• Anonym (Babymama)

    Någon mer som har bebisverkstad nu

    Hej!

    Vi är i full gång att försöka bli gravid under ÄL som är i mitten på veckan. 9e-10e sept ungefär.

    Någon mer därute? Eller lite senare! Skulle vara kul att följas åt.

  • Svar på tråden Någon mer som har bebisverkstad nu
  • Anonym (Lillskrutten)
    Anonym (Babymakeing) skrev 2020-12-07 01:20:57 följande:
    Tack <3 just nu när jag varit uppe sen 23 å tröstat dottern å försöker få henne att somna om så börjar jag fundera på om vi gör rätt i att försöka så snart men så fort hon väl somnat så vet jag att vi definitiv vill ha en till hehe.

    Jag testar kanske redan imorgon. Beror lite på om jag har möjlighet att gå på toa innan hon vaknar eller hur bråttom det är att få upp henne ur sängen. Är rädd att det kommer vara blankt igen men vill så gärna veta!
    Åh fy! Det blev inte mycket sömn för dig stackare Rynkar på näsan Tråkigt med testet! Hoppas det är för tidigt bara, kanske en graviditet med lågt hormon. Hoppas hoppas! Ge inte upp riktigt än och blir det inte nu så blir det kanske ett septemberbarn, hur underbart när det fortfarande kan vara sommarvärme men löven ändrar färg och alla är tillbaka från semester Solig
  • Anonym (Lillskrutten)
    Anonym (4a) skrev 2020-12-07 10:34:00 följande:
    Ja det känns jättebra och då var det ju ändå bim-3 igår, så starkare blir det :) tror jag får ett digitalt i brevlådan idag så ska ta det sen. Det tidiga testet hann inte komma innan helgen så går nog rakt på det digitala. Tack <3
    När kan du ta det digitala? Visst blir det på onsdag då du har bim? Solig
  • Anonym (Lillskrutten)
    Anonym (Ingenaning) skrev 2020-12-07 11:47:25 följande:
    Nej ingen mens i sikte och negativt på test. Men har funderat lite på ifall jag hade ÄL på onsdagen/torsdagen istället för söndagen innan som jag trodde.. så borde få mensen nu i veckan, onsdag eller torsdag sånt fall.. vi får se, men har inga förhoppningar.. vi fick ju till det där på söndagen men om ÄL sen var på onsdag eller torsdag så blir de ju lite långt innan kanske
    Ah men det kan räcka! 5 dagar kan spermierna klara sig i kroppen så om ni har tur. Håller tummarna för att det räckte oavsett när äl inträffade! Solig
  • Anonym (Ingenaning)
    Anonym (Lillskrutten) skrev 2020-12-07 14:42:57 följande:

    Ah men det kan räcka! 5 dagar kan spermierna klara sig i kroppen så om ni har tur. Håller tummarna för att det räckte oavsett när äl inträffade! 


    Ja vi får se! Men man blir ju galen på att vänta haha
  • Anonym (Lillskrutten)
    Anonym (Ingenaning) skrev 2020-12-07 15:06:33 följande:
    Ja vi får se! Men man blir ju galen på att vänta haha
    Visst blir man, det är skitjobbigt!
  • Anonym (4a)
    Anonym (Första) skrev 2020-12-07 14:27:46 följande:

    Grattis! Så glad för din skull :) hoppas att det går hela vägen nu och att lilla knytet vill stanna.


    Åh tack! Ja nu är jag mest orolig ifall bebis inte vill stanna därinne :( har faktiskt köpt progesteronkräm denna gång att smörja med...
  • Anonym (4a)
    Anonym (Lillskrutten) skrev 2020-12-07 14:41:17 följande:

    När kan du ta det digitala? Visst blir det på onsdag då du har bim? 


    Har beställt så trodde det skulle komma idag men kommer nog imorgon. Håller urin så länge jag kan tills posten kommit, kan inte hålla mig längre :D
  • Anonym (Babymakeing)
    Anonym (4a) skrev 2020-12-07 10:52:26 följande:

    Åh :( är ju som sagt några dagar kvar så hoppas hoppas! Vore kul och plussa samtidigt:)


    Ja visst vore det! :) men börjar tro mer å mer på mensvärk. Inte så mycket flytningar som jag brukar få och kände efter att tappen sitter rätt långt ner så gissar att mensen är på ingång. Men kommer ett ägg nästa månad igen! :)
  • Anonym (4a)
    Anonym (Babymakeing) skrev 2020-12-07 19:39:16 följande:

    Ja visst vore det! :) men börjar tro mer å mer på mensvärk. Inte så mycket flytningar som jag brukar få och kände efter att tappen sitter rätt långt ner så gissar att mensen är på ingång. Men kommer ett ägg nästa månad igen! :)


    Bara vänta och se då, men hoppas såklart på plus :)
  • Anonym (Babymakeing)
    Anonym (4a) skrev 2020-12-07 21:56:43 följande:

    Bara vänta och se då, men hoppas såklart på plus :)


    Ja, jag är så kluven. Vågar inte hoppas men samtidigt så vill jag ju så gärna se det där pluset! Är ju jättelångt till januari. Enda fördelen är väl att jag kan dricka vin till jul å inte behöver tänka på att dölja nått för släkten då. På onsdag blir det ett nytt test. Visar det negativt så inväntar jag mensen.

    På tal om test så ser jag fram emot Att se en bild på ditt digitala test imorgon :) så kul att någon här i gruppen plussat! Har nog glömt säga grattis kom jag på så, GraTtis!! =D
Svar på tråden Någon mer som har bebisverkstad nu