• Mountaintwig

    Positivt gravtest efter ovittrelle

    Hej! Det har nu gått 11 dagar sedan jag tog stugan ovittrelle och testet är positivt. (Nu RD 4) Rfsu knappt synligt men CBtestet som blir ett plus är synligt. 

    Min fråga är efter hur många dagar slutade sprutan synas på test för er? Och helst CBtestet som blir ett plus då den visar tydligare.

    Ska testa imorgon eller på måndag igen men är otålig:)

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Positivt gravtest efter ovittrelle
  • Anonym (Hehej)
    Mountaintwig skrev 2022-10-08 07:12:56 följande:
    Positivt gravtest efter ovittrelle

    Hej! Det har nu gått 11 dagar sedan jag tog stugan ovittrelle och testet är positivt. (Nu RD 4) Rfsu knappt synligt men CBtestet som blir ett plus är synligt. 

    Min fråga är efter hur många dagar slutade sprutan synas på test för er? Och helst CBtestet som blir ett plus då den visar tydligare.

    Ska testa imorgon eller på måndag igen men är otålig:)


    hej! Hur går det för dig ? 


    jag själv är på dag 7 med blastosyct 6 dagars. Har inte testat ännu , tänker göra det idag men känns som att det har inte gått hela vägen:( känner ingenting. 


    känner mig precis som jag ska . Jag må bra :( inga symptom ingenting. 

  • Mountaintwig
    Anonym (Hehej) skrev 2022-10-12 08:03:43 följande:

    hej! Hur går det för dig ? 


    jag själv är på dag 7 med blastosyct 6 dagars. Har inte testat ännu , tänker göra det idag men känns som att det har inte gått hela vägen:( känner ingenting. 


    känner mig precis som jag ska . Jag må bra :( inga symptom ingenting. 


    Hej, det går bra, är på RD 8 och har testat positivt. Dock så har inte testet ökat från igår, vet inte om det måste öka varje dag men är nervös.

    Hur går det för dig?
Svar på tråden Positivt gravtest efter ovittrelle