• Nandez

    Sveriges mästerkock 2022

    I morgon börjar i morgon, här samlas vi som tittar och pratar om stort och smätt.

    Väl mött

  • Svar på tråden Sveriges mästerkock 2022
  • Johannus
    BeautifulLiz skrev 2022-01-13 20:06:25 följande:
    Häftigt med den frysta äggulan och rökning av köttet. 

    Den killen gillar jag. Bra att han gick vidare. 
    Ja det där med fryst äggula som legat i salt/socker lag lät spännande. Det skulle jag kunna använda i stället för parmesan som jag inte tål.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-01-13 20:12:52 följande:
    Gå igång, ha, ha smile1.gif
    Den var bra....juryn kommer nog komma i håg hennes namn (gå i gång) ha ha haa
  • Johannus

    Det ska bli bra när alla utvalda stå bakom sina kök så man kan skilja på vem man egentligen kommer att gilla.

  • BeautifulLiz
    Johannus skrev 2022-01-13 23:48:04 följande:
    Ja det där med fryst äggula som legat i salt/socker lag lät spännande. Det skulle jag kunna använda i stället för parmesan som jag inte tål.
    Du får prova!
  • BeautifulLiz
    Johannus skrev 2022-01-13 23:51:42 följande:

    Det ska bli bra när alla utvalda stå bakom sina kök så man kan skilja på vem man egentligen kommer att gilla.


    Det tar ett tag att hitta sin favorit.

    Förra året kunde jag bara inte bestämma mig, det stod mellan de två som vann om jag minns rätt. Två unga, mörka kvinnor.
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-01-13 23:49:16 följande:
    Den var bra....juryn kommer nog komma i håg hennes namn (gå i gång) ha ha haa
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-01-13 23:51:42 följande:
    Det ska bli bra när alla utvalda stå bakom sina kök så man kan skilja på vem man egentligen kommer att gilla.
    Så sant
  • Nandez
    BeautifulLiz skrev 2022-01-14 08:28:17 följande:
    Det tar ett tag att hitta sin favorit.

    Förra året kunde jag bara inte bestämma mig, det stod mellan de två som vann om jag minns rätt. Två unga, mörka kvinnor.
    Ja, det tar ett tag
Svar på tråden Sveriges mästerkock 2022