• Anonym (Litenpenis)

    Tjejer kräsna med penisstorlek

    Varför är kvinnor så kräsna med penisstorlek? När jag var runt 22 och hade en tjej som var lite yngre (min första) så skickade hon ett SMS efter att min kuk var liten. Och när man läser på detta forum i trådar som "Min mans penis ser ut som en pojkes" så tappar man ju hoppet om vuxna kvinnor också.

    Är inte det viktigaste att man träffar någon man trivs ihop med och har kul ihop?

  • Svar på tråden Tjejer kräsna med penisstorlek
  • Anonym (G)

    Tror inte tjejer är kräsna om man inte tycker att det är kräset att vilja ha minst 10 cm. Det gäller nog de flesta. Sedan finns det en liten klick som vill ha stor. 

  • Anonym (Kvinnor)
    Anonym (Litenpenis) skrev 2023-01-07 18:08:05 följande:
    Tjejer kräsna med penisstorlek

    Varför är kvinnor så kräsna med penisstorlek? När jag var runt 22 och hade en tjej som var lite yngre (min första) så skickade hon ett SMS efter att min kuk var liten. Och när man läser på detta forum i trådar som "Min mans penis ser ut som en pojkes" så tappar man ju hoppet om vuxna kvinnor också.

    Är inte det viktigaste att man träffar någon man trivs ihop med och har kul ihop?


    Och kvinnor säger att man ska inte få kommentera deras aborter och graviditeter 
  • Anonym (Tjej)

    Nej. Är den onormalt liten så är jag inte intresserad. Normalspannet funkar bra och där ligger ju de flesta. 
    Innan jag blir kär kommer jag hinna upptäcka om den är ovanligt liten. Det har endast hänt en gång på 30 år, han var både liten och saknade förmåga att bli hård. Jag förstod att vi inte skulle kunna genomföra ett enda samlag. 
    Om en man i en pågående relation får problem med erektion är det annat. Här ville jag inte starta upp ett förhållande där första kaninknull-fasen inte ens var möjlig. 

  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Kvinnor) skrev 2023-01-07 18:11:32 följande:
    Och kvinnor säger att man ska inte få kommentera deras aborter och graviditeter 
    Vad har det med kukstorlek att göra? 
  • Anonym (Kvinnor)
    Anonym (Tjej) skrev 2023-01-07 18:18:50 följande:
    Vad har det med kukstorlek att göra? 
    Finns likheter. 
    Det är bara okej att kommentera kvinnors kroppar när det är till deras fördel. 
  • Anonym (Kvinnor)
    Anonym (Tjej) skrev 2023-01-07 18:18:50 följande:
    Vad har det med kukstorlek att göra? 
    Så kvinnor ska få tycka olika penisstorlekar är bra eller dåligt men män ska inte få göra det om en kvinna är gravid och har en graviditetsmage?

    Har aldrig hört kvinnor som säger att de inte ska få kommentera mäns penisar för kvinnor har inte liknade problem 
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Kvinnor) skrev 2023-01-07 18:20:25 följande:
    Finns likheter. 
    Det är bara okej att kommentera kvinnors kroppar när det är till deras fördel. 
    Förstör inte den här tråden också. 
  • Anonym (Kvinnor)
    Anonym (Tjej) skrev 2023-01-07 18:22:54 följande:
    Förstör inte den här tråden också. 
    Vad är det som gör en skillnad nu jämfört med det?
  • Anonym (Kvinnor)
    Anonym (Tjej) skrev 2023-01-07 18:18:50 följande:
    Vad har det med kukstorlek att göra? 
    Kvinnor och olika män kan göra en skillnad på beroende på vilken kroppsdel det handlar om eller vad som är i en kvinna. 
  • Anonym (Kvinnor)
    Anonym (Tjej) skrev 2023-01-07 18:18:50 följande:
    Vad har det med kukstorlek att göra? 
    Kvinnor får kommentera mäns kroppar på ett sätt som männen inte ska få göra på kvinnors kroppar 
Svar på tråden Tjejer kräsna med penisstorlek