• Anonym (Babymama)

    Någon mer som har bebisverkstad nu

    Hej!

    Vi är i full gång att försöka bli gravid under ÄL som är i mitten på veckan. 9e-10e sept ungefär.

    Någon mer därute? Eller lite senare! Skulle vara kul att följas åt.

  • Svar på tråden Någon mer som har bebisverkstad nu
  • Anonym (Lillskrutten)
    Anonym (Babymakeing) skrev 2020-12-16 23:46:03 följande:
    Nej! Va synd :( men som du säger, att om den väl ska komma så är det skönt att den inte dröjer på sig för länge så man får en ny chans snart igen :) nästa månad tar det sig säkert! Nytt år och nya möjligheter :) <3

    Tack va fin du är! <3
    Tack, ja nästa månad ska jag ligga kvar med rumpan i vädret i minst 10 minuter haha kanske kan ge simmarna lite skjuts på vägen, det fungerade förra gången!
  • Anonym (Lillskrutten)
    Hopeforaplus skrev 2020-12-17 07:02:46 följande:
    Åh vad ledsen jag blir för din skull men du har helt rätt i det du skrivit. Nu vet du att din mens är regelbunden vilket bådar gott för kommande månadHjärta Du har även ett väldigt sunt tänk vilket är superbra! Jag själv gräver ner mig så otroligt långt ner när jag får mina negativa. Ska försöka tänka lite mer som du!Glad
    Visst gör det, känns lite hoppfullt ändå. Förstår att du gör det, det är inte lätt. Du har däremot tur som mig att du redan har ett barn så för min del känner jag att det är mycket lättare att tänka positivt och framåt denna gång med en alldeles underbar liten person som distraherar en lite Solig
  • Anonym (Lillskrutten)
    Anonym (Håller tummarna) skrev 2020-12-17 07:10:04 följande:
    Fint test, det där går inte att misstolka! Det är absolut vanligt att blöda lite eller få rosa flytningar i början, försök att inte oroa dig även fast jag vet att det är svårt. Jag hade som mensvärk många veckor i förra graviditeten samtidigt som jag hade ökade flytningar så jag sprang in på toaletten måååånga gånger för jag var säker på att jag hade fått missfall. Så blev det som tur är inte och nu är min bebis snart ett halvår Solig
  • Anonym (Lillskrutten)
    Anonym (Litehopplöst) skrev 2020-12-17 09:06:21 följande:
    :(  Nej vad trist. förstår precis hur du känner. Håller tummarna att det tar sig nästa. <3
    Tack! Jag hoppas också, hoppas verkligen att alla här i tråden får plus snart Hjärta Eller egentligen hoppas jag att alla som försöker och verkligen vill ha och förtjänar barn ska få sitt plus, tycker det är hemskt att vissa behöver kämpa så mycket för ett barn som ska vara det självklaraste i världen.
  • Anonym (Babymakeing)
    Anonym (Lillskrutten) skrev 2020-12-17 10:08:54 följande:
    Tack, ja nästa månad ska jag ligga kvar med rumpan i vädret i minst 10 minuter haha kanske kan ge simmarna lite skjuts på vägen, det fungerade förra gången!
    Låter som en plan! ganska bekvämt med en kudde under gumpen hehe :) 
  • Anonym (Babymama)
    Anonym (Lillskrutten) skrev 2020-12-17 10:08:54 följande:

    Tack, ja nästa månad ska jag ligga kvar med rumpan i vädret i minst 10 minuter haha kanske kan ge simmarna lite skjuts på vägen, det fungerade förra gången!


    Gör det! Jag låg kvar en halvtimme efter varje gång. x)
  • Anonym (Lillskrutten)
    Anonym (Babymakeing) skrev 2020-12-17 10:45:52 följande:
    Låter som en plan! ganska bekvämt med en kudde under gumpen hehe :) 
    Haha ja visst är det, eller stå på knä och kolla instagram!
  • Anonym (Lillskrutten)
    Anonym (Babymama) skrev 2020-12-17 17:40:44 följande:
    Gör det! Jag låg kvar en halvtimme efter varje gång. x)
    Bra jobbat! Förra gången låg jag kvar mellan 10-30 minuter varje gång nära äl. Denna gång har jag inte gjort det och du har precis plussat så verkar vara ett vinnande koncept!
  • Anonym (4a)

    Har också legat kvar minst 30 min innan jag gått på toa, så verkar ju vara något magiskt med det ;)

    Nån av er gravida som mår något illa eller ont i brösten ännu? Är 5+0 idag men har bara molvärk än som symtom och är sååååå orolig för att jag ska få ma/mf :( känner efter fler symtom hela tiden men inget och efter allt så kan jag verkligen inte slappna av :?(

  • Anonym (Babymama)
    Anonym (4a) skrev 2020-12-17 22:19:14 följande:

    Har också legat kvar minst 30 min innan jag gått på toa, så verkar ju vara något magiskt med det ;)

    Nån av er gravida som mår något illa eller ont i brösten ännu? Är 5+0 idag men har bara molvärk än som symtom och är sååååå orolig för att jag ska få ma/mf :( känner efter fler symtom hela tiden men inget och efter allt så kan jag verkligen inte slappna av :?(


    Jaa men eller hur!

    Åh jag har illamående, molnvärk(dock inte lika mycket idag) och ont i brösvårtorna, fick jag erfara när jag skulle borsta håret puuh!

    Vad jobbigt att känna så. :( jag fick en känsla av att jag är rädd att mensen kommer i helgen och så undrar jag varför jag tänker så :/ man blir så nojig över allt
Svar på tråden Någon mer som har bebisverkstad nu