• Anonym (Liten­penis)
    Sat 7 Jan 2023 18:08
    52114 visningar
    146 svar
    -1 +2
    146
    52114

    Tjejer kräsna med penisstorlek

    Varför är kvinnor så kräsna med penisstorlek? När jag var runt 22 och hade en tjej som var lite yngre (min första) så skickade hon ett SMS efter att min kuk var liten. Och när man läser på detta forum i trådar som "Min mans penis ser ut som en pojkes" så tappar man ju hoppet om vuxna kvinnor också.

    Är inte det viktigaste att man träffar någon man trivs ihop med och har kul ihop?

  • Svar på tråden Tjejer kräsna med penisstorlek
  • Sun 8 Jan 2023 02:58
    #31

    Jag tycker nog bögar är värre angående kräsenhet om stora kukar! 

  • Anonym (kvinn­a)
    Sun 8 Jan 2023 14:40
    #32
    +2
    Anonym (Litenpenis) skrev 2023-01-07 21:23:08 följande:
    Ja 95% har väl över 10cm, även jag men har på forumet verkar gränsen vara högre än så.
    Vet du varför? För att kvinnor har dåligt ögonmått. När man ligger där med kuken framför sig och den är stenhård och sen känns så skön och stor är det lätt att tro att den är minst 20 cm, men så mäts det och oops, "bara" 16.

    Det finns studier på när kvinnor får välja ut sin favoritstorlek på penisar bland dildos. Dom är avsevärt mycket mindre än vad kvinnorna skulle svara i cm.

    Kolla också cm på mest beställda dildos. Inga monster där inte. Min favorit är bara 12 cm. (Omkrets är viktigare).


  • Anonym (A)
    Sun 8 Jan 2023 19:27
    #33
    Anonym (kvinna) skrev 2023-01-08 14:40:07 följande:
    Vet du varför? För att kvinnor har dåligt ögonmått. När man ligger där med kuken framför sig och den är stenhård och sen känns så skön och stor är det lätt att tro att den är minst 20 cm, men så mäts det och oops, "bara" 16.

    Det finns studier på när kvinnor får välja ut sin favoritstorlek på penisar bland dildos. Dom är avsevärt mycket mindre än vad kvinnorna skulle svara i cm.

    Kolla också cm på mest beställda dildos. Inga monster där inte. Min favorit är bara 12 cm. (Omkrets är viktigare).


    Så sant
  • Anonym (Inte för att vara den men...­)
    Mon 9 Jan 2023 02:24
    #34
    +2

    Vill inte på något sätt förringa dina upplevelser,  det din första flickvän gjorde var rått och elakt men utifrån mina upplevelser blir jag alltid lite konfunderad när jag hör detta. 

    De enda gångerna jag har hört diskussioner, tjat eller hävdelse gällande kvinnors krav på storlek så har det alltid varit män som driver. Lite som "Alla kvinnor..."diskussionerna medan jag har faktiskt aldrig varit med i ett samtal med kvinnor att de pratat nedvärderande eller haft krav på storlek. Absolut att någon kan ha nämnt (när vi var yngre och mer frispråkiga gällande våra äventyr) att någon de gått hem med visat sig ha typ den största utrustningen de varit med om alternativt  tvärtom. Men aldrig att det sagts vara dealbreakers,  att det hånas osv.

    Men detta är ju mina erfarenheter såklart.

  • Anonym (hmm)
    Mon 9 Jan 2023 03:25
    #35
    -1 +1

    Dagens Svenska kvinnor har inga riktiga problem längre idag, så då måste de ju komma på något annat att klaga om! 


    Förnedring, hånande och själviskhet går före att vara snäll, positiv och tacksam.

  • ungvar­d
    Mon 9 Jan 2023 21:49
    #36

    Finns vissa kvinnor som går igång på stor, vilket är kul för oss som har en. Men för de allra flesta tror jag inte de spelar så stor roll :)

  • Anonym (Maria­2)
    Mon 9 Jan 2023 22:14
    #37

    Jag tycker det är viktigare att han orkar länge.

    Så om jag fick välja på en stor som kommer fort eller en liten som håller på länge så föredrar jag det senare.

    Men har varit med mycket om det omvända. Liten som kommer fort och stor som orkar länge. Nu när jag tänker på det så har faktiskt de stora utan undantag orkat länge. De små har varierat i uthållighet. Vissa små kommer verkligen jättefort.

  • Anonym (A)
    Mon 9 Jan 2023 22:17
    #38

    Det viktigaste sitter mellan öronen.

  • Anonym (Maria­2)
    Mon 9 Jan 2023 22:26
    #39
    Anonym (Kvinnor) skrev 2023-01-07 18:35:25 följande:
    Du snackar om något som tillhör männens kroppar men då hör jag inget att männen ska få bestämma över sina kroppar 
    Bestämmer männen över sina kroppar vilken penisstorlek de ska ha?
  • Mon 9 Jan 2023 22:28
    #40
    Anonym (Maria2) skrev 2023-01-09 22:14:15 följande:

    Jag tycker det är viktigare att han orkar länge.

    Så om jag fick välja på en stor som kommer fort eller en liten som håller på länge så föredrar jag det senare.

    Men har varit med mycket om det omvända. Liten som kommer fort och stor som orkar länge. Nu när jag tänker på det så har faktiskt de stora utan undantag orkat länge. De små har varierat i uthållighet. Vissa små kommer verkligen jättefort.


    De med stora kanske får mer övning? Samt ett större lugn..
Svar på tråden Tjejer kräsna med penisstorlek