• Anonym (Svägerska)

    Svägerskan :(

    Min svägerska, min mans syster, är inte så förtjust i mig. Hon visar inget intresse, villl aldrig prata med mig. Vet inget om mig. Frågar inget. Vart ihop i 16 år + och gifta några år, ändå har hon aldrig visat intresse. Hon vet inte vad jag jobbar med, vet inget. Pratar alltid om henne. Men inget om mig.eller våra barn. Överreagerar jag?7

  • Svar på tråden Svägerskan :(
  • Anonym (E)
    Anonym (Svägerska) skrev 2021-10-24 20:51:49 följande:

    Nej, de är startade exakt samtidigt, har inte skrivit två trådar! Vart får du ens det ifrån? Står ju datum och klockslag, är identiskt innehåll i båda trådarna. Har även förtydligat det i den andra tråden eftersom du var snäll och uppmärksammade mig om det.

    Fattar du vad jag menar nu?


    Därför att du startade en tråd några dagar innan med exakt samma innehåll, jag menar nu inte att orden skulle vara kopierade utan att innehållet är exakt samma.

    Jag har inte några som helst problem att fatta att den här tråden har en dubblett, jag pratar om en tredje tråd som startades innan de här "tvillingtrådarna" - fattar du nu?
  • Anonym (Svägerska)

    Du måste blanda ihop mig med någon annan. Kan du länka? Jag har verkligen inte skrivit tre trådar! Kollade ?mina favoriter? nu och ser bara dessa två. Är ny på familjeliv dessutom.


    Anonym (E) skrev 2021-10-24 20:57:04 följande:

    Därför att du startade en tråd några dagar innan med exakt samma innehåll, jag menar nu inte att orden skulle vara kopierade utan att innehållet är exakt samma.

    Jag har inte några som helst problem att fatta att den här tråden har en dubblett, jag pratar om en tredje tråd som startades innan de här "tvillingtrådarna" - fattar du nu?


  • Anonym (E)
    Anonym (Svägerska) skrev 2021-10-24 21:00:28 följande:

    Du måste blanda ihop mig med någon annan. Kan du länka? Jag har verkligen inte skrivit tre trådar! Kollade ?mina favoriter? nu och ser bara dessa två. Är ny på familjeliv dessutom.


    Jag kan göra ett försök att se om jag hittar den!
  • Anonym (E)
    Anonym (Svägerska) skrev 2021-10-24 21:00:28 följande:

    Du måste blanda ihop mig med någon annan. Kan du länka? Jag har verkligen inte skrivit tre trådar! Kollade ?mina favoriter? nu och ser bara dessa två. Är ny på familjeliv dessutom.


    Ja det gick ju åt skogen... FL får så många nya trådar att det är en snårskog när man försöker gå bakåt, men den är inte mer än en vecka eller så äldre än den här iaf och hade fått rätt många inlägg.
  • Anonym (Svägerska)

    Tack! Har bara skrivit en tråd (som blev dubblett), men kommer nog aldrig skriva något här igen känns det som nu ???? blir citationstecken när jag skriver med emojis också! Svåra saker detta.


    Anonym (E) skrev 2021-10-24 21:02:52 följande:

    Jag kan göra ett försök att se om jag hittar den!


  • Anonym (Svägerska)

    Då blandar du ihop mig med någon annan. Finns uppenbarligen fler personer i min situation då.


    Anonym (E) skrev 2021-10-24 21:07:40 följande:

    Ja det gick ju åt skogen... FL får så många nya trådar att det är en snårskog när man försöker gå bakåt, men den är inte mer än en vecka eller så äldre än den här iaf och hade fått rätt många inlägg.


  • Anonym (E)
    Anonym (Svägerska) skrev 2021-10-24 21:09:21 följande:

    Tack! Har bara skrivit en tråd (som blev dubblett), men kommer nog aldrig skriva något här igen känns det som nu ???? blir citationstecken när jag skriver med emojis också! Svåra saker detta.


    Du skriver från telefonen va? Då blir emojis frågetecken.
    Anonym (Svägerska) skrev 2021-10-24 21:10:37 följande:

    Då blandar du ihop mig med någon annan. Finns uppenbarligen fler personer i min situation då.


    Ja det var exakt likadant så det var därför jag undrade. Det är en typisk grej som händer då och då, ts får inte de svar hen vill utan startar en ny tråd och tror att de ska få medhåll på "rätt" sätt.
  • Anonym (Svägerska)

    Förstår! Men så är inte fallet här. Så illa bryr jag mig inte om svägerskan. Japp, är från mobilen.

    Jag söker inte medhåll utan vill mest förstå varför. Men lägger ner det nu. Hon får väl vara kall mot mig då. Trist bara. Är själv uppväxt med splittrade släktingar, hade gärna sett att mina barn fick en god relation till släktingar.


    Anonym (E) skrev 2021-10-24 21:13:30 följande:

    Du skriver från telefonen va? Då blir emojis frågetecken.Ja det var exakt likadant så det var därför jag undrade. Det är en typisk grej som händer då och då, ts får inte de svar hen vill utan startar en ny tråd och tror att de ska få medhåll på "rätt" sätt.


  • Anonym (E)
    Anonym (Svägerska) skrev 2021-10-24 21:18:22 följande:

    Förstår! Men så är inte fallet här. Så illa bryr jag mig inte om svägerskan. Japp, är från mobilen.

    Jag söker inte medhåll utan vill mest förstå varför. Men lägger ner det nu. Hon får väl vara kall mot mig då. Trist bara. Är själv uppväxt med splittrade släktingar, hade gärna sett att mina barn fick en god relation till släktingar.


    Jag tror inte det finns så mycket att förstå. Hon har inte valt att få in dig i sitt liv, hon har antingen inget intresse av att lära känna dig eller så ogillar hon dig utifrån det lilla hon sett. Alla kan inte vara kompisar liksom. Det betyder inte att hon inte kan ha en god relation till era barn, men klart det försvårar om ni vuxna inte riktigt umgås.
  • Anonym (Svägerska)

    Du har säkert rätt, men jag förstår ändå inte. Själv älskar jag mina syskonbarn massor, även svägerskans barn. Helt fantastiska är dom. Problemet är ju att hon verkar avsky mig så mycket att hon även ogillar våra barn. Finns liksom ingen anledning till det. Den enda hon visar känslor och kärlek mot är min man. Får väl vara glad för det lilla.


    Anonym (E) skrev 2021-10-24 21:24:27 följande:

    Jag tror inte det finns så mycket att förstå. Hon har inte valt att få in dig i sitt liv, hon har antingen inget intresse av att lära känna dig eller så ogillar hon dig utifrån det lilla hon sett. Alla kan inte vara kompisar liksom. Det betyder inte att hon inte kan ha en god relation till era barn, men klart det försvårar om ni vuxna inte riktigt umgås.


Svar på tråden Svägerskan :(