• Anonym (osäke­r)
    Tue 17 Nov 2020 19:53
    8777 visningar
    96 svar
    96
    8777

    Vad har min väninna gjort

    För några veckor sedan inträffade något som jag inte vet hur jag ska tackla.
    I tvätten hittade jag ett par trosor som definitivt inte är mina. De var av det märke som min väninna brukar använda. och storleken stämde också.
    Min man skulle kunna känna till något om trosorna men jag kan inte ta det för givet. Jag har en son som är 17 år som jag inte med säkerhet kan utesluta. 
    Jag vill ju gärna veta hur de har kommit dit.
    Men hur ska jag få veta det?
    Ideer?

  • Svar på tråden Vad har min väninna gjort
  • Anonym (Falab­ella)
    Thu 19 Nov 2020 21:07
    #51
    Johan70 skrev 2020-11-19 14:54:35 följande:
    Hur kommer det sig att du har koll på märke och storlek på din väninnas trosor?
    För att de brukar träna ihop regelbundet, häng med i tråden...
  • Thu 19 Nov 2020 22:30
    #52
    Anonym (Falabella) skrev 2020-11-19 21:07:10 följande:
    För att de brukar träna ihop regelbundet, häng med i tråden...
    Jag noterade att de brukar göra det, men tycker inte att det förklarar den saken. Jag har ingen koll på vad någon av mina kompisar brukar ha för underkläder, än mindre storleken på dem, och det skulle inte förändras om jag brukade idrotta tillsammans med dem.
  • Fri 20 Nov 2020 07:27
    #53
    Anonym (osäker) skrev 2020-11-19 12:55:32 följande:

    Hoppsan

    Hon ringde från jobbet och ville träffa mig i kväll- Men jag kan inte så det blir i morgon kanske i stället


    Hoppsan : o

    Vad säger din magkänsla, osäker?

    Kan det ha varit ifrån händelsen när du frågade om trosorna var hennes. Och du vet just om att hon använder just det speciella märket. Så kom samvetet ikapp henne och hon orkar inte bära på det?

    Och vill berätta för dig!

    Är du orolig?
  • Anonym (osäke­r) Trådstartaren
    Fri 20 Nov 2020 07:34
    #54
    Lione81 skrev 2020-11-20 07:27:03 följande:
    Hoppsan : o

    Vad säger din magkänsla, osäker?

    Kan det ha varit ifrån händelsen när du frågade om trosorna var hennes. Och du vet just om att hon använder just det speciella märket. Så kom samvetet ikapp henne och hon orkar inte bära på det?

    Och vill berätta för dig!

    Är du orolig?
    Ja nånting är det som hon vill berätta. Jag ska träffa henne i kväll
  • Anonym (Anna)
    Fri 20 Nov 2020 07:48
    #55
    Anonym (osäker) skrev 2020-11-19 10:35:05 följande:

    Det har kommit många kommentarer om de trosor som jag hittat i tvätten. En del av dem har uppenbarligen kommit från män som inte riktigt förstår hur vi kvinnor gör.

    För det första tror jag inte att det är många som glömmer att sätta på sig trosorna vare sig vi är på gymmet eller hemma hos en älskare. Jag har alltid ett par rena trosor i handväskan om jag av någon anledning skulle behöva byta. Att då glömma att ta med de gamla kan faktiskt hända även om det inte är ofta.

    När vi är på gymmet har både jag och min väninna rena trosor med oss. Vi gör inte som män och sätter på oss de smutsiga.

    Vi har inte varit på gymmet sen jag hittade trosorna.

    Om hon har gjort det i sovrummet med min man så tror jag självfallet inte att han skulle lägga dem i tvättkorgen om han vet att det är hennes. Men han kan mycket väl ha trott att det var mina. Bättre koll än så har han inte. Om det är sonen som lagt dem i tvättkorgen skulle han nog inte reflektera över att jag skulle se att det inte är mina.


    Word! Jag gymmar ofta och har jätteofta extra trosor med mig i väskan. Man vet aldrig när man får en stund över att gå och gymma, o då är det bra att ha extra underkläder. Kan tänka mig att en som gymmar och dessutom har en otrohetsaffär har anledning att ha extra trosor i väskan. Skönt att alltid vara fräsch liksom. Och då är det lätt hänt att glömma ett par trosor hos älskaren i tumultet så att säga, för man har ju ändå ett par teosor på sog när man går hem, och tror kanske att det andra part ligger i väskan
  • Anonym (osäke­r) Trådstartaren
    Fri 20 Nov 2020 08:02
    #56
    Anonym (Anna) skrev 2020-11-20 07:48:29 följande:
    Word! Jag gymmar ofta och har jätteofta extra trosor med mig i väskan. Man vet aldrig när man får en stund över att gå och gymma, o då är det bra att ha extra underkläder. Kan tänka mig att en som gymmar och dessutom har en otrohetsaffär har anledning att ha extra trosor i väskan. Skönt att alltid vara fräsch liksom. Och då är det lätt hänt att glömma ett par trosor hos älskaren i tumultet så att säga, för man har ju ändå ett par teosor på sog när man går hem, och tror kanske att det andra part ligger i väskan
    Äntligen nån som kan förklara att män och kvinnor är lite olika. Du och jag är inte de enda som har extratrosor med oss.
    Jag vill påstå att män nog aldrig har extrakallingar med sig.
  • Underh­ill
    Fri 20 Nov 2020 08:08
    #57
    +1
    Anonym (osäker) skrev 2020-11-20 08:02:27 följande:
    Äntligen nån som kan förklara att män och kvinnor är lite olika. Du och jag är inte de enda som har extratrosor med oss.
    Jag vill påstå att män nog aldrig har extrakallingar med sig.
    Klart man har rena fillor med sig.
  • Fri 20 Nov 2020 09:14
    #58
    Anonym (osäker) skrev 2020-11-20 07:34:13 följande:

    Ja nånting är det som hon vill berätta. Jag ska träffa henne i kväll


    Det måste infinna sig en stor klump i din mage just nu. Gå och vänta på kvällen.

    Nu ska vi inte ta ut något i förväg.

    En sak att tänka på iaf.

    Har du tänkt på hur du ska reagera eller agera om det värsta besannar dig?

    För nu verkar vara väldigt bra vänner!

    Usch, lider med dig!

    Hör av dig när du vet något.
  • Fri 20 Nov 2020 09:34
    #59
    Anonym (osäker) skrev 2020-11-20 08:02:27 följande:
    ...
    Jag vill påstå att män nog aldrig har extrakallingar med sig.
    Jo, det händer.
  • Underh­ill
    Fri 20 Nov 2020 09:39
    #60
    Johan70 skrev 2020-11-20 09:34:38 följande:
    Jo, det händer.

    Klart det händer att man glömmer/missar...isf blir det commando för egen del.
Svar på tråden Vad har min väninna gjort