• Svar på tråden Här samlas alla nattugglor!
  • Aniiee
    fultextad användarhandbok skrev 2023-11-04 18:58:20 följande:
    Men nä, nu ska du bli riktigt frisk nog. I morgon ska du vara det. Annars kanske en mixtur måste till, och tjära, och bastu. 

    Fin fjällräv för övrigt.

    ...

    Det har regnat i dag, varit ganska ljummet. Vad gör man då? Man åker i sällskap ut på en dagstur på havet, grått och fint. Ibland räcker det lilla fint.
    Jag önskar jag hade tillgång till bastu. Det kan iofs bli jävligt varmt i duschen. Just nu ska jag inte duscha dock, jag är för ostadig. Jag har redan tappat mobilen 3 gånger i sängen på lika många minuter. och ugan jobbar. Jag får Vänta tills hon kommer hem. 
    Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
  • Aniiee

    Jag vann i alla fall en femtiolapp på Pållarn. 


    Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
  • fultextad användarhandbok
    Aniiee skrev 2023-11-04 20:34:25 följande:
    Jag önskar jag hade tillgång till bastu. Det kan iofs bli jävligt varmt i duschen. Just nu ska jag inte duscha dock, jag är för ostadig. Jag har redan tappat mobilen 3 gånger i sängen på lika många minuter. och ugan jobbar. Jag får Vänta tills hon kommer hem. 
    Bastu är viktigt. Helst vedeldad och ett bra aggregat och bra reglerad ventilation och så ämbar och skopa. Men du ska nog inte tänka på sådant nu, mår du så ska du ta febernedsättande, vila och vänta. Inte ska du heller vara ensam om det finns risk att halka. Nu ska du krya på dig riktigt ordentligt.
  • Eurydike
    Aniiee skrev 2023-11-04 17:23:22 följande:

    Jag, varje dag senaste veckan: Jag känner mig bättre idag än igår, nu är jag snart helt frisk.

    Livet: Skit på dig! 39,5! Och eftersom du redan slitit ut kroppen genom att vara sjuk ska du må mycket värre nu i några dagar....

    Här. Klappa på en fjällräv.


    Aniiee skrev 2023-11-04 20:35:09 följande:

    Jag vann i alla fall en femtiolapp på Pållarn. 



    Fy vad jobbigt det låter! Mår du bättre nu? Hoppas det!

    Jag känner igen det där. När jag har haft kraftiga allergiska reaktioner har livet verkligen inte varit kul. En gång fick jag släpa mig till badrummet och ta flera vilopauser på golvet på vägen dit. En annan gång lade jag mig och vilade mitt i en trappa, eftersom jag var så slut i kroppen.

    Men, vilken fin fjällräv och pälsen var lika mjuk som den set ut! 🦊

    Grattis! Det är ju alltid något 🍀
  • Eurydike
    FredrikLiksom skrev 2023-11-05 22:21:47 följande:

    Det var alltså ingen underliggande kommunikation från min sida att posta den låten. Det är en bra låt bara. 😃


    Har aldrig hört låten förut, men ska lyssna på den när jag borstar gaddarna 😬????
  • Eurydike
    Eurydike skrev 2023-11-06 00:30:21 följande:
    Har aldrig hört låten förut, men ska lyssna på den när jag borstar gaddarna 😬????
    ???? Skulle vara en tandborste 😝
  • fultextad användarhandbok

    Ännu en anfall i går kväll. Kände innan att något var som helt fel, sedan då jag vaknade var jag inte helt med, men blev mer och mer med efter lite tid. Får väl försöka smida nya planer här om ett och annat. Kanske lite på gång, som kan få enkel lycka att blomma i blick. 

Svar på tråden Här samlas alla nattugglor!