• TaleOfBrokenEggs

    Äggdonation 2022

    Jag och min man har efter flera år av egna försök och 6x IVF bestämt oss för att gå vidare med äggdonation. Redan nu I januari planeras insättningen. Jag är både otåligt exalterad och nervös. Finns det någon medsyster här I forumet som vill dela tankar, tårar och glädje med mig så får du gärna hoppa in här.

    Sagan

  • Svar på tråden Äggdonation 2022
  • sofia2022
    Linn0304 skrev 2022-03-05 14:22:07 följande:

    Ja, den ökar hela tiden. Såg ofta inte jätte stor skillnad dag till dag men om jag jämförde stickorna från varannan dag så kunde man se en ökning. Men tyckte att det tog ganska långtid med just dom billigare stickorna. 
    Hoppas att det är ett streck även på måndag! Håller tummarna!! Glad


    Tusen tack, nervös ???? 
  • Linn0304
    sofia2022 skrev 2022-03-06 05:51:49 följande:

    Dagen före testdag!


    Så spännande! Håller tummarna för dig! 

    Tog du ett nytt test idag? 

  • sofia2022
    Linn0304 skrev 2022-03-06 06:08:05 följande:

    Så spännande! Håller tummarna för dig! 

    Tog du ett nytt test idag? 


    Ja, missade bilden Skäms
  • sofia2022

    Hur mår Ni alla här inne och hur går det för Er Skäms

    @Bilbo79
    @TaleOfbrokenEggs
    @Linn0304
    @UlrikaoPatrick
    @Tekannans 
    @Z2020

  • sofia2022
    Tekannans skrev 2022-03-10 20:45:38 följande:
    Jippi!!! Såå roligt
    Jag är så så så nervös då jag inte har några speciella symtom Förvånad
  • saspet

    Hej alla! Jag hoppas det är ok att jag hoppar in här. Jag har en son sedan 2 år tillbaka (med ÄD) och nu i höstas/vintras  gjorde vi två syskonförsök med de tre embryon vi hade kvar. Ett överlevde inte upptining och båda de andra blev jag gravid men fick missfall/MA i vecka 7 båda gångerna. Vi har inte gett upp kampen om ett syskon och håller nu på att undersöka vilken klinik vi ska välja. Jag såg att många får på GynHälsan Uppsala. Får jag fråga vad ni får betala för 10 ägg där? Och hur många embryon har ni fått då som klarat odling? Det som känns läskigt med andra kliniker, tex livio, är att du inte vet hur många ägg du får -garantin är ett embryo till frysen. Tänk om inte det överlever upptining eller jag får ytterligare ett missfall, då är det nya minst 100-tusen.. Kram på er alla. Det är en så fin tråd ni har!

  • Tekannans
    sofia2022 skrev 2022-03-11 10:46:28 följande:
    Jag är så så så nervös då jag inte har några speciella symtom Förvånad
    Förstår det! Så roliga nyheter men det tar inte lång tid innan man börjar oroa sig. Än är det ju så tidigt så verkligen ingen fara, men jag förstår så klart din nervositet. Men ett så roligt besked att få
Svar på tråden Äggdonation 2022