• Anonym (Liten­penis)
    Sat 7 Jan 2023 18:08
    52124 visningar
    146 svar
    -1 +2
    146
    52124

    Tjejer kräsna med penisstorlek

    Varför är kvinnor så kräsna med penisstorlek? När jag var runt 22 och hade en tjej som var lite yngre (min första) så skickade hon ett SMS efter att min kuk var liten. Och när man läser på detta forum i trådar som "Min mans penis ser ut som en pojkes" så tappar man ju hoppet om vuxna kvinnor också.

    Är inte det viktigaste att man träffar någon man trivs ihop med och har kul ihop?

  • Svar på tråden Tjejer kräsna med penisstorlek
  • Anonym (Man 33 år)
    Sun 22 Jan 2023 07:55
    #91

    Jag kan bara ge min personliga reflektion kring frågeställningen. Storleken på sin penis spelar självklart roll, det vore naivt att tro något annat.

    Däremot tycker jag det är sorgligt med inställningen att sin penis är allt man har att erbjuda i njutningsväg. Jag har en genomsnittlig storlek och har aldrig fått några klagomål. Sen vad som sägs bakom min rygg eller vilka önskningar tjejen inte muntligen uttrycker kan jag omöjligt veta.

    Jag upplever att män är i genomsnitt mer kräsna än kvinnor när det kommer till utseendet i samband med sex. Detta kan mycket väl vara fel, men i min åldersgrupp upplever jag att många män önskar och har har åsikter om allt möjligt. Bröst, rumpor, läppar, hårväxt och mycket mer.
    Mina kvinnliga vänner har också mycket önskningar och åsikter men inte lika mycket.

    Summerat så tror jag att storleken på ens penis inte spelar så stor roll om den inte är i någon av de extrema zonerna av spektrumet. 

  • Anonym (cvb)
    Sun 22 Jan 2023 08:30
    #92

    Vi kvinnor som inte kommer av penetration är inte så beroende av storleken. Jag kommer när min man ger mig oralsex. Skulle han inte vilja göra det skulle det vara svårt för mig att få orgasm. 

    Därför har jag inte brytt mig om storleken på någon jag varit ihop med. Har vi kul ihop, han är empatisk och trevlig så funkar det bra. 

  • Anonym (girls girls girls)
    Sun 22 Jan 2023 08:31
    #93
    -1 +1

    kräsna med det mesta

  • Sun 22 Jan 2023 12:23
    #94
    Anonym (Kvinnor) skrev 2023-01-21 19:13:26 följande:
    Det ni säger är ett bevis på att kvinnor vill gynna sig själv och att det ska fördelas rättvist när de missgynnas. 

    Snancket om kvinnliga är orgasmglappet borde därför inte vara ett problem för männen ska aldrig ligga för att vara snälla då kvinnor gör inte det heller. 
    ?precis så kan det vara? (kan!), skriver hon ju. Det bevisar ju ingenting om kvinnor i allmänhet. Lika lite som jag ?bevisar? något när jag skriver att många kvinnor jag legat med och utbytt sexuella erfarenheter med har påtalat att storleken har betydelse (större = skönare). Det är bara erfarenheter och åsikter som delas på ett öppet forum.
  • Anonym (Kvinn­or)
    Sun 22 Jan 2023 12:57
    #95
    Anonym (Man 33 år) skrev 2023-01-22 07:55:59 följande:

    Jag kan bara ge min personliga reflektion kring frågeställningen. Storleken på sin penis spelar självklart roll, det vore naivt att tro något annat.

    Däremot tycker jag det är sorgligt med inställningen att sin penis är allt man har att erbjuda i njutningsväg. Jag har en genomsnittlig storlek och har aldrig fått några klagomål. Sen vad som sägs bakom min rygg eller vilka önskningar tjejen inte muntligen uttrycker kan jag omöjligt veta.

    Jag upplever att män är i genomsnitt mer kräsna än kvinnor när det kommer till utseendet i samband med sex. Detta kan mycket väl vara fel, men i min åldersgrupp upplever jag att många män önskar och har har åsikter om allt möjligt. Bröst, rumpor, läppar, hårväxt och mycket mer.
    Mina kvinnliga vänner har också mycket önskningar och åsikter men inte lika mycket.

    Summerat så tror jag att storleken på ens penis inte spelar så stor roll om den inte är i någon av de extrema zonerna av spektrumet. 


    Det handlar mer om preferenser då när män diskuterar om sex. 

    Att man önskar något och har åsikter betyder inte automatiskt att man sedan väljer bort de man tycker mindre om.
    Samt det är en skillnad om något har betydelse eller stor betydelse 
  • Anonym (Välhä­ngd)
    Sun 22 Jan 2023 13:38
    #96
    +1

    Snorren är bara en del i njutningen, det finns så mycket annat kul man kan hitta på för att njuta tillsammans. Smekningar, oralt med mycket mer som du troligen redan har full koll på.

    Att vara välhängd är inte alltid så populärt.
    Flera av de kvinnor jag tidigare träffat upplever att det lätt blir lite för mycket. Särskilt när man är nära att komma och är som mest styv och måste tygla sig från att inte gå på för hårt.
    Det blir svårt att leva ut orgasmen när man samtidigt måste vara försiktig.
    Som en kvinna sa; "Kul i början, men jobbigt i längden."
    En annan kvinna sa rakt ut; "Hell no!"

    En annan STOR nackdel är att ta emot oralsex när man är större än snittet.
    Jag skulle så gärna vilja uppleva det, men det funkar inte rent praktiskt.
    Lyckans ost du!

    Kort och gott, storleken har ingen betydelse, men meter per sekund har kanske det? Skrattande. Skämt åsido, släpp tankarna om storlek.

    Det mest viktiga är att du träffar någon du trivs med, litar på och att ni har kul ihop.
    Det om något är erotiskt!

  • Anonym (Fun in the sun)
    Sun 22 Jan 2023 13:41
    #97
    +1
    Anonym (Välhängd) skrev 2023-01-22 13:38:44 följande:

    Snorren är bara en del i njutningen, det finns så mycket annat kul man kan hitta på för att njuta tillsammans. Smekningar, oralt med mycket mer som du troligen redan har full koll på.

    Att vara välhängd är inte alltid så populärt.
    Flera av de kvinnor jag tidigare träffat upplever att det lätt blir lite för mycket. Särskilt när man är nära att komma och är som mest styv och måste tygla sig från att inte gå på för hårt.
    Det blir svårt att leva ut orgasmen när man samtidigt måste vara försiktig.
    Som en kvinna sa; "Kul i början, men jobbigt i längden."
    En annan kvinna sa rakt ut; "Hell no!"

    En annan STOR nackdel är att ta emot oralsex när man är större än snittet.
    Jag skulle så gärna vilja uppleva det, men det funkar inte rent praktiskt.
    Lyckans ost du!

    Kort och gott, storleken har ingen betydelse, men meter per sekund har kanske det? Skrattande. Skämt åsido, släpp tankarna om storlek.

    Det mest viktiga är att du träffar någon du trivs med, litar på och att ni har kul ihop.
    Det om något är erotiskt!


    Helt rätt. Jag har själv stor men det är inte det viktiga. Det viktiga är hur man trivs ihop, och att man har roligt.
  • Anonym (Lollo­)
    Sun 22 Jan 2023 13:48
    #98
    -4

    Jag har en dejtingprofil där männen måste verifiera sin storlek innan. Ett smidigt sätt att inte gå på några minor. När man kan välja så väljer vi kvinnor större. 

  • Anonym (Tjej)
    Sun 22 Jan 2023 15:13
    #99
    -2

    Svarade tidigare att normalspannet duger bra för mig. Men onormalt liten vill jag inte ha så på så vis har ju storleken betydelse. 
    Vidare håller jag inte med om att man kan kompensera med annat om den är ovanligt liten eller inte blir hård. Vill jag knulla så vill jag ju knulla och då duger inga fingrar, dildo eller att bli slickad. 
    Då avslutar jag hellre. 

  • Anonym (Kvinn­a 45)
    Tue 24 Jan 2023 23:21
    -1 +1

    Normalstorlek ok men viktigt med bra stånd. Inga potens problem tack. Stenhård och uthållig tack. 

Svar på tråden Tjejer kräsna med penisstorlek