• SML89

    Vi med BIM februari 2021

    Hej och Välkomna!

    Tänkte ja startar en ny tråd då ja inte fick med anonyma svar i förra och vet att många vill va de. Så detta är en grupp för oss som hoppas få ett plus nu i februari :)

    Själv är jag inne på 5e försöket att få ett syskon till vår lille son på 1 år 8 mån. Hoppas fler vill hänga på i denna grupp o stöttas genom den eviga väntan på äl och BIM.. och de efterlängtade plusset såklart ;)

    6/2 SML89, 31 år, andra barnet

  • Svar på tråden Vi med BIM februari 2021
  • Anonym (Försöktillsyskon)

    Vet inte hur man kopiera och så men jag borde ha mens runt den 4e februari då jag fick en glad gubbe på äl testet den 19e.

    Är 29 år och har ett barn sen tidigare.

  • Emmalucy
    Anonym (Försöktillsyskon) skrev 2021-01-24 14:01:53 följande:

    Vet inte hur man kopiera och så men jag borde ha mens runt den 4e februari då jag fick en glad gubbe på äl testet den 19e.

    Är 29 år och har ett barn sen tidigare.



    Välkommen! :) tror det här är senaste uppdaterad listan, jag behöver ändra min BIM iaf så har lagt till dig!
    SML89 skrev 2021-01-24 12:42:19 följande:
    Borde ha äl snart :)
    Eeee, den bästa tiden så att säga :D tror du att du har prickat rätt? Du försöker också få en tjej, eller hur? (har spanat in i denna tråd men kommer endast försöka att skippa äl dag +/- 1, äter redan vegansk kost och massor grönsaker, och fullt på vitaminer :)

    Själv är jag endast cd 5, blir första försöket på typ tis! Wooo längtar!


    3dje försöker första barnet.
    Bim 28/1-3/2 Försökmednr2, 29 år, andra barnet
    Bim 2/2 Villb­lifyra­, tredje barnet
    Bim 2/2 Hejhopp, 23 år, första barnet
    Bim 3/2 Äit, 36 år, femte barnet
    Bim 4/2 shethegirl, 25 år, andra barnet
    Bim 6/2 SML89, 31 år, andra barnet
    Bim 9/2 Millannn 24 år, andra barnet
    Bim 9/2 Bönan 33 år, andra barnet
    Bim 9/2 myownw­orsten­emy, 34 år, andra barnet
    Bim 14/2 Emmalu­cy, 34 år, första barnet
    Bim 13/2 Soffsen, 26 år, första barnet
    Bim 16/2 Mirabilis89, 32 år, första barnet
    Bim 20/2 FruBjörk, 35 år, tredje barnet
    Bim 20/2 iloverooti , 31 år , förstabarnet 3 dje försöket
    Bim 21/2 Estrid21, andra barnet

    Bim 4/2 Försö­ktills­yskon, 29 år, andra barnet
  • Anonym (Villblifyra)
    Anonym (Försökmednr2) skrev 2021-01-24 14:00:12 följande:

    Det gjorde det verkligen! Jag försökte ju inte då så detta blir första gången vi aktivt försöker bli med barn. Känns jättespännande! Ja men visst vill man det! Jobbigt att behöva vänta! Inte långt kvar till ditt bim heller va? Ska du testa innan?


    Nej jag förstår, min första var en överraskning <3

    Bim den 2/2, så bara drygt en vecka kvar nu.

    Ev testar jag om en vecka, nästa söndag :) Du då?
  • Anonym (Försökmednr2)
    Anonym (Villblifyra) skrev 2021-01-24 15:10:34 följande:

    Nej jag förstår, min första var en överraskning <3

    Bim den 2/2, så bara drygt en vecka kvar nu.

    Ev testar jag om en vecka, nästa söndag :) Du då?


    En väldigt positiv överraskning var det <3 åh, då förstår du vad jag menar! Inte långt kvar nu för dig. Jag beställde ett testa tidigt test idag. När det kommer tänker jag att jag tar ett test. Så kanske mitten av veckan/fredag kanske. Återkommer :)
  • Anonym (Villblifyra)
    Anonym (Försökmednr2) skrev 2021-01-24 16:51:36 följande:

    En väldigt positiv överraskning var det <3 åh, då förstår du vad jag menar! Inte långt kvar nu för dig. Jag beställde ett testa tidigt test idag. När det kommer tänker jag att jag tar ett test. Så kanske mitten av veckan/fredag kanske. Återkommer :)


    Vi hörs i veckan, håller tummen för dig<3
  • SML89
    Anonym (Försökmednr2) skrev 2021-01-24 13:57:50 följande:

    Tack! Jaa, men så är det! Även om man försöker intala sig själv att det kommer nog vara negativt, så finns det där lilla hoppet och önskan om ett plus. Blir lätt att man blir besviken då om det inte blir plus. Ne dom dyra vill man inte slösa på. Jag beställde precis hem ett testa tidigt clearblie. Får se när det kommer om jag vill testa eller vänta. Håller tummarna att du prickar in det bra :)


    Ja eller hur!! :) spännande. Håll dig så länge du kan ;) håller tummarna!
  • SML89

    [Eeee, den bästa tiden så att säga :D tror du att du har prickat rätt? Du försöker också få en tjej, eller hur? (har spanat in i denna tråd men kommer endast försöka att skippa äl dag +/- 1, äter redan vegansk kost och massor grönsaker, och fullt på vitaminer :)

    Själv är jag endast cd 5, blir första försöket på typ tis! Wooo längtar!

    [/quote]

    Aa verkligen, de är nu hoppet är som störst! Fick lite stegring i morse och fast gubbe på cb nu i em. Hade sex för 3 dagar sedan och igår (alltså varannan dag). Så kör vi på minst idag och imorgon så känns iaf som ganska bra chanser då, eller? :)

    Vi har en pojke så vi har en önskan om en liten flicka med. Jag kör dock inte på sex 2-3 dagar innan äl som du märker utan lite mer på vitaminer/kosten så får vi se va de ger. Just nu vill vi bara ha bebis.

    De går nog fort tills du har äl du med. Testar du eller har du själv bra koll på den?

  • Anonym (Försökmednr2)
    Anonym (Villblifyra) skrev 2021-01-24 19:47:55 följande:

    Vi hörs i veckan, håller tummen för dig<3


    Det gör vi! Tack<3 detsamma!!
  • Anonym (Försökmednr2)
    SML89 skrev 2021-01-24 20:23:28 följande:

    Ja eller hur!! :) spännande. Håll dig så länge du kan ;) håller tummarna!


    Jag ska försöka, men det kommer bli svårt känner jag haha! Tack!
  • Anonym (Villblifyra)
    SML89 skrev 2021-01-24 20:33:08 följande:

    [Eeee, den bästa tiden så att säga :D tror du att du har prickat rätt? Du försöker också få en tjej, eller hur? (har spanat in i denna tråd men kommer endast försöka att skippa äl dag +/- 1, äter redan vegansk kost och massor grönsaker, och fullt på vitaminer :)

    Själv är jag endast cd 5, blir första försöket på typ tis! Wooo längtar!


    Aa verkligen, de är nu hoppet är som störst! Fick lite stegring i morse och fast gubbe på cb nu i em. Hade sex för 3 dagar sedan och igår (alltså varannan dag). Så kör vi på minst idag och imorgon så känns iaf som ganska bra chanser då, eller? :)

    Vi har en pojke så vi har en önskan om en liten flicka med. Jag kör dock inte på sex 2-3 dagar innan äl som du märker utan lite mer på vitaminer/kosten så får vi se va de ger. Just nu vill vi bara ha bebis.

    De går nog fort tills du har äl du med. Testar du eller har du själv bra koll på den?[/quote]

    Tips: Jag använde även en gel som ska främja spermiernas levnadstid. Vet inte om det hjälpte men testa den istället för vanligt glid :) om ni nu använder det!

    testsmart.se/alla-produkter/glidmedel/

    All lycka mot plus!
Svar på tråden Vi med BIM februari 2021