• Anonym (osäker)

    Vad har min väninna gjort

    För några veckor sedan inträffade något som jag inte vet hur jag ska tackla.
    I tvätten hittade jag ett par trosor som definitivt inte är mina. De var av det märke som min väninna brukar använda. och storleken stämde också.
    Min man skulle kunna känna till något om trosorna men jag kan inte ta det för givet. Jag har en son som är 17 år som jag inte med säkerhet kan utesluta. 
    Jag vill ju gärna veta hur de har kommit dit.
    Men hur ska jag få veta det?
    Ideer?

  • Svar på tråden Vad har min väninna gjort
  • Anonym (Vem vet)

    Det kan ju också vara så här.

    TS och väninnan byter om på gymmet bredvid varandra. TS råkar få med sig väninnans trosor i sin väska. När hon kommer hem så slänger hon träningskläder och handduk i tvätten. Det låter för mig mest sannolikt.

  • Anonym (NK)
    Anonym (Vem vet) skrev 2020-11-18 10:49:44 följande:

    Det kan ju också vara så här.

    TS och väninnan byter om på gymmet bredvid varandra. TS råkar få med sig väninnans trosor i sin väska. När hon kommer hem så slänger hon träningskläder och handduk i tvätten. Det låter för mig mest sannolikt.


    Tycker också detta är en rimlig förklaring... eller var det länge sen ni va på gymmer tsm? 
  • Anonym (J)
    Anonym (S) skrev 2020-11-17 20:30:07 följande:

    Vilka lösaktiga tjejer :) Min erfarenhet är att de flesta unga tjejer har bra koll på sina underkläder.


    Lösaktiga? Nej inte alls faktiskt. Tillåt mig kräkas av din korkade kommentar.
  • Just Precis
    Anonym (Vem vet) skrev 2020-11-18 10:49:44 följande:

    Det kan ju också vara så här.

    TS och väninnan byter om på gymmet bredvid varandra. TS råkar få med sig väninnans trosor i sin väska. När hon kommer hem så slänger hon träningskläder och handduk i tvätten. Det låter för mig mest sannolikt.


    Exakt vad jag tänkte. Det absolut troligaste.
  • Anonym (va?)
    Just Precis skrev 2020-11-18 15:29:17 följande:
    Exakt vad jag tänkte. Det absolut troligaste.
    Vetefan hur bra koll ni har på era underkläder men jag har aldrig någonsin fått med mig någon annans kallingar från en träning, inte ens som barn. Så att det där skulle vara "troligt" ser jag som rätt otroligt.
  • Anonym (homes)
    Anonym (va?) skrev 2020-11-18 18:26:59 följande:

    Vetefan hur bra koll ni har på era underkläder men jag har aldrig någonsin fått med mig någon annans kallingar från en träning, inte ens som barn. Så att det där skulle vara "troligt" ser jag som rätt otroligt.


    Säg inte det. I vart fall inte klantigare än att glömma trosorna hos sin väninnas man eller son efter sex.
  • Anonymsju

    Fascineras alltid av när man hör att någon hittar andras underkläder i tvättkorgen.

    Vi ponerar att mannen är otrogen, vem har lagt kvinnans trosor i tvättkorgen? Har hon själv gjort det? Har mannen tänkt att "ja dom är ju använda, vi slänger väl dom i tvätten"? VEM lägger trasorna i tvätten? Hittar man dom efter snedsteg så 1. Man slänger dom. 2. Gömmer dom. 3. Ger tillbaka dom.

    Troligare att 17 åringen haft en tjej på besök isåfall. Troligare att ett barn lägger underkläder i tvättkorgen än en otrogen man.

  • Lione81
    Anonym (osäker) skrev 2020-11-18 08:01:23 följande:

    Träffar henne i kväll


    Tog du upp ämnet för henne, gick det inte?
  • Just Precis
    Anonym (va?) skrev 2020-11-18 18:26:59 följande:

    Vetefan hur bra koll ni har på era underkläder men jag har aldrig någonsin fått med mig någon annans kallingar från en träning, inte ens som barn. Så att det där skulle vara "troligt" ser jag som rätt otroligt.


    Haha! Alltså jag har ju garanterat MYCKET sämre koll på trosorna i omklädningsrummet på gymmet än jag skulle ha om jag stack över och knullade med min kompis man iaf...

    Fö normalt att ha med sig rena trosor att ta på efter träningspasset; överkurs att släpa med ombyte till älskaren...

    Otroligt spänd på hur TS ev tagit upp det med kompisen! Om min kompis misstänkt mig för detsamma och utgått ifrån att det var ligging på gång och inte bara gymslarv så skulle jag nog tycka att hon var lite knäppppppp
  • Anonym (Hondendär)

    Magkänslan brukar säga mycket. Om jag hade misstänkt otrohet och så gott som uteslutit andra teorier om hur trosorna hamnat hos er hade jag chansat med "jag vet allt, han har berättat, nu vill jag höra din sida" grejen med vänninan.

    Med att säga "han har berättar" kan man dessutom syfta på både mannen och sonen.

Svar på tråden Vad har min väninna gjort