• Anonym (Bill)

    Varför är svenska tjejer så bortskämda?

    Hej!

    Är en vanlig kille som börjar närmar sig 30 år. Tyvärr så tycks det omöjligt för vanliga grabbar i min ålder att träffa någon. Jag har installerat tinder och badoo och får mängder med matchningar med utomeuropeiska tjejer. Dessa tjejer är oftast väldigt trevliga och chattar gärna.

    Men när det kommer till svenska tjejer är det i princip omöjligt. Varför är det så? Misstänker att många svenska tjejer bara är ute efter sex, ingenting annat, så då blir det ju svårt att hitta någon att inleda nåt seriöst med. Varför är ni så bortskämda?

  • Svar på tråden Varför är svenska tjejer så bortskämda?
  • Anonym (Ointresse)
    Anonym (Micke) skrev 2022-12-08 21:00:47 följande:
    Och ändå är majoriteten av befolkningen i förhållanden. Något att fundera på för er som aldrig lyckas.
    Det är alltid lättare att sparka på de som ligger ner.
  • Anonym (S)
    Anonym (japp) skrev 2022-12-08 17:32:46 följande:
    varför diskutera undantag när du vet att det knappast är normen?
    Fast ensamma män är undantagen. Majoriteten av både män ock kvinnor har förhållanden. Så varför ska vi prata om undantagen?
  • Anonym (Bob)

    Var tog TS vägen?
    Avstämgd från att skriva anonymt precis som en icke-anonym användare dyker upp i tråden?

  • Anonym (Bill)
    Anonym (Bob) skrev 2022-12-08 22:39:26 följande:

    Var tog TS vägen?
    Avstämgd från att skriva anonymt precis som en icke-anonym användare dyker upp i tråden?


    Tja, har faktiskt ett liv utanför familjeliv. 
  • nihka
    Västsverige78 skrev 2022-12-07 15:31:12 följande:
    Brukar kvinnor som är lata soffpotatisar attraheras av likadana män då?
    Alla letar väl efter någon man passar ihop med. Om man är en lat soffpotatis själv tycker man väl inte att det är så intressant med en man som vill vandra i fjällen på semestern.
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • nihka
    Anonym (Micke) skrev 2022-12-08 21:00:47 följande:
    Och ändå är majoriteten av befolkningen i förhållanden. Något att fundera på för er som aldrig lyckas.
    Ja, bra att komma ihåg att de ensamma männen som inte får till det är en liten grupp. Och att den andel därav som är bittra på kvinnor och världen är en ännu mindre del av totalen, men ändå vill de ibland försöka få det till som att de är representativa för alla män.

    Att skylla det på pengar känns så klart bekvämt för då slipper man leta efter orsaken hos sig själv. Måste kännas oerhört jobbigt att se alla män utan högstatusjobb och en massa pengar i förhållanden.
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • Anonym (Ointresse)
    nihka skrev 2022-12-09 07:43:25 följande:
    Alla letar väl efter någon man passar ihop med. Om man är en lat soffpotatis själv tycker man väl inte att det är så intressant med en man som vill vandra i fjällen på semestern.
    Nej men hon kan ju vara skönt att ligga i soffan, äta ostbågar och titta på Netflix medan mannen sköter hus och trädgård samt skjutsar barnen till olika aktiviteter.
  • Anonym (Ointresse)
    Anonym (Tjejer) skrev 2022-12-08 21:01:46 följande:

    Bortskämda med sex är de väl för att män skämmer bort dem med sex.


    Det kan man ju knappast beskylla kvinnorna för även om det finns undantag.
  • nihka
    Anonym (Ointresse) skrev 2022-12-08 21:11:23 följande:
    Det är alltid lättare att sparka på de som ligger ner.
    Ja, mycket bättre att de som ligger ner sparkar liggandes på alla kvinnor istället för att resa sig upp.
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • nihka
    Anonym (Ointresse) skrev 2022-12-09 08:02:16 följande:
    Nej men hon kan ju vara skönt att ligga i soffan, äta ostbågar och titta på Netflix medan mannen sköter hus och trädgård samt skjutsar barnen till olika aktiviteter.
    Nej, för hon är även för lat för att sära på benen så det finns inga barn. Och även om hon hade orkat så kommer han inte åt för att hennes mage är i vägen. Så är alla kvinnor som inte vill vandra i fjällen på semestern
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
Svar på tråden Varför är svenska tjejer så bortskämda?