• Anonym (osäke­r)
    Tue 17 Nov 2020 19:53
    8781 visningar
    96 svar
    96
    8781

    Vad har min väninna gjort

    För några veckor sedan inträffade något som jag inte vet hur jag ska tackla.
    I tvätten hittade jag ett par trosor som definitivt inte är mina. De var av det märke som min väninna brukar använda. och storleken stämde också.
    Min man skulle kunna känna till något om trosorna men jag kan inte ta det för givet. Jag har en son som är 17 år som jag inte med säkerhet kan utesluta. 
    Jag vill ju gärna veta hur de har kommit dit.
    Men hur ska jag få veta det?
    Ideer?

  • Svar på tråden Vad har min väninna gjort
  • Smed75
    Tue 17 Nov 2020 19:59
    #1

    Fråga henne rakt ut.. ta med trosorna . Men innan så bör du utesluta alla andra alternativ. Din son har han flickvän?

  • Anonym (S)
    Tue 17 Nov 2020 20:18
    #2

    Svårt. Om det är ett vanligt märke så kan det ju vara din sons tjej, men det känns mer troligt att din man varit otrogen, tyvärr. Det känns mer troligt att om nån glömt ett par trosor hemma hos er så är det inte någon ung tjej iaf.

    Du kan ju dingla dem framför sonen, fråga om det är någon bekant till honom som glömt och läsa av hans reaktion.

    Det kan också vara så att någon av männen i huset tycker om att ha fina underkläder....

  • Anonym (J)
    Tue 17 Nov 2020 20:28
    #3
    Anonym (S) skrev 2020-11-17 20:18:47 följande:

    Svårt. Om det är ett vanligt märke så kan det ju vara din sons tjej, men det känns mer troligt att din man varit otrogen, tyvärr. Det känns mer troligt att om nån glömt ett par trosor hemma hos er så är det inte någon ung tjej iaf.

    Du kan ju dingla dem framför sonen, fråga om det är någon bekant till honom som glömt och läsa av hans reaktion.

    Det kan också vara så att någon av männen i huset tycker om att ha fina underkläder....


    Så unga tjejer kan inte lämna trosor hos pojkvänner? Här har 17-åringen haft ett par flickvänner som strösslat hej vilt med sina trosor. Hittar dom ofta i tvätten.
  • Anonym (S)
    Tue 17 Nov 2020 20:30
    #4
    Anonym (J) skrev 2020-11-17 20:28:41 följande:
    Så unga tjejer kan inte lämna trosor hos pojkvänner? Här har 17-åringen haft ett par flickvänner som strösslat hej vilt med sina trosor. Hittar dom ofta i tvätten.
    Vilka lösaktiga tjejer :) Min erfarenhet är att de flesta unga tjejer har bra koll på sina underkläder.
  • Anonym (???)
    Tue 17 Nov 2020 20:33
    #5
    +1
    Anonym (S) skrev 2020-11-17 20:18:47 följande:

    Svårt. Om det är ett vanligt märke så kan det ju vara din sons tjej, men det känns mer troligt att din man varit otrogen, tyvärr. Det känns mer troligt att om nån glömt ett par trosor hemma hos er så är det inte någon ung tjej iaf.

    Du kan ju dingla dem framför sonen, fråga om det är någon bekant till honom som glömt och läsa av hans reaktion.

    Det kan också vara så att någon av männen i huset tycker om att ha fina underkläder....


    Du menar av den knapphändiga informationen från TS att det är mer troligt att mannen varit otrogen än att det är sonen som haft någon där, eller någon annan förklaring? 

    TS: hur vet du vad din kompis har för trosor? Jag skulle inte för mitt liv kunna säga vilka märken mina väninnor använder. 
  • Anonym (???)
    Tue 17 Nov 2020 20:34
    #6
    Anonym (S) skrev 2020-11-17 20:30:07 följande:
    Vilka lösaktiga tjejer :) Min erfarenhet är att de flesta unga tjejer har bra koll på sina underkläder.
    Här har det hamnat både trosor och strumpor från sonens tjej, när han rafsat ihop smutstvätt på sitt rum och lagt en hel hög i tvättkorgen. Hon har nog helt enkelt missat att han gjort så. 
  • Anonym (S)
    Tue 17 Nov 2020 20:35
    #7
    +1
    Anonym (???) skrev 2020-11-17 20:34:09 följande:
    Här har det hamnat både trosor och strumpor från sonens tjej, när han rafsat ihop smutstvätt på sitt rum och lagt en hel hög i tvättkorgen. Hon har nog helt enkelt missat att han gjort så. 
    Men hur...? Det är ju inte som att man lämnar ett ställe och hoppsan! så glömde man visst ta på sig trosor under kjol/byxa/klänning.
  • Anonym (S)
    Tue 17 Nov 2020 20:36
    #8
    Anonym (???) skrev 2020-11-17 20:33:06 följande:
    Du menar av den knapphändiga informationen från TS att det är mer troligt att mannen varit otrogen än att det är sonen som haft någon där, eller någon annan förklaring?  
    Nej men av sannolikhet.

    Om ts son ens hade haft en flickvän hade det antagligen redan tagits upp i trådstarten.
  • Smed75
    Tue 17 Nov 2020 20:36
    #9
    Anonym (S) skrev 2020-11-17 20:30:07 följande:

    Vilka lösaktiga tjejer :) Min erfarenhet är att de flesta unga tjejer har bra koll på sina underkläder.


    Ja fy vad lösaktiga som inte har koll på sina kläder ..hor är va det är (obs ironisk)
  • Anonym (M&M)
    Tue 17 Nov 2020 20:36
    #10
    +1

    Har man sex så klär man väl på sig efteråt. 
    Hur kommer det sig att man glömmer sina trosor men inte en strumpa, BH eller byxor? Eller var det så bråttom att det inte fanns tid att ta på sig just trosorna?

    Ni som har lämnat kvar era trosor efter att ha haft sex får gärna beskriva hur och varför det blivit så. Detta kan säkert hjälpa TS.

Svar på tråden Vad har min väninna gjort