• Mon 19 Oct 2020 23:06
    2718 visningar
    8 svar
    8
    2718

    Förlorat min dotter

    Vet inte vart jag ska ta vägen, intevem jag ska vända mig till.. Alla känslor och tankar äter upp mig inifrån. Har såklart blivit erbjuden samtal med kuratorer men vad hjälper det??

    Igår morse vaknade jag upp bredvid min dotter och fann henne livlös. Idag har jag tagit farväl av henne en sista gång innan hon ska obduceras ???? Vi fattar ingenting.. Hon blev inte ens 6 månader gammal..

    Jag känner en inre panik. Jag ser min döda dotter framför mig hela tiden

    Allt hon inte får uppleva, allt jag inte får uppleva tillsammans med henne. Det gör så ont så ont

    Finns det någon här som varit med om liknande som man kan få prata med? ????

  • Svar på tråden Förlorat min dotter
  • Mon 19 Oct 2020 23:27
    #1

    Fyyyy så hemskt!! En förälders värsta mardöm, ingen ska behöva gå igenom sånt. :( Beklagar av djupet av mitt hjärta.:(<3 Det finns en grupp på fb "änglamammor på fb".

  • Tue 20 Oct 2020 00:06
    #2
    Solen123 skrev 2020-10-19 23:27:49 följande:

    Fyyyy så hemskt!! En förälders värsta mardöm, ingen ska behöva gå igenom sånt. :( Beklagar av djupet av mitt hjärta.:(<3 Det finns en grupp på fb "änglamammor på fb".


    Tack för tipset <3<3
  • Tue 20 Oct 2020 00:16
    #3

    Jag har ingen erfarenhet, men skickar en varm kram. 

  • Tue 20 Oct 2020 18:54
    #4

    Beklagar sorgen.

    Vad hemskt. :(

    Var hon sjuk eller bara hände det sådär?

    Stor kram!!!!

  • Tue 20 Oct 2020 22:33
    #5

    Beklagar sorgen!

    Tack och lov har jag aldrig varit i din situation men jag hoppas du hittar någon du känner ger dig den samtalskontakten du behöver (det bästa är oftast att prata med människor i samma situation så du gör rätt i att leta efter det utöver professionell samtalskontakt).

    Kram

  • Tue 20 Oct 2020 22:45
    #6

    Mitt allra varmaste deltagande, jag kan inte ens föreställa mig vad du går igenom. Ett helt liv tillsammans, allt ditt barn inte får uppleva.. det finns inga ord. Det värsta man kan vara med om. Men din dotter har det bra, hon är i himlen nu och ni kommer att träffas igen. Stor kram till dig.

Svar på tråden Förlorat min dotter