• Holy93

    BIM Februari 2022

    Jag hittade inte på någon tråd för oss som har BIM i Februari så jag startar en! Jag funderar nästan på att skippa försöka i mars om det inte tar sig, och prova i april och framåt istället så man eventuellt får ett 2023 barn, hur tänker ni?

    7/2 Holy93 (Tredje försöket, andra barnet)

  • Svar på tråden BIM Februari 2022
  • My871
    Miisery skrev 2022-02-05 12:31:19 följande:
    Min temp har nästan legat stadigt på 36.6 sen äl. Så jag tror nästan det sett ut så som det gjort för dig. Jag har rätt låg temp i vanliga fall men typ 36.3-36.4

    Jo jag tog test imorse Oskyldig
    Vågar knappt skriva det men det var ett PlusHjärta
    Hoppas bara det vill stanna kvar också! 
    Grattis vad roligt <3
  • My871

    Usch idag är det en deppig dag. ÄL+ 9, BIM -3 ca Och negativt test. Brösten ömmar, magen värker, finnar kommer och humöret växlar. Känns verkligen som det är mens på gång. Vad tror ni? Ska man ge upp och ställa in sig på nästa månad? Suck?.

  • Miisery
    Kiiwii skrev 2022-02-05 13:24:14 följande:
    Åååååh, stort grattis Solig Bästa känslan. 
    Tack. Känns spännande Hjärta
  • Miisery
    evelinagra1 skrev 2022-02-05 13:34:42 följande:

    Miisery: stort stort grattis! Har du haft några symtom? 


    Tack :)


    Nej inte direkt.. Hade ju hugg i magen förra lördagen sedan började jag få ont i brösten på typ BIM - 3 eller något. Hungrig möjligtvis, särskilt på morgonen.
    Varit sugen på tomat mycket :)

  • Kiiwii
    My871 skrev 2022-02-05 13:46:16 följande:

    Usch idag är det en deppig dag. ÄL+ 9, BIM -3 ca Och negativt test. Brösten ömmar, magen värker, finnar kommer och humöret växlar. Känns verkligen som det är mens på gång. Vad tror ni? Ska man ge upp och ställa in sig på nästa månad? Suck?.


    Ge upp ska man väl inte göra, ÄL+9 är ju väldigt tidigt, jag är på ÄL+10 och har inte heller testat positivt. De allra flesta plussar faktiskt senare Ägget kan ju nyss ha fäst och hcg är på tok för lågt.


    Men jag förstår också att man vill skydda sig själv lite och inte ha så höga förhoppningar för man blir ju så ledsen om det aldrig blir positivt och mensen kommer Rynkar på näsan

    Inte ge upp men hålla sig lite neutral och hitta peppen till att ta nya tag IFALL mensen dyker upp  


     

  • Sophiee92
    Miisery skrev 2022-02-05 12:31:19 följande:
    Min temp har nästan legat stadigt på 36.6 sen äl. Så jag tror nästan det sett ut så som det gjort för dig. Jag har rätt låg temp i vanliga fall men typ 36.3-36.4

    Jo jag tog test imorse Oskyldig
    Vågar knappt skriva det men det var ett PlusHjärta
    Hoppas bara det vill stanna kvar också! 
    Stort grattis! 
  • Trisset

    Så deppig nu. Kom lite blod förut. Skulle tro att mensen startar imorgon. 
    Har äl på typ dag 25 i cykeln, det är så jäkla lång väntan varenda gång.. Jaja nya tag! 

  • Kiiwii
    Trisset skrev 2022-02-05 19:14:06 följande:

    Så deppig nu. Kom lite blod förut. Skulle tro att mensen startar imorgon. 
    Har äl på typ dag 25 i cykeln, det är så jäkla lång väntan varenda gång.. Jaja nya tag! 


    Nooooo Förstår om det känns deppigt? Ibland blöder man ju liiiiite i samband med BIM även fast man är gravid, kan ju vara så för dig.

    Jag har också haft ägglossning kring dag 25 förut men sedan jag ändrade kosten och drog ner på socker och gluten har jag fått ägglossning redan kring dag 11-13. Min cykel har alltid varit väldigt styrd av vad jag äter och hur jag mår. 
Svar på tråden BIM Februari 2022