• Anonym (Nyfiken)

    Eran penis storlek och era upplevelser med den

    Vad är eran penis storlek och hur har era upplevelser varit med den?

    Har folk tyckt den är för liten, för stor, perfekt, osv osv.

    Själv har jag 15 lång och 12 omkrets, är jävligt osäker om den och att folk ska tycka omkretsen är för liten...

  • Svar på tråden Eran penis storlek och era upplevelser med den
  • Anonym (J)
    Anonym (Nej) skrev 2021-07-07 16:17:01 följande:

    Det känns inte särskilt dominant att bli påknullad av en man med liten, jättesmal kuk. Det är en hel del ställningar dominante funkar.


    Preferenser i all ära, men 11cm är inte en "jättesmal" kuk, utan ligger runt medel.
  • Anonym (12*11)
    Anonym (Nej) skrev 2021-07-07 18:59:03 följande:
    Att de funkar för dig är en annan sak. Du är inte kvinna :)

    Ok. Did you just assume my gender? ;)


    Nämn en ställning som inte fungerar på grund av att den är 12 cm istället. 
    Jag har haft ett rikt och omfattande sexliv med skapligt många och olika partners så jag har lite underlag för hur dessa upplevt min kuk. Jag känner inte till någon känd ställning som inte fungerar och enligt utsago från både män och kvinnor är det ju tvärtom enklare att knulla loss ordentligt än med en för lång. 


    Känns mer som att din frustration över att inte få till det spiller över på andra. 

  • Anonym (Nej)
    Anonym (12*11) skrev 2021-07-07 19:55:52 följande:

    Ok. Did you just assume my gender? ;)

    Nämn en ställning som inte fungerar på grund av att den är 12 cm istället. 

    Jag har haft ett rikt och omfattande sexliv med skapligt många och olika partners så jag har lite underlag för hur dessa upplevt min kuk. Jag känner inte till någon känd ställning som inte fungerar och enligt utsago från både män och kvinnor är det ju tvärtom enklare att knulla loss ordentligt än med en för lång. 

    Känns mer som att din frustration över att inte få till det spiller över på andra. 


    Haha, jag får till det ofta så nej, inte ett dugg frustrerad - dessutom med en lagom lång och grov kuk. Man kan knulla loss utmärkt med en som är lite längre och tjockare. En del ställningar kräver längre kuk - tex bakifrån när kvinnan har benen ihop, från sidan är svårt med kort kuk. En så kort kuk kan inte göra djupa juck. Det kanske funkar bra om man älskar stillsamt i missionären men det är inte min grej.
  • Anonym (Nej)
    Anonym (J) skrev 2021-07-07 19:21:55 följande:

    Preferenser i all ära, men 11cm är inte en "jättesmal" kuk, utan ligger runt medel.


    Smal iaf, har sällan träffat på så smala kukar
  • Elizabet 1
    Anonym (Nej) skrev 2021-07-07 23:06:32 följande:
    Smal iaf, har sällan träffat på så smala kukar
    Det är kanske du som är slapp om du behöver en SÅ bred som du skrev förut- det skulle inte ens funka att få in för mig som kvinna med en så pass bred/tjock kuk hmm konstigtDrömmer

    Men alla har ju olika preferenser såklartSolig
  • Anonym (Nej)
    Elizabet 1 skrev 2021-07-08 01:52:44 följande:

    Det är kanske du som är slapp om du behöver en SÅ bred som du skrev förut- det skulle inte ens funka att få in för mig som kvinna med en så pass bred/tjock kuk hmm konstigt

    Men alla har ju olika preferenser såklart


    Är inte ett dugg slapp nej, snarare tvärtom. Vad skrev jag förut? Jag har inte beskrivit några jättekukar utan helt normala. Får du inte in en normaltjock kuk är det snarare fel på dig eller så blir du inte tillräckligt kåt. Fittan är en muskel.
  • Anonym (Fat Mac Truck)

    17x17. Funkar bra till det mesta, men tyvärr är den ibland för grov för analsex för en del kvinnor. Men de flesta kvinnor jag varit med, verkar gilla den grövre sorten, och ingen har klagat. Ett ex som verkligen gillade att suga och ta den deep throat, hade problem med att en käke hoppade ur led, men hon gav inte upp för det. Personligen hade jag nog önskat att den var 2-3 cm längre, mest för utseendets skull. Lever idag med en kvinna som både suger och tar den analt balls deep.

  • Anonym (12*11)
    Anonym (Nej) skrev 2021-07-07 23:05:51 följande:
    Haha, jag får till det ofta så nej, inte ett dugg frustrerad - dessutom med en lagom lång och grov kuk. Man kan knulla loss utmärkt med en som är lite längre och tjockare. En del ställningar kräver längre kuk - tex bakifrån när kvinnan har benen ihop, från sidan är svårt med kort kuk. En så kort kuk kan inte göra djupa juck. Det kanske funkar bra om man älskar stillsamt i missionären men det är inte min grej.

    Ok. Troll alltså. Eller en rent usel uppfattning om vad 12 cm innebär i realiteten. Jag har inte problem med några ställningar. Du har rätt i att det är fysiskt omöjligt att jucka djupare än 12 cm, men det tycks räcka utmärkt för damer jag mött. 
    Jag tycker att du får fråga en kvinna med riktig erfarenhet om vilken av typ man verkligen kan knulla loss med och vilka man tar det stillsamt med. 

  • Anonym (Nej)
    Anonym (12*11) skrev 2021-07-08 08:31:35 följande:

    Ok. Troll alltså. Eller en rent usel uppfattning om vad 12 cm innebär i realiteten. Jag har inte problem med några ställningar. Du har rätt i att det är fysiskt omöjligt att jucka djupare än 12 cm, men det tycks räcka utmärkt för damer jag mött. 

    Jag tycker att du får fråga en kvinna med riktig erfarenhet om vilken av typ man verkligen kan knulla loss med och vilka man tar det stillsamt med. 


    Eh, jag är inget troll nej. Är kvinna, 40+, har haft många partners och vet mycket väl hur stort 12 cm är. Har av alla jag har haft sex med sällan träffat så små kukar.Fysiskt omöjligt att jucka djupare än 12 cm? Det blir knappt något juck med den längden nej. Kul att du är nöjd, jag och många med mig hade inte varit det. Det handlar om personlig preferens.
  • Elizabet 1
    Anonym (Nej) skrev 2021-07-07 23:06:32 följande:
    Smal iaf, har sällan träffat på så smala kukar
    11cm i omkrets är normalt inte smal som du skrev
    Anonym (Nej) skrev 2021-07-07 23:05:51 följande:
    Haha, jag får till det ofta så nej, inte ett dugg frustrerad - dessutom med en lagom lång och grov kuk. Man kan knulla loss utmärkt med en som är lite längre och tjockare. En del ställningar kräver längre kuk - tex bakifrån när kvinnan har benen ihop, från sidan är svårt med kort kuk. En så kort kuk kan inte göra djupa juck. Det kanske funkar bra om man älskar stillsamt i missionären men det är inte min grej.
    Grov vad menas med det om inte över Det normala!!
    Anonym (Nej) skrev 2021-07-08 06:08:04 följande:
    Är inte ett dugg slapp nej, snarare tvärtom. Vad skrev jag förut? Jag har inte beskrivit några jättekukar utan helt normala. Får du inte in en normaltjock kuk är det snarare fel på dig eller så blir du inte tillräckligt kåt. Fittan är en muskel.
    Se ovan vad du skrivit...Jag vet exakt hur elastisk en slida kan vara och musklerna sitter runtom slidan!!
    du hoppade på en man här utan att ens blivit tillfrågad av mannen du skrev nedlåtande och elakt till...
    Man behöver inte vara nedlåtande som jag var förut mot dig bara för att se "vad får såna som du ut av att vara nedlåtande" mot andra eller hur, men det förstod inte du utan då gjorde du precis som någon annan skrev - 

    "om någon säger något nedlåtande tillbaka till en "sådan person som gillar att vara nedlåtande så går dom själva till attack" typ

    Precis som du gjorde mot mig nu...då är det fel på mig ha ha

    Det är absolut inget fel på mig jag blir så kåt så jag blir dyblöt, är trång och har riktigt starka slidmuskler..jag har lång erfarenhet av sex och vet att ju mer sex och knipövningar som man har- gör slidan trängre eller att den behåller sin storlek- den vidgar sig under sex sen återgår den till sin normala storlek kniper man samtidigt så gör det sexet skönare med vaginala och multipla orgasmer
    Jag får in en normaltjock utan problem, men riktigt grov är svårt, men det går kanske beroende på hur grov då jag är trång
    men alla är ju olika sa du ju!

    Lite kuk kunskap för dig

    Enligt en undersökning på fullvuxna västerländska män så har de flesta en penis mellan 8-12 cm i omkrets. Detta mätt vid stånd vid penisroten, självklart finns det stora skillnader.



Svar på tråden Eran penis storlek och era upplevelser med den