• Anonym (Babymama)

    Någon mer som har bebisverkstad nu

    Hej!

    Vi är i full gång att försöka bli gravid under ÄL som är i mitten på veckan. 9e-10e sept ungefär.

    Någon mer därute? Eller lite senare! Skulle vara kul att följas åt.

  • Svar på tråden Någon mer som har bebisverkstad nu
  • Anonym (Babymama)
    hopeforaplusa skrev 2021-04-14 13:31:11 följande:

    Idag var jag på ett tidigt VUL. Fick mig en chock då det visade sig vara TVÅ bebisar i min mage. Kan inte ta in det samtidigt som man känner sig väldigt glad. Är nog bara i en sådan otrolig chock..


    Wow!! Stort grattis dubbelt upp <3 hur mår du?
  • hopeforaplusa
    Anonym (4a) skrev 2021-04-14 15:04:23 följande:
    Wow vad häftigt, jättestort grattis :) dubbel lycka <3
    Anonym (Babymama) skrev 2021-04-14 19:41:33 följande:
    Wow!! Stort grattis dubbelt upp <3 hur mår du?

    Tack så hemskt mycket!{#emotions_dlg.flower} Är så otroligt chockad.. Kommer man någonsin smälta det? Allt man hunnit fundera ut och planera förändrades på en sekund. Det är ju världens mirakel men måste nog låta det gå ett tag för att få samla mina känslor.
  • Anonym (Litehopplöst)
    hopeforaplusa skrev 2021-04-14 13:28:41 följande:

    Håller tummarna för er som fortfarande försöker! Blir det din första emryoåterföring? Håller så tummarnaHjärta


    tack <3 
    Ja det blir första återföringen. 
  • Anonym (Litehopplöst)
    hopeforaplusa skrev 2021-04-14 13:31:11 följande:

    Idag var jag på ett tidigt VUL. Fick mig en chock då det visade sig vara TVÅ bebisar i min mage. Kan inte ta in det samtidigt som man känner sig väldigt glad. Är nog bara i en sådan otrolig chock.. Hjärta


    Wow! Grattos!!!!! vad coolt. <3  Dubbel lycka. <3
  • Anonym (Babymakeing)
    hopeforaplusa skrev 2021-04-14 13:31:11 följande:

    Idag var jag på ett tidigt VUL. Fick mig en chock då det visade sig vara TVÅ bebisar i min mage. Kan inte ta in det samtidigt som man känner sig väldigt glad. Är nog bara i en sådan otrolig chock.. Hjärta


    Ååå STORT Grattis! <3 
  • Anonym (4a)
    Anonym (Babymama) skrev 2021-04-14 19:35:20 följande:

    Har köpt så jag har en blodtrycksmätare hemma. Så nu testar jag ca varannan vecka på mvc och hemma varannan dag. Sen får jag ringa om trycket sticker iväg hemma. Senare blir det varje vecka på mvc.

    Oj vad läskigt!! Hoppas det lugnar ner sig. Så stressande!! :( vad sa dom när du åkte in?


    Det är ju kanonbra så du kan ha lite koll hemma :) hur mår du annars?

    Ja det har varit otroligt jobbigt första gångerna det kom, starka och täta sammandragningar som kunde hålla i sig i ett dygn..... Var ju in på koll och det var ingen förlossning på g iaf. Nu har det lugnat sig lite men jag får tänka på att ta det lugnt.
  • Anonym (4a)
    hopeforaplusa skrev 2021-04-15 07:52:18 följande:

    Tack så hemskt mycket! Är så otroligt chockad.. Kommer man någonsin smälta det? Allt man hunnit fundera ut och planera förändrades på en sekund. Det är ju världens mirakel men måste nog låta det gå ett tag för att få samla mina känslor.


    Det är klart du kommer smälta det :) sååå häftigt ju! Sen blir det bara att köpa dubbelt av allt :D
  • Anonym (Lillskrutten)
    Hej alla fina tjejer
    Tråkigt att komma in och se att tråden dött av lite sen jag skrev här senast. Förväntade mig att komma in och ha flera hundra inlägg att läsa ikapp haha. Hoppas vi kan skaka lite mer liv i den här tråden igen! Solig
    STORT grattis till hopeforaplus, underbart med plus! Vilken dröm med tvillingar, det tycker jag vore så mysigt att få, tänk vilket band dom kommer ha!
    Skönt att se att ingen mer har fått missfall, det glädjer mig Hjärta Hur mår Babymakeing, har du varit på återbesök än? Och barnlängtan2021, hur gick det med andra vul?
    Litehopplöst hur går det med ivf-behandlingarna? Såg att du fick mensen nyligen, det var tråkigt {#emotions_dlg.flower} Hur många försök brukar det i snitt ta innan det går? 
    4a hur har det gått med sammandragningarna, vilken vecka är du i nu? Du hade inte så under dina förra graviditeter?
  • Anonym (Lillskrutten)
    För mig tror jag verkligheten slog till när blödningen slutade helgen efter att missfallet började, det var den helgen vi hade satt som mållinje att efter det har vi nog varit på UL och efter den helgen börjar vi berätta för alla. Så slutade det blöda precis just då. Veckan som följde när vi träffade vänner och familj var det enda jag kunde tänka på att just vid detta möte skulle vi troligtvis ha berättat för den här personen. Usch det blev tufft, jag kunde inte kolla Instagram för jag följde så många gravidkonton. Jag kunde inte gå in på familjeliv för allt gjorde mig så ledsen att inte vara gravid längre.
    Nu har jag haft min första mens sen missfallet och det känns på riktigt som ett avslutat kapitel. Det känns ledsamt att allt gick i stöpet den gången men nu känner jag mig även taggad på framtiden. Det som händer händer och när vi väl får vårt efterlängtade syskon till vår son kommer det vara precis det barn som är menat för oss. Nu behöver jag stöttning igen när vi fortsätter på den här resan! Solig
    Hur går det för alla? Hur känns det Första, förstår att det måste kännas tufft men jag hoppas att ni orkar kämpa på!
    Minitvåan kom det nån mens för dig eller fortsätter du testa negativt trots ingen mens?
  • Anonym (Lillskrutten)
    Ser att min styckeindelning blev lite konstig men hoppas det går att läsa ändå!

    BIM-listan

    9/12 4a (PLUS)

    20/12 babymama (PLUS)

    21/12 Håller tummarna (PLUS)

    15/3 Hopeforaplus (PLUS)

    9/4 Litehopplöst

    12/4 Första

    14/4 Babymakeing

    23/4 Minitvåan

    9/5 Lillskrutten

    ?? Barnlängtan2021 (missfall)
Svar på tråden Någon mer som har bebisverkstad nu