• Anonym (osäke­r)
    Tue 17 Nov 2020 19:53
    8914 visningar
    96 svar
    96
    8914

    Vad har min väninna gjort

    För några veckor sedan inträffade något som jag inte vet hur jag ska tackla.
    I tvätten hittade jag ett par trosor som definitivt inte är mina. De var av det märke som min väninna brukar använda. och storleken stämde också.
    Min man skulle kunna känna till något om trosorna men jag kan inte ta det för givet. Jag har en son som är 17 år som jag inte med säkerhet kan utesluta. 
    Jag vill ju gärna veta hur de har kommit dit.
    Men hur ska jag få veta det?
    Ideer?

  • Svar på tråden Vad har min väninna gjort
  • Sat 21 Nov 2020 09:33
    #81
    Anonym (osäker) skrev 2020-11-21 09:13:31 följande:

    Äntligen. En stor och tung sten har fallit från mitt hjärta. Efter en nästan sömnlös natt och en dag i nervös väntan har ?mysteriet? med trosorna fått sin förklaring.


    Det var min väninnas trosor. Direkt när hon kom till mig började jag gråta på grund av anspänningen och hon fick naturligtvis enorma skuldkänslor och började också gråta. När vi hade lugnat ner oss lite berättade hon att hon hade förfört min son när jag och min man inte var hemma. Hon skämdes mycket över det hon hade gjort och frågade om jag orkade bära detta och vi kunde fortsätta vara vänner. Jag hade fortfarande inte släppt tanken på att det kunde vara min man och att hon bara försökte komma ur en pinsam situation. Jag försökte med en liten lögn antyda att min son hade flickvän och att han inte skulle kunna svika henne eftersom dom var nykära. Då började hon gråta igen och sa att hade hon vetat att han hade flickvän hade hon aldrig gjort så. Men jag släppte ändå inte tanken på att det var min man hon hade legat med och sa nåt i stil med att du verkar ju gilla min man. Hon reagerade verkligen på mina antydningar och svarade att hon gillar honom jättemycket men du tror väl ändå inte att jag har legat med honom bakom din rygg. Vår vänskap är mycket mer värd än ett ligg med honom. Sen sa hon nåt som ändå fick mig att tro att hon talade sanning.


    Hon sa nåt i stil med att om han inte vore min man så skulle hon absolut inte ha nåt emot att ligga med honom. Då lättade spänningen mellan oss och vi började skratta. Sen var det min idé att vi kanske kunde ha en trekant tillsammans om han var med på det.


    Jag hade ju inte sagt nåt om att hon kunde sova över eftersom jag nästan utgick ifrån att det skulle sluta med att vi inte längre var vänner.


    Men nu blev det några glas vin och mycket skratt innan vi gick och la oss.


    Och ni män. Hon hade rena trosor i handväskan


    Skönt att det inte var någon som blev bedragen.
    Nu kan ni börja prata om ert sexliv och kanske börja utforska livet utanför två-samheten. ;)
  • Sat 21 Nov 2020 09:49
    #82
    Anonym (Sexnovell??) skrev 2020-11-21 09:19:57 följande:

    ....snipp snapp snut - så va sagan slut. Gulligt..


    Ja men suck.
  • Anonym (Urk)
    Sat 21 Nov 2020 10:03
    #83

    Men vad är det för äckel till människa som ger sig på en 17-åring? Gissar att hon själv är minst 30?

  • Anonym (Olivi­a)
    Sat 21 Nov 2020 10:25
    #84
    +2

    Du misstänker att hon legat med din man.

    Hon erkänner att hon förfört din son.

    Du föreslår en trekant med din man, om han vill.

    What??

  • Sat 21 Nov 2020 10:25
    #85
    +3

    Din väninna ligger med din 17-årige son och du svarar med att skratta, dricka vin och fundera över trekant!? Svårt att avgöra vad som är sjukast i den här historien...

  • Anonym (Sexno­vell??­)
    Sat 21 Nov 2020 10:29
    #86
    +1
    jewis skrev 2020-11-21 10:25:33 följande:

    Din väninna ligger med din 17-årige son och du svarar med att skratta, dricka vin och fundera över trekant!? Svårt att avgöra vad som är sjukast i den här historien...


    Det är just det. Den är ju påhittad....
  • Anonym (homes­)
    Sat 21 Nov 2020 10:37
    #87
    Anonym (Sexnovell??) skrev 2020-11-21 10:29:25 följande:

    Det är just det. Den är ju påhittad....


    Precis!

    Tack för underhållningen!
  • Anonym
    Sat 21 Nov 2020 11:29
    #88

    Det började bra och slutade i ett magplask.

  • Anonym (Tjeje­n)
    Sat 21 Nov 2020 12:07
    #89

    Hur gick det?? Var det din väns trosor?

  • Anonym (Tjeje­n)
    Sat 21 Nov 2020 12:07
    #90

    Hur gick det?? Var det din väns trosor?

  • Anonym
    Sat 21 Nov 2020 12:11
    #91
    Anonym (Tjejen) skrev 2020-11-21 12:07:14 följande:

    Hur gick det?? Var det din väns trosor?


    Javisst var det, hon hade råkat förföra ts 17-åriga son. Fast det gjorde inget, ts, kompisen och ts gubbe hade ormgrop i natt och allt är förlåtet.
  • Anonym (ABC)
    Sat 21 Nov 2020 12:36
    #92
    Anonym (Tjejen) skrev 2020-11-21 12:07:12 följande:

    Hur gick det?? Var det din väns trosor?


    Men läs tråden istället.
  • Anonym (Jäsp)
    Sat 21 Nov 2020 13:59
    #93

    Detta var bland det sämsta jag läst på länge. Det är säkert nån uttråkad coronasjuk som ligger hemma i sängen och får denna snilleblixt?? att hon ska skriva en sk sexnovell om misstanke om otrohet. Herregud säger jag...

  • Mon 23 Nov 2020 20:55
    #94

    Detta måste vara ett skämt. Bara jag som inte kan tro att detta är sant? 


    Anonym
  • Tue 24 Nov 2020 10:39
    #95
    anonymatom skrev 2020-11-23 20:55:00 följande:

    Detta måste vara ett skämt. Bara jag som inte kan tro att detta är sant? 


    Vad som troligtvis har hänt är att TS fick sina farhågor om makens snedsteg bekräftade av (den dåvarande) väninnan och att det blev för jobbigt för alla inblandade.

    Istället för att fortsätta rapportera allt i den här tråden hittade TS på ett scenario och därefter slutade hon skriva här. 

    Hur TS och resten av de inblandade har det nu kan vi nog alla räkna ut.

  • Tue 24 Nov 2020 15:25
    #96

    Så nu när allt är utrett kan vi ju få veta vad det var för speciellt märke på trosorna.

Svar på tråden Vad har min väninna gjort