
    Anonym (4a) skrev 2020-12-04 09:20:43 följande:

    Neeeej :,( jag som var så säker du var gravid när du gått över bim....beklagar :( det blir nog en nyårsbebis istället <3


    Jag trodde det med :( Får hoppas december är vår månad.
  • Anonym (Babymakeing)
    Anonym (4a) skrev 2020-12-04 09:23:15 följande:

    Vill ni bara ta en titt på mitt test jag nyss tagit? Är på ÄL+8 idag. Var ju ett snett veck precis där andra strecket skulle bli så svårt att se, men nu när det torkat vet jag inte? Ser ni nått?


     


    Jag ser definitivt ett streck! =D

  • Anonym (4a)
    Hopeforaplus skrev 2020-12-04 13:02:42 följande:

    Ja jag ser det väldigt tydligt!! Testa ta ett nytt imorgon eller söndag så borde det bli lite starkare!


    Åh!!! Har dock lite svårt att tro på det då är så tidigt och syntes efter tiden. Men klarar inte vänta längre än till imorgon med att testa igen haha :D
  • Anonym (4a)
    barnlängtan2021 skrev 2020-12-04 13:18:37 följande:

    Jag trodde det med :( Får hoppas december är vår månad.


    Jaa verkligen!! Det är definitivt er tur så länge ni försökt <3 kan tipsa om q10 tabletter som sägs förbättra äggkvaliteten och hjälpa till med ägglossning. Är akademiker själv så har läst vetenskapliga artiklar att det ska vara effektivt, speciellt i kombo med Letrozol :)
  • Anonym (4a)
    Anonym (Babymakeing) skrev 2020-12-04 14:39:45 följande:

     

    Jag ser definitivt ett streck! =D


    Åhhh hoppas du inte ser i syne :D
  • Anonym (Lillskrutten)
    Anonym (Babymakeing) skrev 2020-12-03 22:58:33 följande:

    Första graviditeten som resulterade i dottern så kände jag nått efter 4-5 dagar.  och vid graviditeten förra månaden va det ungefär samma. fast vid senaste nu så kände jag mer i ligamenten att de drog i dom efter redan en vecka. 


    Eller så är det för att jag ätit glass och jag inte borde äta laktos haha... svårt att veta vart allt kommer från när det sitter i magen. Kanske bara är gas hehe.


    Första gången kände jag mig svullen över livmodern men nu är man lite "pluffsigare" i det området så svårt att veta vad som är svullet och inte nu. Gick ner alla gravidkilon rätt snabbt men gick upp en del igen för jag fick sån craveing efter choklad när jag ammade.


    Tror inte jag kan hålla mig utan att ta ett test imorgon bitti. Kommer säkert visa tvärblankt eftersom det är på tok för tidigt! men ja.. jag har ju 20 test hemma så kan offra ett..


    Oj så tidigt du kände! Skönt det, men såklart, det är svårt att avgöra vad man egentligen känner haha! Visst är det så att magen är lite större och mjukare just där. Jobbigt med cravings vid amningen, har hört att det är en vanlig bieffekt men inte själv känt av det som tur är.
    Jättetråkigt att testet inte visade något nu, hoppas det var för tidigt bara!
  • Anonym (Lillskrutten)
    barnlängtan2021 skrev 2020-12-04 07:02:15 följande:
    Tack. Mensen har kommit nu så nu är det nya tag med letrozol igen.
    Åh nej Gråter Det sög nåt fruktansvärt!! Så ledsen för din skull. Hoppas hoppas verkligen på nästa gång Hjärta
  • Anonym (Lillskrutten)
    Anonym (4a) skrev 2020-12-04 09:23:15 följande:

    Vill ni bara ta en titt på mitt test jag nyss tagit? Är på ÄL+8 idag. Var ju ett snett veck precis där andra strecket skulle bli så svårt att se, men nu när det torkat vet jag inte? Ser ni nått?


    Åh men så spännande!! Tycker mig också se nånting, jobbigt att det kom efter tiden. Hoppas det är ett tydligare streck där imorgon! Skrattande Lycka till!
  • Anonym (Babymama)
    Anonym (4a) skrev 2020-12-04 09:23:15 följande:

    Vill ni bara ta en titt på mitt test jag nyss tagit? Är på ÄL+8 idag. Var ju ett snett veck precis där andra strecket skulle bli så svårt att se, men nu när det torkat vet jag inte? Ser ni nått?


    Wow va spääännande. Tycker jag ser ett streck! Och än är det tidigt. Håller tummarna!!
Svar på tråden Någon mer som har bebisverkstad nu