• Holy93

    BIM Februari 2022

    Jag hittade inte på någon tråd för oss som har BIM i Februari så jag startar en! Jag funderar nästan på att skippa försöka i mars om det inte tar sig, och prova i april och framåt istället så man eventuellt får ett 2023 barn, hur tänker ni?

    7/2 Holy93 (Tredje försöket, andra barnet)

  • Svar på tråden BIM Februari 2022
  • Butembobaby

    ÄL +6 idagGlad

    Känner mig riktigt hoppfull.
    Har ont i brösten, Acne, små stickande kramper i livmodern, Humörsvängningar, och i morse mådde jag även illa. 

     

  • evelinagra1

    Ja nu kan jag inte citera igen helt plötsligt.. 
    men nu två som svarade mig haha : tack snälla för att ni kollade, vågar inte hoppas på något men jag håller faktiskt med om att det ser lovande ut just nu, förra månaden hade jag mycket lägre temp vid denna tiden..
    jag har inte kissat än idag så ligger och funderar på om jag ska våga ta ett idag eller om jag ska vänta till imorgon och se hur tempen är då

  • Kiiwii

    Jag tog också ett test imorse, kunde inte låta bli, ÄL+10. Inte positivt, buuuuhuuu?. Kan ju bli positivt senare så lägger mig inte ner och gråter än, haha. Men försöker ställa in mig på mens om några dagar och nya tag sedan. 


    Vi har covid allihopa också så trötta och ynkliga är vi här hemma, och så less på att klättra på väggarna Tungan ute

  • evelinagra1
    Kiiwii skrev 2022-02-05 11:14:55 följande:

    Jag tog också ett test imorse, kunde inte låta bli, ÄL+10. Inte positivt, buuuuhuuu?. Kan ju bli positivt senare så lägger mig inte ner och gråter än, haha. Men försöker ställa in mig på mens om några dagar och nya tag sedan. 


    Vi har covid allihopa också så trötta och ynkliga är vi här hemma, och så less på att klättra på väggarna Tungan ute


    åå :( hoppas att det blir positivt för oss båda senare 
  • Kiiwii
    evelinagra1 skrev 2022-02-05 11:18:46 följande:
    åå :( hoppas att det blir positivt för oss båda senare 

    Jamen verkligen, håller tummarna stenhårt. Det är långt i från alla som plussar redan ÄL+10, ägget kan ju ha fäst alldeles nyss. Försöker peppa mig genom att tänka så  

  • Miisery
    evelinagra1 skrev 2022-02-05 09:18:44 följande:
    Såhär ser den ut nu, håller tummarna att den inte sjunker imorgon! Borde ha BIM då, hur har det gått för dig? Tagit något test idag?
    Min temp har nästan legat stadigt på 36.6 sen äl. Så jag tror nästan det sett ut så som det gjort för dig. Jag har rätt låg temp i vanliga fall men typ 36.3-36.4

    Jo jag tog test imorse Oskyldig
    Vågar knappt skriva det men det var ett PlusHjärta
    Hoppas bara det vill stanna kvar också! 
  • Kiiwii
    Miisery skrev 2022-02-05 12:31:19 följande:
    Min temp har nästan legat stadigt på 36.6 sen äl. Så jag tror nästan det sett ut så som det gjort för dig. Jag har rätt låg temp i vanliga fall men typ 36.3-36.4

    Jo jag tog test imorse Oskyldig
    Vågar knappt skriva det men det var ett PlusHjärta
    Hoppas bara det vill stanna kvar också! 
    Åååååh, stort grattis Solig Bästa känslan. 
Svar på tråden BIM Februari 2022