• Anonym (Älskarinnan)

    Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

    Jag vet, rubriken är provocerande. Det är för att den ska uppmärksammas, istället för att skriva något i stil med "Jag är älskarinna till en gift man" eller liknande.

    Hur som helst, jag är älskarinnan som har ljuvliga stunder med upptagna män. En del är gifta, andra är sambos, förlovade, särbos... de har iallafall en partner som de bedrar.

    Varför väljer jag då att göra detta?
    Jo, för det första är jag inte intressead av någon seriös relation. Något som ofta kommer på tal med lediga män. Jag vill inte ha det. Jag är livsnjutare och går dit jag behagar för stunden. Och jag har inte lovat någon någonting.

    Har jag dåligt samvete för den bedragna? Nej, det har jag inte. Det är inte jag som inte är kvinna nog att behaga min man. Det är inte jag som orsakar att han hoppar över till det grönare gräset. Se till att vattna din egen gräsmatta tänker jag.

    Visst händer det att mannen i fråga kommer på tanken att lämna frugan för min skull, men jag tackar nej.
    Det har också hänt att mannen lämnat frun och sedan försökt få mig, utan resultat.

    Den dagen jag vill (om det någonsin sker) stadga mig, då kommer jag inte överta en upptagen, otrogen man. Då väljer jag en som är fri och som vet att behaga mig liksom jag vet hur man behagar en man!

    Frågor på det?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-09-15 17:03

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Från och med nu besvarar jag inte amatörpsykologiska diagnoser, förutfattade meningar eller liknande.
    Inte heller besvarar jag tjuriga bedragna kvinnor som kommenterar endast för att försöka utmåla vem och hur jag är som person.

    Ni har ingen aning om vem jag är, jag kanske tar hand om dina småttingar på förskolan medans du jobbar?
    Jag kanske är frisören som klipper ditt hår, eller kanske är jag din kollega, eller den som lagat din mat på restaurangen där du äter.

    Jag kan vara precis vem som helst!

    Detta blir (troligtvis inlägg #283 om ingen hinner skriva innan detta publiceras.)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-10-31 11:33
    De som tror sig veta mer om mig än jag själv gör, personer som förminskar mig genom diverse tillmälen eller diagnoser (som sagt, från amatörpsykologer) samt annat löst folk får inga andra svar än en påminnelse om vilket inlägg de bör gå tillbaka till.

    Ett avslut är ett avslut, en hashtag är en hänvisning i detta fall med inläggets nummer som referens.

  • Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!
  • nénuphar
    Anonym (kille?) skrev 2020-09-29 21:16:33 följande:

    Nån mer som misstänker att TS är en uttråkad och bitter kille/man som sitter hemma i bara mässingen och trollar?

    Annars uppenbart personlighetsstörd äldre kvinna. ä


    Akidoki skrev 2020-09-30 22:26:40 följande:

    Alternativ 1.

    Det är helt uppenbart sedan första inlägget.


    Jag tror att om det var någon tvekan tidigare så klargör ju inlägg #612 den mentala nivån. Nu ska den här bitterasterisken gå och knyta sig. Fryser så om rumpan när jag skriver för mycket i den här tråden.
  • Anonym (h)
    nénuphar skrev 2020-09-30 23:20:55 följande:
    Akidoki skrev 2020-09-30 22:26:40 följande:

    Alternativ 1.

    Det är helt uppenbart sedan första inlägget.


    Jag tror att om det var någon tvekan tidigare så klargör ju inlägg #612 den mentala nivån. Nu ska den här bitterasterisken gå och knyta sig. Fryser så om rumpan när jag skriver för mycket i den här tråden.
    Att du fryser om röven beror nog mer på den andra tråden du hänger i,
  • Anonym (Älskarinnan)
    nénuphar skrev 2020-09-30 17:51:27 följande:
    Men h hoppas att du är irriterad. Jag tror hen får livselixir genom det. Om inte TS gör någon irriterad måste h dit med lite nedlåtande attityd och amatörgissningar om vad folk känner eller vad deras män eventuellt har för sig ...kanske med TS flås flås. Det är ganska kul. Man tänker lite att deras heta ligg måste vara enda ljuspunkten i tillvaron.
    Ts "flås flås"?
  • nénuphar
    Anonym (h) skrev 2020-10-01 05:11:24 följande:

    Att du fryser om röven beror nog mer på den andra tråden du hänger i,


    Tror du? Ser inte riktigt sambandet men upplys mig gärna du hänger ju helt uppenbart på samma ställe..?
  • Anonym (h)
    nénuphar skrev 2020-10-02 17:12:39 följande:
    Tror du? Ser inte riktigt sambandet men upplys mig gärna du hänger ju helt uppenbart på samma ställe..?
    Ja, vem vet. Man fryser mer utan kläder.

    Jag kanske är en av dem som klär av sig där?
  • nénuphar
    Anonym (h) skrev 2020-10-02 20:56:34 följande:

    Ja, vem vet. Man fryser mer utan kläder.

    Jag kanske är en av dem som klär av sig där?


    Ja givetvis men på vilket sätt menar du att det är relevant i den här tråden?
  • Anonym (Maria)

    Männen måste må som prinsar som hittar en sådan älskarinna. Ställer inga krav om någonting eller risken att bli kär. Dom kör bara på tömmer och går.

    Tror inte dom kan hitta en bättre älskarinna.

    Dom flesta prata mer om männens familjer, barn och hustrun. Männen då? Är dom helt felfria?

    Låt människor få leva sina liv precis som dom vill. Varför ens bry sig om vad andra gör? Är det ren avundsjuka från er sida eller vad är det med människor.

    Alla har sitt eget ansvar över sina egna liv och vad dom väljer att göra. Hon lyckades i alla fall att göra er upprörda över något som egentligen inte angår någon av er. Vet inte om jag skratta eller gråta.

  • nénuphar
    Anonym (Maria) skrev 2020-10-03 21:33:13 följande:

    Dom flesta prata mer om männens familjer, barn och hustrun. Männen då? Är dom helt felfria?

    Låt människor få leva sina liv precis som dom vill. Varför ens bry sig om vad andra gör? Är det ren avundsjuka från er sida eller vad är det med människor.

    Alla har sitt eget ansvar över sina egna liv och vad dom väljer att göra.


    Det är väl just det som provocerar som jag ser det. Den som är otrogen försätter ju sin partner i en sits som hen inte kan styra över.

    Om min man skulle bedra mig kan jag ju inte välja att leva mitt liv som jag vill. Jag kan inte välja att leva på det vis jag trodde vi valt tillsammans. Det är väl därför folk pratar om hustrur och familjer? Man tar ett förtroende och missbrukar det. Man tar någons självbestämmanderätt.

    TS har inte avgett något löfte mot någon parter men väljer aktivt att vara en pjäs i spelet. Och visst vore det inte TS kanske det vore någon annan. Personligen förstår jag inte på något vis varför det skulle vara lättare att involvera sig med en gift man istället för att skaffa sig en singelkk. Sverige har flest singelhushåll i världen.

    Anledningen till att någon alls kommenterar är ju för att TS valde att göra frågan angelägen eller hur man ska säga genom att lägga den här. Jag förmodar att man vill ha kommentarer på det då annars fortsätter man väl bara att ligga med upptagna män i tysthet? Eller vad tänker du att syftet med att lägga ut en tråd i ett diskussionsforum (där man dessutom inleder med att man har en provocerande titel)?
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Maria) skrev 2020-10-03 21:33:13 följande:

    Männen måste må som prinsar som hittar en sådan älskarinna. Ställer inga krav om någonting eller risken att bli kär. Dom kör bara på tömmer och går.

    Tror inte dom kan hitta en bättre älskarinna.

    Dom flesta prata mer om männens familjer, barn och hustrun. Männen då? Är dom helt felfria?

    Låt människor få leva sina liv precis som dom vill. Varför ens bry sig om vad andra gör? Är det ren avundsjuka från er sida eller vad är det med människor.

    Alla har sitt eget ansvar över sina egna liv och vad dom väljer att göra. Hon lyckades i alla fall att göra er upprörda över något som egentligen inte angår någon av er. Vet inte om jag skratta eller gråta.


    Nu är jag här igen, har varit på lite äventyr med trevligt sällskap i helgen.

    Klart de mår som prinsar, tills de ev kärar ner sig i mig utan gensvar och med en familj där hemma. Fast det händer oftast inte. 
    Den här mannen ska jag snart avsluta min lek med, känns som att vi setts för ofta på sistone och det är då tanten där hemma brukar misstänka något. Då är det lika bra att säga tack och adjö.

    Så då får han tömma där hemma, alternativt hitta en annan älskarinna att skämma bort ett tag.

    Precis, låt människor leva som de vill. Det angår INGEN vad jag gör, jag har inga löften som ska hållas.
    Tror dock inte att de som varit surast här är avundsjuka, nej jag tror att de är bedragna och då reagerar de som de gör. Precis som att det varit mig deras gubbar knullat. Det är det kanske, men högst troligt inte.

    Gör som jag, skratta!
  • molly50
    Anonym (Maria) skrev 2020-10-03 21:33:13 följande:

    Männen måste må som prinsar som hittar en sådan älskarinna. Ställer inga krav om någonting eller risken att bli kär. Dom kör bara på tömmer och går.

    Tror inte dom kan hitta en bättre älskarinna.

    Dom flesta prata mer om männens familjer, barn och hustrun. Männen då? Är dom helt felfria?

    Låt människor få leva sina liv precis som dom vill. Varför ens bry sig om vad andra gör? Är det ren avundsjuka från er sida eller vad är det med människor.

    Alla har sitt eget ansvar över sina egna liv och vad dom väljer att göra. Hon lyckades i alla fall att göra er upprörda över något som egentligen inte angår någon av er. Vet inte om jag skratta eller gråta.


    Ingen har sagt att männen är felfria.
    Men det är ju deras familjer,frun och barnen, som drabbas av deras val.
    De får inte chansen att själva få välja om de vill dela livet med en person som ljuger och går bakom deras ryggar med andra kvinnor,eller lämna och träffa någon som behandlar dem med respekt.
    Tycker du det är ett bra,och ansvarsfullt val,mannen har gjort då?
    De har väl också rätt till fria val,precis som mannen?
    Eller är det bara den otrogne som ska ha rätt att välja,tycker du?

    Om ingen annan har med detta att göra,varför fortsätter man då inte med det man håller på med utan att berätta för andra?
    Varför starta en tråd om detta om man inte är ute efter att provocera?
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!