• Anonym (Babymama)

    Någon mer som har bebisverkstad nu

    Hej!

    Vi är i full gång att försöka bli gravid under ÄL som är i mitten på veckan. 9e-10e sept ungefär.

    Någon mer därute? Eller lite senare! Skulle vara kul att följas åt.

  • Svar på tråden Någon mer som har bebisverkstad nu
  • Anonym (Håller tummarna)

    [img=/gallery/image/5371305/full_600/phpWwzjgA03537.jpg

    Förlåt för spam tjejer!

    Tog detta imorse fick även lite rosa på pappret när jag torkade mig, bör jag vara orolig?

  • Anonym (Håller tummarna)

    [img=/gallery/image/5371305/full_600/phpWwzjgA03537.jpg

    Förlåt för spam tjejer!

    Tog detta imorse fick även lite rosa på pappret när jag torkade mig, bör jag vara orolig?

  • Anonym (4a)
    Hopeforaplus skrev 2020-12-17 07:03:36 följande:

    Vet att ni redan skrivit detta men ni som nu fick plus, när upptäckte ni plusset och när/om kände ni era symtom?


    Plussade på ÄL+8 fredag för snart två veckor sedan. Hade som lätt klåda på brösten några dagar efter ÄL (lika som jag hade i oktober då jag plussade) men sen har det inte varit något mer? Annars bara haft molvärk som symtom men det har jag när jag väntar mens också. 5+0 idag och har inte fått fler symtom än...
  • Anonym (4a)
    Anonym (Håller tummarna) skrev 2020-12-17 07:10:04 följande:
    Så fint, stort Grattis <3 nej det är vanligt att blöda lite i början av graviditeter, så tycker inte du behöver oroa dig :)
  • Anonym (Håller tummarna)
    Anonym (4a) skrev 2020-12-17 07:34:39 följande:

    Så fint, stort Grattis <3 nej det är vanligt att blöda lite i början av graviditeter, så tycker inte du behöver oroa dig :)


    Tack snälla !! <3 okej tack ditt svar ,är orolig för minsta lilla haha!
  • Anonym (Babymakeing)
    Hopeforaplus skrev 2020-12-17 07:03:36 följande:

    Vet att ni redan skrivit detta men ni som nu fick plus, när upptäckte ni plusset och när/om kände ni era symtom?


    Fick mitt plus på bim som va cd28, har för mig det va äl+12. Testade negativt innan dess.

    Hade kraftig molvärk från en vecka efter som blev starkare å starkare närmare mens. Nu är den inte alls lika intensiv. Kände mig ofta yr och trött. Tröttheten kan bero på min dotter iof och måste inte va kopplad till bebis i magen.
  • Anonym (Litehopplöst)
    Anonym (Lillskrutten) skrev 2020-12-16 22:31:35 följande:
    Hoppet är ute, mensen kom idag Gråter Är bara tacksam att jag inte behövde vänta så länge, bara två dagar sen så min cykel verkar hålla ungefär samma mönster. Besviken men nu är det bara att tänka framåt och se fram emot ett nytt försök och hoppas att det tar.
    Tack för peppen! Så glad att flera här har plussat nu, det ger glädje och hopp och ni förtjänar det verkligen Skrattande
    :(  Nej vad trist. förstår precis hur du känner. Håller tummarna att det tar sig nästa. <3
  • Anonym (Litehopplöst)
    Anonym (Lillskrutten) skrev 2020-12-16 22:31:35 följande:
    Hoppet är ute, mensen kom idag Gråter Är bara tacksam att jag inte behövde vänta så länge, bara två dagar sen så min cykel verkar hålla ungefär samma mönster. Besviken men nu är det bara att tänka framåt och se fram emot ett nytt försök och hoppas att det tar.
    Tack för peppen! Så glad att flera här har plussat nu, det ger glädje och hopp och ni förtjänar det verkligen Skrattande
    :(  Nej vad trist. förstår precis hur du känner. Håller tummarna att det tar sig nästa. <3
  • Anonym (Babymama)
    Hopeforaplus skrev 2020-12-17 07:03:36 följande:

    Vet att ni redan skrivit detta men ni som nu fick plus, när upptäckte ni plusset och när/om kände ni era symtom?


    Dagen innan jag plussade mådde jag illa och försöker trycka bort den känslan att jag inbillar mig, men utan att tänka på det kom det som vågor med illamående igen. Däckade 2 timmar när sambon kom hem. Hade även lite känningar där nere. Tog ett test på kvällen fast jag kissat massor, fick som ett spökstreck väldigt svagt.

    Morgonen efter ett plus :) äl+10. Hade egentligen tänkt vänta till idag med att ta test som tidigast.
Svar på tråden Någon mer som har bebisverkstad nu