• Anonym (Babymama)

    Någon mer som har bebisverkstad nu

    Hej!

    Vi är i full gång att försöka bli gravid under ÄL som är i mitten på veckan. 9e-10e sept ungefär.

    Någon mer därute? Eller lite senare! Skulle vara kul att följas åt.

  • Svar på tråden Någon mer som har bebisverkstad nu
  • Anonym (Babymama)
    Anonym (Xbel) skrev 2020-12-20 13:08:06 följande:

    Hej,

    Följt den här tråden ett tag då vi också har bebisverkstad. Behöver hjälp att tyda detta testet.. är detta positivt?


    Positivt :) grattis!
  • barnlängtan2021
    Anonym (Lillskrutten) skrev 2020-12-20 10:14:46 följande:

    Härligt! Jättespännande! Ja se till att få till det så mycket ni bara kan! Även om det bara blir en liten snabbis :) Sen kommer den dölånga väntan och så håller jag tummarna och önskar på en stjärna att det blir en bebis för er nu.


    Tack! Ja den eviga längtan haha
  • Anonym (Babymama)
    Anonym (4a) skrev 2020-12-18 19:48:31 följande:

    Jag mår inte bra alls, tror jag håller på att få missfall igen :?( tog ett test tidigare idag, dock inte hållt urin mer än 30 min men borde vara starkare för det, men testet var svagare än tidigare. Tog mitt sista digitala och det stod dock gravid 2-3 fortfarande. Men iom det lite svagare testet är jag säker jag snart kommer blöda igen... är helt förkrossad :?(


    Hur har det gått nu i dagarna? <3
  • Anonym (4a)
    Anonym (Babymama) skrev 2020-12-20 08:55:16 följande:

    Väntat på bim för att ta ett cb test och idag var det dags :) känns så bra även om det var många dagar sedan vi plussade från början :)


    Stiligt, stort Grattis:)
  • Anonym (4a)
    Anonym (Babymama) skrev 2020-12-20 19:23:38 följande:

    Hur har det gått nu i dagarna? <3


    Inget nytt, varken tagit nytt test eller blött något... ska se vad för hjälp jag kan få från vården i veckan...
  • Anonym (4a)
    Anonym (Lillskrutten) skrev 2020-12-19 23:38:17 följande:
    Åh perfekt! Då kör vi på det.
    Kommer ihåg att du sa tidigare i tråden att du fått symptom först i vecka 6 i tidigare graviditeter så skulle inte oroa mig om jag var du. Jag skulle även mer lita på det digitala testet, visar det gravid och dessutom har hoppat till 2-3 veckor låter det väldigt lovande! Oroa dig inte, det kommer bli bra 
    Tack för fina ord <3 ja tidigare har jag inte känt något såhär tidigt, så är inte konstigt för mig att inte ha symtom än. Ja jag tog ju ändå ett digitalt också samtidigt som visade gravid 2-3, och det borde väl visat lägre om något varit fel? Hoppas det var fel på stickan bara...eller något? Det visar sig..,puh...
  • Anonym (Babymakeing)
    Anonym (4a) skrev 2020-12-20 22:38:00 följande:

    Tack för fina ord <3 ja tidigare har jag inte känt något såhär tidigt, så är inte konstigt för mig att inte ha symtom än. Ja jag tog ju ändå ett digitalt också samtidigt som visade gravid 2-3, och det borde väl visat lägre om något varit fel? Hoppas det var fel på stickan bara...eller något? Det visar sig..,puh...


    Ja säkert bara fel på stickan <3 även om det är lättare sagt än gjort att slå ifrån sig oron. Ingen blödning är ju positivt! Håller tummarna för att allt visar bra.
  • Anonym (Babymakeing)
    Anonym (Xbel) skrev 2020-12-20 13:08:06 följande:

    Hej,

    Följt den här tråden ett tag då vi också har bebisverkstad. Behöver hjälp att tyda detta testet.. är detta positivt?


    Definitivt positivt! :)
  • Anonym (4a)
    Anonym (Babymakeing) skrev 2020-12-21 00:35:51 följande:

    Ja säkert bara fel på stickan <3 även om det är lättare sagt än gjort att slå ifrån sig oron. Ingen blödning är ju positivt! Håller tummarna för att allt visar bra.


    Jag hoppas verkligen det! Vågar inte ta något nytt test hur som helst... men ingen blödning än iaf. Hur snart borde det komma om det vore missfall? Kan ju bli ma också iof...
  • Anonym (Första)

    Och så kom mensen precis som jag ställt in mig på. Det känns såklart tråkigt och är besviken, men kände ju på mig långt innan bim att det inte blev något. Bara att ladda om och ta nya tag inför nästa försök.

    Den ända jobbiga idag är att berätta det för min man när kan kommer hem på lunch. Han blir lika besviken varje gång jag säger att mensen kommer och det gör så ont i mitt hjärta att se hans besvikelse. Han är dock väldigt positiv i detta ändå så jag vet att han kommer säga att vi ska fortsätta försöka och hoppas på nästa gång bara. Grattis igen till alla som plussat :)

Svar på tråden Någon mer som har bebisverkstad nu