• Nandez

    Farmen 2022

    I morgon börjar Farmen, har samlas vi och pratar om stort och smått om programmet.

    Väl mött

  • Svar på tråden Farmen 2022
  • molly50
    molly50 skrev 2022-02-24 20:45:55 följande:
    Nej. Beter sig som en förvuxen,har ovårdat språk osv.
    Och klarade inte av att vara utan sina bekvämligheter,
    Varför söker man till ett sådant program då?
    *Förvuxen tonåring,ska det stå.
  • Johannus
    nomina skrev 2022-02-24 09:36:56 följande:
    Jag drömde om Bea inatt och att hon skar mig med en jättekniv ett djupt jack i huvudet och sedan högg mig i armen med kniven flera gånger.
    Haha stackars Bea! 
    Jag har redan tittat på dagens avsnitt men ska inte avslöja något.

    Dock tycker jag bara att ju mer tiden går så blir programmet allt tråkigare. Har dock svårt att sluta titta nu, vill ändå se vem som vinner.
    Gisses vilken dröm Demon

    Ja själva Farmen är väldigt tråkig, men Torpet tycker jag är bra- Deltagarna där får mer gjort och fint blir det också.

    OK ska inte dra ner farmarna heller för Prins gjorde en väldigt fin soffa, Gerty har gjort en fin gungstol, Bea gjorde en fin grill, men på nått sätt så är det Hemtrevligare på Torpet än på Farmen.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-02-24 19:38:38 följande:
    Bella valde att åka hem.
    Äntligen får man säga för även om hon är rolig och kan laga mat så är hennes svordomar, könsord väldigt jobbiga. En kvinna i den åldern borde ha bättre ordval.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-02-24 20:45:55 följande:
    Nej. Beter sig som en förvuxen,har ovårdat språk osv.
    Och klarade inte av att vara utan sina bekvämligheter,
    Varför söker man till ett sådant program då?
    Precis så ovårdat språk av en vuxen kvinna. 

    Och vill man ha alla bekvämligheter så nära och kunna dricka kaffe och röka när man vill då söker man inte till program där kaffe/cigg är tillåtet.
  • nomina
    Johannus skrev 2022-02-24 22:16:56 följande:
    Gisses vilken dröm  // Demon

    Ja själva Farmen är väldigt tråkig, men Torpet tycker jag är bra- Deltagarna där får mer gjort och fint blir det också.

    OK ska inte dra ner farmarna heller för Prins gjorde en väldigt fin soffa, Gerty har gjort en fin gungstol, Bea gjorde en fin grill, men på nått sätt så är det Hemtrevligare på Torpet än på Farmen.
    Ja den va inget vidare, väldigt otippat att just Bea var där dock! :D
    Ja det är lite bättre stämning där och helt klart mysigare, så trist att det är så få minuter bara.

    Prins soffa blev riktigt fin! 

    Det ska bli spännande och se vem gerty väljer.
    Jag hade önskat att hon slog ut viktoria, men hon väljer säker inte kunskap om hon skulle bli vald. Troligen väljer inte någon av kvinnorna kunskap.
    Tror inte gerty vill välja prins heller....hon åker nog på söndag.
  • molly50
    Johannus skrev 2022-02-24 22:19:05 följande:
    Äntligen får man säga för även om hon är rolig och kan laga mat så är hennes svordomar, könsord väldigt jobbiga. En kvinna i den åldern borde ha bättre ordval.
    Ja,precis! Kan bara hålla med.
    Och hennes fulspel.
  • molly50
    Johannus skrev 2022-02-24 22:16:56 följande:
    Gisses vilken dröm Demon

    Ja själva Farmen är väldigt tråkig, men Torpet tycker jag är bra- Deltagarna där får mer gjort och fint blir det också.

    OK ska inte dra ner farmarna heller för Prins gjorde en väldigt fin soffa, Gerty har gjort en fin gungstol, Bea gjorde en fin grill, men på nått sätt så är det Hemtrevligare på Torpet än på Farmen.
    Ja,det håller jag med om.
    Men missade Torpet igår då det var sändningar om kriget i Ukraina istället.
    Men får väl se det på tv4 play istället.
  • nomina
    molly50 skrev 2022-02-25 08:34:58 följande:
    Ja,precis! Kan bara hålla med.
    Och hennes fulspel.
    Jag håller delvis med.
    Tycker det är tragiskt och låter så fruktansvärt när en människa svär över lag, att Bella inte kan yppa en mening eller ett ord utan att lägga till en svordom får mig att slå lock för öronen.
    Dock hade hon ett visst underhållningsvärde iom att hon är så frispråkig och ändå självmedveten med glimten i ögat.
    Men men, hon hade snart åkt ut ändå så....
  • molly50
    nomina skrev 2022-02-25 09:34:25 följande:
    Jag håller delvis med.
    Tycker det är tragiskt och låter så fruktansvärt när en människa svär över lag, att Bella inte kan yppa en mening eller ett ord utan att lägga till en svordom får mig att slå lock för öronen.
    Dock hade hon ett visst underhållningsvärde iom att hon är så frispråkig och ändå självmedveten med glimten i ögat.
    Men men, hon hade snart åkt ut ändå så....
    Jag tycker mest det blir jobbigt att lyssna på någon som inte kan säga en hel mening eller ett par ord utan att slänga in en svordom i det.
    Hon framstår,för mig,som väldigt omogen.