• Nandez

    Farmen 2021

    I kväll börjar Farmen. Hoppas att fler kommer att titta

  • Svar på tråden Farmen 2021
  • Nandez
    molly50 skrev 2021-02-08 19:58:40 följande:
    Precis.

    Ja,lite kanske.
    Det var inte lika mycket skitsnack på slutet och hon var inte lika bitsk.
  • molly50
    Nandez skrev 2021-02-08 20:02:00 följande:
    Det var inte lika mycket skitsnack på slutet och hon var inte lika bitsk.
    Nej,men det var ju nå´t med nå´n av killarna när de satt och mjölkade kossorna sista dagen.
  • BeautifulLiz
    Nandez skrev 2021-02-08 19:57:56 följande:

    Ingen bra stämning på torpet


    Jag hoppas att Philip kommer tillbaka till Farmen, han ser allt lite halvtrött ut och behöver piggas upp lite.
    Jennifer valde att gå till torpet så hon kan gott våndas lite till. (Även om jag inte har något eg mot henne.)

    Men visst har väl Richard skärpt sig lite, han är inte så gnällig längre. Inte lika mycket jag, jag, jag.
  • Nandez
    molly50 skrev 2021-02-08 20:10:46 följande:
    Nej,men det var ju nå´t med nå´n av killarna när de satt och mjölkade kossorna sista dagen.
    Ok, är nöjd med att hon inte är kvar.
  • Nandez
    BeautifulLiz skrev 2021-02-08 20:15:28 följande:
    Jag hoppas att Philip kommer tillbaka till Farmen, han ser allt lite halvtrött ut och behöver piggas upp lite.
    Jennifer valde att gå till torpet så hon kan gott våndas lite till. (Även om jag inte har något eg mot henne.)

    Men visst har väl Richard skärpt sig lite, han är inte så gnällig längre. Inte lika mycket jag, jag, jag.
    Ja, han har skärpt sig tycker jag
  • Johannus
    Nandez skrev 2021-02-08 19:54:26 följande:
    Kul med betalt för uppdragen
    Dessa uppdrag med betalning innebär väl att dom får gå på marknaden och köpa mat, godis, läsk, öl, vin eller vad det kommer att finnas att köpa.
  • Johannus
    Nandez skrev 2021-02-08 19:57:56 följande:
    Ingen bra stämning på torpet
    Nä verkligen inte....Hoppas det blir lite folk byte efter tävlingen.
  • Johannus
    BeautifulLiz skrev 2021-02-08 20:15:28 följande:
    Jag hoppas att Philip kommer tillbaka till Farmen, han ser allt lite halvtrött ut och behöver piggas upp lite.
    Jennifer valde att gå till torpet så hon kan gott våndas lite till. (Även om jag inte har något eg mot henne.)

    Men visst har väl Richard skärpt sig lite, han är inte så gnällig längre. Inte lika mycket jag, jag, jag.
    Håller med att Jennifer kan stanna längre på Torpet då hon själv valde att gå dit....

    Richard kanske var gnälligare på Farmen på grund av många som irriterade han....På Torpet är det bara 3 till med han.
  • molly50
    Nandez skrev 2021-02-08 20:15:43 följande:
    Ok, är nöjd med att hon inte är kvar.
    Ja,det är samma här.
Svar på tråden Farmen 2021