• Vienna20

    Gravid med bf november 2022

    Plussade i förrgår, och enligt egna beräkningar så är bf 2/11-2022. Inser att det kanske inte är så många som fått plus ännu, utan många som befinner sig i slutet på oktober, men är du som jag och kanske plussat och har lite längre cykler än 28 dagar så kanske det finns flera som har fått plus och är beräknade i början av november ???? Om inget annat trillar det troligen in flera blivande mammor rätt snart 

    Eftersom det är så jätte tidigt fortfarande så vore det så skönt att ventilera tankar, oro, glädje med fler i samma situation! 

  • Svar på tråden Gravid med bf november 2022
  • Februariblomma

    Tack! Då ändrar jag till andra barnet i listan :)

    3/11 Zarizael, fjärde barnet
    3/11 Dalarna91, första barnet
    8/11 Grodan90, tredje barnet
    9/11 chilins, första barnet
    9/11 Elimil, fjärde barnet 
    10/11 JessicaJKM, första barnet
    10/11 RH93, första barnet
    11/11 falisha, tredje barnet
    12/11 emphz, tredje barnet
    14/11 värmekudde, första barnet
    15/11 Holy93, andra barnet
    15/11 Hanna95u, andra barnet
    17/11 Bubbelfika, andra barnet
    18/11 Pico, första barnet
    18/11 Thasz, första barnet
    19/11 MySecret, fjärde barnet
    21/11 Smlan, tredje barnet 
    22/11 Leopard91, andra barnet
    23/11 Februariblomma, andra barnet
    25/11 norrpigan, fjärde barnet

  • Dalarna91

    Tror jag är på väg att få ett till missfall. Va röd färg när jag torkade mig och tycker jag har lite mer kramp i magen. Får se hur dagen utvecklar sig 

  • Chilins
    Dalarna91 skrev 2022-03-20 11:46:14 följande:

    Tror jag är på väg att få ett till missfall. Va röd färg när jag torkade mig och tycker jag har lite mer kramp i magen. Får se hur dagen utvecklar sig 


    Håller tummarna att det inte är någon fara Hjärta
  • emphz
    Dalarna91 skrev 2022-03-20 11:46:14 följande:

    Tror jag är på väg att få ett till missfall. Va röd färg när jag torkade mig och tycker jag har lite mer kramp i magen. Får se hur dagen utvecklar sig 


    Vill bara krama om dig!! Har exakt samma oro justnu och ovissheten är fruktansvärd.. 
  • Dalarna91
    emphz skrev 2022-03-20 12:02:36 följande:
    Vill bara krama om dig!! Har exakt samma oro justnu och ovissheten är fruktansvärd.. 
    Blir att googla som en galning nu... Vi får bara vänta och se hur detta går. Är inga klumpar, bara mens liknande röd färg. 
  • bubbelfika
    Grodan90 skrev 2022-03-20 11:41:17 följande:

    Idag har illamåendet slagit till ordentligt, usch! Hur mår ni andra? Hjärta


    Jag har ganska mycket växtvärk.  Sitter riktigt långt ner, vid blygdbenet typ. Eller värk och värk,  känns typ som det nyps och drar. Sen gasig/uppblåst. Och illamående  är jag idag men tror det beror på att 4årigen har magsjuka för första gången, då blir nan ju illamående per automatik typ. 
  • Värmekudde
    emphz skrev 2022-03-20 11:15:55 följande:
    lite ont men det har jag haft hela tiden och tror det beror på växtvärk. Har vul nästa måndag!
    Ja det nog normalt att ha lite ont, det växer ju där inne och ska ta plats. Jag har varit lite obekväm av och till och haft lite ont i höften samt korsryggen senaste två-tre dagarna. Ena stunden känner jag inget och andra stunden lite värk.  Försöker lugna mig själv med att det är växtvärk:) 
  • Värmekudde

    Bubbelfika, jag har också upplevt växtvärk vid blygbenet men också vid ljumskarna. Får svårt att sitta med benen i kors vilket är så irriterande Haha

  • JessicaJKM
    Grodan90 skrev 2022-03-20 11:41:17 följande:

    Idag har illamåendet slagit till ordentligt, usch! Hur mår ni andra? Hjärta


    Lite lätt illamående till och från och ytterst lite molande växtvärk men inget som stör så sätt så det känns väldigt bra! Får se hur resten av dagen urartar sig, ska jobba inatt och då brukar illamåendet bli värre!
Svar på tråden Gravid med bf november 2022