• Anonym (S)
    Thu 22 Sep 2022 00:48
    22159 visningar
    169 svar
    -3
    169
    22159

    Hon känner sig utstött... tröttsamt

    Jag är uppriktigt trött på en i familjen. Min brors flickvän känner sig konstant utfryst av oss. Känner att det är skitgrejer att ens bry sig om. Hon la ut bilder på facebook att hon var gravid, jag gilla inlägget och även min mamma.Det här var för 5 år sen. Min halvbror (alltså en annan än min helbror) han har en flickvän som födde barn för 2 veckor sen. När hon var gravid så la hon ut bilder på sig och sin mage. Jag och min mamma skrev att vi ser framemot att få bli farmor och faster och att hon ser strålande ut som gravid samt vacker mage. Det har min brors flickvän hakat upp sig på, varför vi inte kunde skriva så om henne också, när hon var gravid. Hon nöjer sig inte med att vi gillade inlägget. 

    Vi skulle ses och hitta på nåt i helgen, jag, mina två bröder och deras flickvänner. Flickvännen till min helbror kunde inte delta då hon jobbade över den dagen. Vi skapade då en grupp på facebook med gårdagens bilder och skrev tack för en lyckad kväll. Hon blev då sur att hon inte var med i gruppen eller fick nån inbjudan då de fanns bilder på hennes son och dotter i gruppen. Hade fottat hennes barn och skickat i gruppen. Då hade min helbror nämt det för henne och hon blev sårad. Tycker inte de är nåt att bry sig om...

    När hon var inne på akuten och hade brutit benet så la hon ut ett inlägg om det på instagram med en bild att hon hade ont. Ingen av oss valde att kommentera eller fråga hur hon mådde. Hon blev sur och sa det till sin partner, som i sin tur hörde av sig till mig om det. Tycker inte man kan ta sånt fö givet av nån, att folk ska höra av sig. Vill man nåt så skriv själv? så tröttsamt, va ska vi göra? Ingen orkar speciellt inte jag. 

  • Svar på tråden Hon känner sig utstött... tröttsamt
  • Anonym (e)
    Thu 22 Sep 2022 18:04
    #31
    Anonym (S) skrev 2022-09-22 01:14:45 följande:
    familjen?? Men vadå? hennes familj hörde ju av sig, varför skulle jag höra av mig till henne? Vi har dessutom tjafsat förut på nätet. då var rädd för drama igen. Då hon känner sig utstött. du verkar inte förstå nånting omg..
    Då du uppenbart är 14 är det väldigt förvirrande indeed
  • Anonym (S) Trådstartaren
    Thu 22 Sep 2022 18:13
    #32
    Anonym (e) skrev 2022-09-22 18:04:05 följande:
    Då du uppenbart är 14 är det väldigt förvirrande indeed
    Är 30 år så nej 
  • Idaden­fina02
    Thu 22 Sep 2022 18:14
    #33

    Väx upp, fattar du inte att ni är flera och hon är helt ensam? hade inte ens varit okej Om det nu var hon som haft fel. Men nu är de ju till och med hon som blir utrfrusy av er alla. Usch skäms 

  • Kockob­ello
    Thu 22 Sep 2022 18:14
    #34
    Anonym (S) skrev 2022-09-22 01:16:42 följande:

    Hon har en privat instagram med endast min familj samt sin egna familj. Hon la ut att sin son hade ramlat när han va med sin pappa, alltså min helbror. Hon hänger ut han. Jag blev arg och frågade varför hon skriver på sånt sätt, framställer min min bror( hennes barns pappa) som helt värdelös som förälder. DÅ blev de tjafs för hon mena på att hon bara skrev att sonen ramlade när han var med sin pappa, alltså fakta och inga pekpinnar mot nån. Så omoget av henne att ens lägga ut ett sånt inlägg.. 


    De har säkert stavningskurser på ABF eller vad det heter.
  • Idaden­fina02
    Thu 22 Sep 2022 18:15
    #35
    +2

    Du beter dig värre än barn helt ärligt. ditt beteende är hemskt. Vuxenmobbning?

  • Kockob­ello
    Thu 22 Sep 2022 18:15
    #36
    +1
    Kockobello skrev 2022-09-22 18:14:48 följande:
    De har säkert stavningskurser på ABF eller vad det heter.
    "Hon hänger ut han"

    Är du typ 7 år?

    Det heter HONOM. 
  • Kockob­ello
    Thu 22 Sep 2022 18:16
    #37
    Anonym (S) skrev 2022-09-22 18:13:44 följande:
    Är 30 år så nej 
    Haha 
  • Anonym (S) Trådstartaren
    Thu 22 Sep 2022 18:16
    #38
    Kockobello skrev 2022-09-22 18:15:44 följande:
    "Hon hänger ut han"

    Är du typ 7 år?

    Det heter HONOM. 
    men forfarande hängde hon ut honom? nöjd ?
  • Kockob­ello
    Thu 22 Sep 2022 18:17
    #39
    +1

    Vad gör man på dagarna när man inte fejsbookar då, 30-åringen? 

  • Kockob­ello
    Thu 22 Sep 2022 18:17
    #40
    -2

    Röker under fläkten.

Svar på tråden Hon känner sig utstött... tröttsamt