• Anonym (Älskarinnan)

    Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

    Jag vet, rubriken är provocerande. Det är för att den ska uppmärksammas, istället för att skriva något i stil med "Jag är älskarinna till en gift man" eller liknande.

    Hur som helst, jag är älskarinnan som har ljuvliga stunder med upptagna män. En del är gifta, andra är sambos, förlovade, särbos... de har iallafall en partner som de bedrar.

    Varför väljer jag då att göra detta?
    Jo, för det första är jag inte intressead av någon seriös relation. Något som ofta kommer på tal med lediga män. Jag vill inte ha det. Jag är livsnjutare och går dit jag behagar för stunden. Och jag har inte lovat någon någonting.

    Har jag dåligt samvete för den bedragna? Nej, det har jag inte. Det är inte jag som inte är kvinna nog att behaga min man. Det är inte jag som orsakar att han hoppar över till det grönare gräset. Se till att vattna din egen gräsmatta tänker jag.

    Visst händer det att mannen i fråga kommer på tanken att lämna frugan för min skull, men jag tackar nej.
    Det har också hänt att mannen lämnat frun och sedan försökt få mig, utan resultat.

    Den dagen jag vill (om det någonsin sker) stadga mig, då kommer jag inte överta en upptagen, otrogen man. Då väljer jag en som är fri och som vet att behaga mig liksom jag vet hur man behagar en man!

    Frågor på det?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-09-15 17:03

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Från och med nu besvarar jag inte amatörpsykologiska diagnoser, förutfattade meningar eller liknande.
    Inte heller besvarar jag tjuriga bedragna kvinnor som kommenterar endast för att försöka utmåla vem och hur jag är som person.

    Ni har ingen aning om vem jag är, jag kanske tar hand om dina småttingar på förskolan medans du jobbar?
    Jag kanske är frisören som klipper ditt hår, eller kanske är jag din kollega, eller den som lagat din mat på restaurangen där du äter.

    Jag kan vara precis vem som helst!

    Detta blir (troligtvis inlägg #283 om ingen hinner skriva innan detta publiceras.)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-10-31 11:33
    De som tror sig veta mer om mig än jag själv gör, personer som förminskar mig genom diverse tillmälen eller diagnoser (som sagt, från amatörpsykologer) samt annat löst folk får inga andra svar än en påminnelse om vilket inlägg de bör gå tillbaka till.

    Ett avslut är ett avslut, en hashtag är en hänvisning i detta fall med inläggets nummer som referens.

  • Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!
  • Anonym (Kim)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-29 18:45:04 följande:

    Jag ändrar mig när jag har tröttnat på det.

    Jag är inte intresserad av någon relation, kommer mest största sannolikhet aldrig bli det heller. Min känsla är att jag är klar med det. Så, nej det finns ingen tidslimit. Och då spelar mitt bagage ingen roll.

    Att jag inte väljer kk? Det är ju det jag gör. Bara det att han inte är singel. Varför jag väljer bort singlar har jag svarat på tidigare. 

    "Envägskommunikation"? Inte alls. Det enda vi inte pratar om är hans familj. Det händer att det kommer upp med vissa män men jag är inte intresserad.

    Så nej, inte alls ensamt! Utan underbart.

    Jag har bara en i taget. Det funkar bra. Jag är inte sexmissbrukare. Och jag har inga problem att "vänta" då jag har annat att göra utöver detta.

    Frun är mitt minsta intresse. Jag bryr mig inte det minsta. Så där förstår du verkligen inte.

    Vad menar du med att slå av och på?


    Tackar för svar.

    Det jag menade med att slå av och på var i sammanhanget när du ev skulle bestämma dig för att satsa på fast relation. Nu förklarar du ju att du inte kommer att ha det.

    Det jag menar med det envägskommunikation var att du som älskarinna inte fritt kan ta kontakt med mannen. Möjligen meddela att du vill ha kontakt men får således vänta tills han finner möjlighet att kontakta dig.

    Förstår att frun inte är ditt intresse. Du tycker ditt ansvar sträcker sig till mannen. Resten är hans problem. Alltså hans familj. Du är heller inte intresserad av att veta något.

    Sedan tycker jag inte att det är något missbruk att ha två sexuella relationer. Ett långt högre antal kan tyda på ett självskadebeteende.
  • Anonym (Glad hustru)
    Bitten skrev 2020-09-29 20:33:11 följande:

    ?Glad hustru?

    Skall jag orka förklara vad en norm är? Suck. Om du inte vet det så tänker jag att du inte borde ge dig in i att debattera om det.

    Vill du verkligen veta varför jag inte kan eller är det för att du tänkt ut något svar redan på förhand?

    Angående senare kommentarer om frågan att bli bedragen så tänker jag att det borde alla veta att de kan bli. Det är inte farligt. Ingen äger en annan människa.


    Förstår inte vad du talar om! JO jag skulle vilja veta vad det är som gör att du verkar vara "bunden" i ngt som du inte inte trivs med? MEN om du vill berätta så gör du väl det? (BTW vad gäller min sign. i denna tråd så är den inte sann ett enda dugg. Jag är inte gift och har aldrig varit....! Har bott ensam större delen av mitt liv och var sambo bara när barnen var små)
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Sorgligt) skrev 2020-09-29 20:28:46 följande:
    Väldigt onödig kommentar väl?

    Jag väntar fortfarande på svar förresten. 
    Jo, det var det kanske. Men men, inte alla som säger så vänliga saker till mig heller.

    Svaret? Måste leta efter frågan först och det hinner jag inte nu. (Har lunch på jobbet.)
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (alma) skrev 2020-09-29 20:34:25 följande:
    Så du tvingas nöja dig med lite för att han måste prioritera den fru som du skiter i? Och det trots att du skiter i karln också? Hur går det ihop? 
    Nja, jag vill inte ha så mycket som tar vardagar i anspråk. Jag har ett jobb att sköta också.

    Och sen var det ju inte lilla frun som var största hindret utan pandemin. Alltså för konferenser t ex.

    Det går ihop på det viset att jag bara vill ha hans kropp och hans uppmärksamhet då och då. Resten av tiden struntar jag fullständigt i vad han pysslar med. Och vad frun gör intresserar mig ännu mindre.
  • nénuphar
    Cavill skrev 2020-09-28 16:17:19 följande:

    Irriterad? Nejdå, inte ett dugg.

    Krävs mer än klappande fånar och s.k "livsnjutare" för att få upp mitt blodtryck. 


    Men h hoppas att du är irriterad. Jag tror hen får livselixir genom det. Om inte TS gör någon irriterad måste h dit med lite nedlåtande attityd och amatörgissningar om vad folk känner eller vad deras män eventuellt har för sig ...kanske med TS flås flås. Det är ganska kul. Man tänker lite att deras heta ligg måste vara enda ljuspunkten i tillvaron.
  • Pope Joan II
    nénuphar skrev 2020-09-30 17:51:27 följande:
    Men h hoppas att du är irriterad. Jag tror hen får livselixir genom det. Om inte TS gör någon irriterad måste h dit med lite nedlåtande attityd och amatörgissningar om vad folk känner eller vad deras män eventuellt har för sig ...kanske med TS flås flås. Det är ganska kul. Man tänker lite att deras heta ligg måste vara enda ljuspunkten i tillvaron.
    De är nog snarare "heta". För varför skulle verkligt heta män som gillar att lyxa till det med behagfulla ymnigt vattnande kvinnor som ts och konsonanten ha bedagade, ointresserade, småfeta, tråkiga och allmänt frånstötande fruar? 
  • complicit

    Vad jag inte kan förstå är

    1, om du nu inte bryr dig om frun, varför är du så nedlåtande mot henne? ?Lilla frun?, hon har inte vattnat, hon lyckas inte behaga honom... om du inte brytt dig alls hade du väl varit neutral och inte talat så negativt om henne? Att inte bry sig alls hade ju varit varken positivt eller negativt om henne.

    2, du låtsas inte bry dig om vad vi skriver heller, och i nästa sekund kallar du oss bitterfi..or.

    Och egentligen undrar jag en sak till 3, även om DU inte bryr dig (eller säger att du inte gör det), kan du förstå att andra tycker att man ska bry sig om sina medmänniskor? Eller är du helt oförstående att andra kan tycka att dina handlingar är fel?

  • Anonym (Sorgligt)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-30 11:48:50 följande:
    Jo, det var det kanske. Men men, inte alla som säger så vänliga saker till mig heller.

    Svaret? Måste leta efter frågan först och det hinner jag inte nu. (Har lunch på jobbet.)
    Om du nu lyckas hitta alla dessa män som är gifta, sambo, förlovade och särbo, hur kan du inte hitta en enda singelman utan krav? 

    Varsågod. så slipper du leta. 
  • Akidoki
    Anonym (kille?) skrev 2020-09-29 21:16:33 följande:

    Nån mer som misstänker att TS är en uttråkad och bitter kille/man som sitter hemma i bara mässingen och trollar?

    Annars uppenbart personlighetsstörd äldre kvinna. ä


    Alternativ 1.

    Det är helt uppenbart sedan första inlägget.
  • nénuphar
    Pope Joan II skrev 2020-09-30 18:02:35 följande:

    De är nog snarare "heta". För varför skulle verkligt heta män som gillar att lyxa till det med behagfulla ymnigt vattnande kvinnor som ts och konsonanten ha bedagade, ointresserade, småfeta, tråkiga och allmänt frånstötande fruar? 


    Drar mig för citattecken då de blir frågetecken i min lur...
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!