• Anonym (Babymama)

    Någon mer som har bebisverkstad nu

    Hej!

    Vi är i full gång att försöka bli gravid under ÄL som är i mitten på veckan. 9e-10e sept ungefär.

    Någon mer därute? Eller lite senare! Skulle vara kul att följas åt.

  • Svar på tråden Någon mer som har bebisverkstad nu
  • Anonym (Lillskrutten)
    Anonym (Babymakeing) skrev 2022-01-26 15:11:59 följande:

    Stort GRATTIS! =D Skönt att höra att allt gått bra och att ni verkar må bra =)


    Njut av babybubblan <3


    Tack! :D Vi njuter för fullt, underbart!
  • Anonym (Lillskrutten)
    Anonym (Babymama) skrev 2022-01-28 21:51:21 följande:

    Kan inte heller citatera men stort stort grattis lillskrutten!! Härligt med en bra förlossning <3 

    hur har det gått litehopplöst? <3

    här kämpar vi (mest jag) med 3 barn hemma. Längtar efter vår och sol nu!!


    Tusen tack! :D

    Jag längtar också efter sol och vår! Lyckas du bolla livet med tre barn? Hur är det med nyaste tillskottet? :)
  • Anonym (Lillskrutten)
    Anonym (Babymakeing) skrev 2022-02-22 21:28:42 följande:

    BIM-listan

    9/12 4a (Fått bebis)

    20/12 babymama (Fått bebis)

    21/12 Håller tummarna (PLUS)

    15/3 Hopeforaplus (Fått bebisar)

    9/5 Lillskrutten (BF 20/1) Fått bebis

    26/5 Barnlängtan2021 (PLUS)

    2/6 Litehopplöst (10/2)

    29/8 Babymakeing (7/5-2022)


     


    Hur går det för alla? <3


    Wow vad kul att du är i vecka 30 nu, så nära för dig! :D Här går det jättebra, lilltjejen växer på och sonen har vant sig vid livet med ett syskon.
  • Anonym (Första)

    Lillskrutten: Ja till och från skulle jag säga men så är det väl med allt i livet. Vissa dagar tänker jag inte alls på det och andra dagar kan jag bryta ihop totalt.

  • Anonym (Babymakeing)
    Anonym (Första) skrev 2022-02-24 11:57:36 följande:
    Jo det är igång nu, inte så mycket då jag valt att läsa på typ 50% för att kunna jobba lite också. Men jag kommer nog öka till 100% till hösten och sluta helt på jobbet.

    Låter väldigt mysigt bortsett från smärtan då :) Men tiden med en nyfödd måste ju vara väldigt mysig den också Hjärta

    Hoppas att det är det iaf, sist tyckte jag inte att det va speciellt mysigt. Mådde snarare väldigt dåligt för att jag inte fick sova tillräckligt. Tyckte första månaderna va hemska och tog hand om dottern av plikt snarare än att jag tyckte om henne. 


    Men tillslut vände det! =) Nu vet jag ju att det vänder och att det finns ett ljus i tunneln om jag skulle börja må lika dåligt igen.


     

  • Anonym (Babymakeing)
    Anonym (Lillskrutten) skrev 2022-02-24 21:25:24 följande:
    Wow vad kul att du är i vecka 30 nu, så nära för dig! :D Här går det jättebra, lilltjejen växer på och sonen har vant sig vid livet med ett syskon.

    Härligt att det går så bra =) Och att barnen kommer överens, eller ja att sonen inte verkar vara avundsjuk iaf :) 


    Vår dotter börjar bli rätt ägande av både grejer och oss så blir intressant att se hur hon reagerar på att inte vara den enda som får uppmärksamhet och saker sen. Vi har lagt undan en del av hennes babyleksaker och tänkte ge dom till syskon sen. Idag började hon plötsligt prata om en aktivitetsleksak som vi plockade bort för över ett år sen, att det va hennes och att hon ville leka med den. Blir intressant och se vad hon kommer ihåg av sina leksaker sen och om bebis får ha dom eller om alla är hennes.

  • Anonym (Lillskrutten)

    Glad påsk! Hoppas allt går bra för er alla :)

  • Anonym (Första)

    Har tänkt på er alla idag! Hoppas ni får en mysig helg och en fin påsk Hjärta

Svar på tråden Någon mer som har bebisverkstad nu