• Anonym (Liten­penis)
    Sat 7 Jan 2023 18:08
    52154 visningar
    146 svar
    -1 +2
    146
    52154

    Tjejer kräsna med penisstorlek

    Varför är kvinnor så kräsna med penisstorlek? När jag var runt 22 och hade en tjej som var lite yngre (min första) så skickade hon ett SMS efter att min kuk var liten. Och när man läser på detta forum i trådar som "Min mans penis ser ut som en pojkes" så tappar man ju hoppet om vuxna kvinnor också.

    Är inte det viktigaste att man träffar någon man trivs ihop med och har kul ihop?

  • Svar på tråden Tjejer kräsna med penisstorlek
  • Anonym (Kvinn­or)
    Sat 21 Jan 2023 19:23
    #81
    Anonym (Jessica) skrev 2023-01-13 10:11:02 följande:

    Den som säger att storleken inte har betydelse ljuger. Eller säger det bara för att va snäll. Klart att storleken har betydelse. Träffade världens underbaraste kille för något år sen. Allt med han var perfekt förutom en sak. Kuken. Den var liten. Så efter vi hade haft sex och han var nöjd låg jag där otillfredsställd och besviken. Så jag lämnade han. Så visst har storleken betydelse


    Det du säger är att du tycker det har en stor betydelse och andra saker kan inte påverka så länge mannen har en liten penis. 
  • Anonym (Kvinn­or)
    Sat 21 Jan 2023 19:27
    #82
    -1
    Anonym (Jessica) skrev 2023-01-13 10:11:02 följande:

    Den som säger att storleken inte har betydelse ljuger. Eller säger det bara för att va snäll. Klart att storleken har betydelse. Träffade världens underbaraste kille för något år sen. Allt med han var perfekt förutom en sak. Kuken. Den var liten. Så efter vi hade haft sex och han var nöjd låg jag där otillfredsställd och besviken. Så jag lämnade han. Så visst har storleken betydelse


    Precis och då ska männen få avsluta när de får orgasm för de måste få njutning om de ska fortsätta. 
  • Anonym (Porrs­kadade­)
    Sat 21 Jan 2023 19:27
    #83
    +1

    För att de blivit porrskadade. Det är ännu värre att vara svart, då förväntas man ha nånstans mellan gurka och aubergine.  

  • Anonym (Brain­)
    Sat 21 Jan 2023 19:28
    #84
    +1
    Anonym (Jessica) skrev 2023-01-13 10:11:02 följande:

    Den som säger att storleken inte har betydelse ljuger. Eller säger det bara för att va snäll. Klart att storleken har betydelse. Träffade världens underbaraste kille för något år sen. Allt med han var perfekt förutom en sak. Kuken. Den var liten. Så efter vi hade haft sex och han var nöjd låg jag där otillfredsställd och besviken. Så jag lämnade han. Så visst har storleken betydelse


    En sån ytlig person ska han vara glad att slippa ändå. Så du gjorde samtidigt honom en tjänst.
  • Anonym (Kvinn­or)
    Sat 21 Jan 2023 19:29
    #85
    IAltti skrev 2023-01-11 13:47:42 följande:

    tyvärr spelar storleken för roll. ingen vill vara i lag med en räka. spelar ingen roll vilka andra metoder han använder. storleken har BETYDELSE


    När män kan snacka om kvinnors kroppar för sex, då kan det påstås handla om sexism, att kvinnor ska inte vara ett sexobjekt och man ska ha sex med personen, inte kroppen. 
    Det är ju exakt det som kvinnor gör nu, att det är kroppen de vill ha sex med nu, inte främst personen. 
  • Anonym (Kvinn­or)
    Sat 21 Jan 2023 19:30
    #86
    Anonym (kåtaLisa) skrev 2023-01-13 12:53:39 följande:
    Precis så kan det vara, och det är inget som du ska ha dåligt samvete för. Min man är världens underbaraste, men han kan inte tillfredsställa mig sexuellt då han har en väldigt liten penis. Därför träffar jag andra vid sidan om.
    Och då ska männen få se dig ex som ett sexobjekt 
  • Anonym (Kvinn­or)
    Sat 21 Jan 2023 19:31
    #87
    Anonym (Jessica) skrev 2023-01-13 10:11:02 följande:

    Den som säger att storleken inte har betydelse ljuger. Eller säger det bara för att va snäll. Klart att storleken har betydelse. Träffade världens underbaraste kille för något år sen. Allt med han var perfekt förutom en sak. Kuken. Den var liten. Så efter vi hade haft sex och han var nöjd låg jag där otillfredsställd och besviken. Så jag lämnade han. Så visst har storleken betydelse


    Inte hans fel att sexköp är olagligt och han inte kunde ge dig pengar som kompensation eller present för sexet som du påstår att du inte fick ut något av. 
  • Anonym (Kvinn­or)
    Sat 21 Jan 2023 19:32
    #88
    Anonym (Kvinnor) skrev 2023-01-21 19:30:28 följande:
    Och då ska männen få se dig ex som ett sexobjekt 
    Ev
  • Anonym (Kvinn­or)
    Sat 21 Jan 2023 19:35
    #89
    Anonym (Maria2) skrev 2023-01-09 22:14:15 följande:

    Jag tycker det är viktigare att han orkar länge.

    Så om jag fick välja på en stor som kommer fort eller en liten som håller på länge så föredrar jag det senare.

    Men har varit med mycket om det omvända. Liten som kommer fort och stor som orkar länge. Nu när jag tänker på det så har faktiskt de stora utan undantag orkat länge. De små har varierat i uthållighet. Vissa små kommer verkligen jättefort.


    Du snackar som penisar vore djur eller någon pryl, då penis är ju en kroppsdel 
  • Anonym (Kvinn­or)
    Sat 21 Jan 2023 19:37
    #90
    -1
    Anonym skrev 2023-01-09 22:44:39 följande:

    En liten ger mig ingenting, han kan hålla på hur länge som helst. Oskönt.
    Jag kommer bara med en stor.

    Är en lycklig stjärna som kommer vaginalt, det finns inget som kan mäta sig med det!


    Det är kvinnorna som i stort har valt att en liten penis i så fall inte ger något. 
    Det är olagligt att ge en present om sexet uppfattas som dåligt. 
Svar på tråden Tjejer kräsna med penisstorlek