• Anonym (Wtf)

    Han runkade när jag sov?

    Jag träffar en man och har gjort i några månader. Vi är kära i varandra och ses ofta, allt funkar fint. Har sex ganska ofta, nästan varje dag. Är nästan 40 båda två.

    I helgen när jag vaknade så var han inte kvar i sängen och jag behövde gå på toa så jag klev upp, och i vardagsrummet så sitter han vid datorn, tittar på en tjej i väldigt lite kläder med stora tuttar och runkar?


    Blev lite ställd så jag frågade vad han gjorde, men fortsatte in på toa och när jag sedan kom ut frågade jag igen vad han gjorde egentligen. Han sa då att han runkade. 
    Är inte detta lite knepigt?!

    Jag låg i sängen i rummet bredvid men han behövde ändå gå upp och kolla på porr? 
    Jag har ingenting emot att man onanerar eller tittar på porr om man nu gillar det ibland, jag gör det sällan själv men jag tror de flesta män tittar på porr ibland. Men måste man göra det när ens flickvän är där? Jag sa till honom att han får runka hur mycket han vill men han kan göra det när vi inte träffas... 

    Hur skulle ni reagera?

  • Svar på tråden Han runkade när jag sov?
  • Anonym (Annat)
    Anonym (Annat) skrev 2020-09-24 06:47:43 följande:

    ????


    Det skulle vara en smiley, men det gick inte, så LOL istället
  • Anonym (Wtf)
    Just Precis skrev 2020-09-23 16:58:55 följande:

    Jag tycker att det är rätt weird. Hade ni bott ihop hade det varit en annan sak om du råkat ?komma på? honom men nu är det så nytt att han kan runka till pattlisor hemma i lönndom ett tag till för att hålla dig bekväm. Oartigt, jag hade funderat över min killes sociala kompetens.

    Helt okej att ha ett ?eget? sexliv med onani och egna fantasier, men man ju kan sköta det lite snyggt om man väljer att inte bjuda in partnern.

    Om vi ska dra en liknelse: Min kille får självklart trycka i sig en hel prinsesstårta på egen hand, men om han köper hem en när jag är hemma är det snyggare att duka upp och erbjuda mig en bit, och om jag kommer på honom att äta den med händerna direkt ur kylskåpet mitt i natten får han räkna med att jag kommer att reta honom en del för det...och tidigt i relationen känns det rimligt att tänka lite extra på bordsskicket.


    Hahaha jag dör


     


    Ja, men typ så. Men jag kommer inte reta honom för det. Jag sa bara "du kan väl runka när jag inte är här?" och inget mer.

  • Anonym (Kille)
    Anonym (Jovisst) skrev 2020-09-24 08:19:37 följande:

    Jag kan då inte se det som ett problem. Däremot om han skulle gjort som min man gjorde en gång hade jag köpt att du blivit störd av det. Min man runkade i sängen när jag låg och sov bredvid en gång. Ehehh, det va inte alls så populärt för mig att vakna av att han runkar. Men gjorde ingen större grej av det än att jag sa att jag ville att han gjorde det någon annanstans än i sängen när jag låg och sov. Alla nöjda lixom. Alla har väl olika behov och så länge man inte stör den andra så äre väl inget problem lixom?


    Det har jag gjort med, runkat bredvid min fru när hon sover. Det är väldigt upphetsande, man ser hennes nakna bröst , eller rumpa, samt spänningen med att bli påkommen, så sjukt upphetsande och man exploderar i en stört skön orgasm. 

    Ja, hon har vaknat och precis som du reagerat på samma sätt... Kan du göra det där någon annanstans? Men jag älskar henne, jag är kåt på henne, helst av allt skulle jag vilja ligga med henne, men efter 10år tillsammans så vet jag att om jag väcker henne mitt i natten och föreslår sex, så får jag i bästa fall bara en utskällning för att jag väckt henne, i värsta fall förstnämda och samtal dagarna efter som följer, med samtal om att jag behöver söka hjälp för min onormala sexdrift.

    Vi män har det inte så lätt.
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Wtf) skrev 2020-09-23 15:00:30 följande:

    Men att runka på jobbet är väl en jäkla skillnad mot att göra det hemma tycker jag. Måste man runka t o m på sin arbetsplats har man problem, tycker jag. Just för att det inte är något som uppskattas av kollegor, föräldrar eller barn t ex.


    Jag säger INTE att man inte får runka hemma - men man gör det ju i avskildhet och inte där barn, partner eller gäster kan komma på en?


    När ska man runka då?

    Jag som lever med en kvinna sen 10år, vi har båda heltidsjobb, där vi åker samtidigt i samma bil, jag lämnar och hämtar henne, samt våra två barn som går i skola och förskola. 

    Jag är ALDRIG ensam (såvida jag inte är sjuk) Det är alltid någon hemma, barn eller hustru. Natten delas med oftast bara min fru, men ibland är vi fyra i sängen.

    Helgerna likaså, man har fullt upp med familjeaktiviteter, eventuellt så åker min fru iväg på lördagen för att fika med kompis eller shoppa, men då är jag ensam med två barn.

    Så om man sitter på jobbet, har en 15min rast, blir kåt, varför ska jag då inte få låsa in mig på en avlägsen toalett och dra en handtralla? Vem stör det? Det är den enda jävla stunden på dygnet där jag är själv! Har jag problem då?
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Kille) skrev 2020-10-11 20:22:46 följande:

    När ska man runka då?

    Jag som lever med en kvinna sen 10år, vi har båda heltidsjobb, där vi åker samtidigt i samma bil, jag lämnar och hämtar henne, samt våra två barn som går i skola och förskola. 

    Jag är ALDRIG ensam (såvida jag inte är sjuk) Det är alltid någon hemma, barn eller hustru. Natten delas med oftast bara min fru, men ibland är vi fyra i sängen.

    Helgerna likaså, man har fullt upp med familjeaktiviteter, eventuellt så åker min fru iväg på lördagen för att fika med kompis eller shoppa, men då är jag ensam med två barn.

    Så om man sitter på jobbet, har en 15min rast, blir kåt, varför ska jag då inte få låsa in mig på en avlägsen toalett och dra en handtralla? Vem stör det? Det är den enda jävla stunden på dygnet där jag är själv! Har jag problem då?


    Jag är kvinna och har onanerat på jobbet mängder av gånger - ser inget konstigt med det alls.
  • Anonym (A)
    Anonym (pf) skrev 2020-09-23 16:53:21 följande:
    Jag håller med dig ts
    Onani är privat och lite stil och hänsyn till andra är inte för mycket begärt
    Sant
  • Anonym (Kåtfia)
    Anonym (Tjej) skrev 2020-10-11 20:38:50 följande:

    Jag är kvinna och har onanerat på jobbet mängder av gånger - ser inget konstigt med det alls.


    Ja men precis. Tror faktiskt inte det är nån skillnad där mellan könen. En del är mer kåt än andra. Onanerar ibland flera gånger per dag. Oftast själv eller med min man. Ibland när gör jag det när han sover. Senaste tiden flera gånger på jobbet då jag är så jäkla kåt hela tiden. Det handlar ju om ens egna sexualitet. Har ju inget med den person man dejtar eller lever tillsammans med.
  • enable007
    Anonym (Kåtfia) skrev 2020-10-11 20:47:23 följande:

    Ja men precis. Tror faktiskt inte det är nån skillnad där mellan könen. En del är mer kåt än andra. Onanerar ibland flera gånger per dag. Oftast själv eller med min man. Ibland när gör jag det när han sover. Senaste tiden flera gånger på jobbet då jag är så jäkla kåt hela tiden. Det handlar ju om ens egna sexualitet. Har ju inget med den person man dejtar eller lever tillsammans med.


    Härligt ...
  • Anonym (Kåtfia)
    Anonym (Kille) skrev 2020-10-11 20:22:46 följande:

    När ska man runka då?

    Jag som lever med en kvinna sen 10år, vi har båda heltidsjobb, där vi åker samtidigt i samma bil, jag lämnar och hämtar henne, samt våra två barn som går i skola och förskola. 

    Jag är ALDRIG ensam (såvida jag inte är sjuk) Det är alltid någon hemma, barn eller hustru. Natten delas med oftast bara min fru, men ibland är vi fyra i sängen.

    Helgerna likaså, man har fullt upp med familjeaktiviteter, eventuellt så åker min fru iväg på lördagen för att fika med kompis eller shoppa, men då är jag ensam med två barn.

    Så om man sitter på jobbet, har en 15min rast, blir kåt, varför ska jag då inte få låsa in mig på en avlägsen toalett och dra en handtralla? Vem stör det? Det är den enda jävla stunden på dygnet där jag är själv! Har jag problem då?


    Håller helt med dig. Man blir ju dessutom oftast inte kåt på beställning utan när man är kåt så är man kåt. Thats it. Då onanerar iaf jag:)
  • Anonym (E)
    Anonym (Kåtfia) skrev 2020-10-11 21:47:03 följande:

    Håller helt med dig. Man blir ju dessutom oftast inte kåt på beställning utan när man är kåt så är man kåt. Thats it. Då onanerar iaf jag:)


  • Anonym (Min man runkade)

    Min man runkade bredvid mig i sängen och stönade fram min systers namn. Jag blev så upphettad så jag pulla de mig själv till orgasm.

  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Kåtfia) skrev 2020-10-11 20:47:23 följande:

    Ja men precis. Tror faktiskt inte det är nån skillnad där mellan könen. En del är mer kåt än andra. Onanerar ibland flera gånger per dag. Oftast själv eller med min man. Ibland när gör jag det när han sover. Senaste tiden flera gånger på jobbet då jag är så jäkla kåt hela tiden. Det handlar ju om ens egna sexualitet. Har ju inget med den person man dejtar eller lever tillsammans med.


    Precis, onani är en helt annan sak
  • Anonym (ems)

    Alltså, absolut att onani är helt naturligt och inget som ska begränsas. Men det finns nog rätt olika uppfattningar om hur mycket man kan skylta med det i en relation.

    För mig och min sambo (vi ser som tur är lika på det här) är onani något väldigt personligt och privat. Vi har givetvis ett bra gemensamt sexliv där det inte finns så mycket hämningar. Men det privata sexlivet sköter vi privat.
    Jag ser inget fel i att andra är mer öppna med det. Men jag vill inte leva i en sån relation. För mig har det att göra med att jag vill ha vissa bitar för mig själv. Som tur är tänker min sambo likadant.

  • Anonym (Wtf)
    Anonym (Tjej) skrev 2020-10-11 20:38:50 följande:
    Jag är kvinna och har onanerat på jobbet mängder av gånger - ser inget konstigt med det alls.
    Vad jobbar ni med egentligen? Har man så mycket tid över att onanera på jobbet verkar man inte ha mycket att göra om dagarna
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Wtf) skrev 2020-10-12 11:43:58 följande:

    Vad jobbar ni med egentligen? Har man så mycket tid över att onanera på jobbet verkar man inte ha mycket att göra om dagarna


    Går du aldrig på toa på jobbet? Det tar två minuter att onanera om man bara vill lätta på trycket.
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Tjej) skrev 2020-10-12 12:07:46 följande:
    Går du aldrig på toa på jobbet? Det tar två minuter att onanera om man bara vill lätta på trycket.
    Exakt, men trådstartaren (Wtf) kanske inte ens tar en kopp kaffe med sina kollegor? på vårt jobb har vi två kafferaster om dagen, 15min långa bägge två, samt 1h lunch. Så jag hinner nog i teorin dra en handtralla vid 10 kaffet, en efter lunchen under den timmen, samt en vid 15fikat.. Räcker med 5min på toan, sen kan jag dricka kaffe med mina kollegor 10min.
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (Kille) skrev 2020-10-12 13:01:22 följande:
    Exakt, men trådstartaren (Wtf) kanske inte ens tar en kopp kaffe med sina kollegor? på vårt jobb har vi två kafferaster om dagen, 15min långa bägge två, samt 1h lunch. Så jag hinner nog i teorin dra en handtralla vid 10 kaffet, en efter lunchen under den timmen, samt en vid 15fikat.. Räcker med 5min på toan, sen kan jag dricka kaffe med mina kollegor 10min.
    Då skulle jag säga att du har problem om du måste onanera tvångsmässigt 3 gånger om dagen på jobbet.
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Wtf) skrev 2020-10-12 14:21:29 följande:
    Då skulle jag säga att du har problem om du måste onanera tvångsmässigt 3 gånger om dagen på jobbet.
    Som jag skrev, i TEORIN skulle inte det vara ett problem, det skulle inte störa mitt arbete, utan jag skulle fortfarande kunna arbeta mina 8h och ha gott om tid till raster.

    Vad har du för arbete där du inte tillåts ha raster är väl en mer befogad fråga än att undra när man hittar tid att runka?

    Vad jag vet så är det lagstadgat att alla har rätt till 5min betald rast per arbetad timme, så enligt lag har alla tid att runka på arbetstid.

    Detta återkopplar då till din fråga om vad vi som runkar på jobbet, har för arbete där vi hinner med detta, det är inte så svårt att få tid till det som du ser. Och om du nu är nyfiken, så har jag på mitt nuvarande jobb där jag varit i 15år kanske runkat 5-10 gånger på de 15åren. Det är när jag blivit så jäkla kåt att jag känt att nu måste jag dra av han lite snabbt, för att kunna fortsätta fungera normalt på jobbet.

    Det har ju även hänt att min fru ringt (när hon varit föräldraledig) och bett mig komma hem för att knulla henne, då får man dra en rövare om att man mår lite dåligt på jobbet, åka hem och sätta på hustrun. 

    Allt detta är normalt, även din kille som gick upp mitt i natten och runkade, det är normalt, som nån skrev han kanske var vrålkåt, vad gör det om han runkar då? Det är det mest naturliga i världen. Är man hungrig äter man, är man kåt runkar man, eller knullar om man kan och hellre vill. 

    Ja, han hade kunnat vänta, men varför, jag förstår inte att du blir så störd. Hade det varit jag som gjort så så hade jag uppskattat om du frågat, vill du knulla istället?
  • Anonym (Kåtfia)
    Anonym (Kille) skrev 2020-10-12 14:51:23 följande:

    Ja, han hade kunnat vänta, men varför, jag förstår inte att du blir så störd. Hade det varit jag som gjort så så hade jag uppskattat om du frågat, vill du knulla istället?


    Exakt, man kan inte jämföra äpplen med päron och framförallt inte vara så himla lätt kränkt. Själv skulle jag blivit super kåt om det var min snubbe som runkade. Tror dessutom det skulle ha blivit åka av om TS bara just frågat den frågan. Skall vi knulla :)
  • Anonym (Runken)

    Nästa gång kan du ju istället för att problematisera ett naturligt beteende, fråga om du kan hjälpa din älskade -Vill du ha hjälp älskling. Suga av honom, knulla, runka... Det hade jag uppskattat i all fall Tungan uteDetta är ingen kritik från min sida, endast en reflektion  Skäms

Svar på tråden Han runkade när jag sov?