• Anonym (Orolig)

    Pojkvän sa att han ska hora runt i Thailand.

    Jag vill inte låta som en kontrollerande partner. Men jag är sååååååå nojjig att han ska åka till Thailand med sina polare

    Vi har precis blivit ett par och resan bokades medan vi dejtade och hade mycket kontakt.

    Jag kommer ihåg den konversationen så bra. Och har den fortfarande sparat.

    Han skrev - Har precis bokat en Thailand resa med mina vänner. Två veckor. Och vi åker 26 januari. 


    Jag skrev - Wow. Låter härligt. Verkligen.

    Han skrev - Ska hora mig där nere haha.

    Jag skrev - Okej?? (och en ledsen emoji gubbe)

    Han skrev - Men babe. Jag skojar ju bara med dig fattar du väl.

    Jag vill verkligen inte att han ska åka på denna resan. Jag har hört att det finns så mycket prostitution där nere. Dessutom i två veckor. Vad han ska göra där nere hela tiden är helt omöjligt för mig att veta då jag är kvar i Sverige. Hade jag haft pengarna så hade jag åkt med. Men jag har inte över 20 tusen på banken tyvärr

    Och med tanke på att han skrev som han gjorde har gjort saken bara allt mycket värre !!

    Kan någon snälla lugna mig?

  • Svar på tråden Pojkvän sa att han ska hora runt i Thailand.
  • Anonym (Ha ha)
    mari123 skrev 2023-01-12 06:23:55 följande:

    Han skriver ju att han skojar! Inte världens bästa skämt kanske men det är hans humor! KANSKE behöver du en kille utan leklynne?


    Leklynne? Det finns en massa människor med bra humor. men det TS beskriver hör inte dit.

    Men, om nu pojkvännen brukar skämta på så låg nivå så skulle iaf inte jag orka med det.
  • Anonym (Maria81)
    Östgöte skrev 2023-01-12 07:24:06 följande:

    Thailand världens största horhus. Vem åker ens dit? Bara sexturister!


    Det beror väl lite på vad man ska göra där. Vandra runt, bada eller mest party party. Party party kommer man nog i kontakt med ganska mycket sextjänster och dylikt även om man inte köper eller letar sas. 
  • Anonym (Kvinna ...)
    Anonym (?) skrev 2023-01-12 08:19:18 följande:

    Kräv kondom med honom i fortsättningen..


    Efter en sån kommentar av en man på 31 hade jag dumpat! Äckligt!
  • Östgöte

    Ingen normal man åker utan partner till Thailand. Tror inte det är för kulturen han åker. Din kille kommer att knulla luder. Lämna honom han har ingen respekt för dig. 

  • Anonym (Äckligt)

    Han är 31 år, kallar dig babe (!) och skojar om sådant? Jag hade dumpat direkt! Han beter sig som en tonåring.

  • Anonym (Maria81)

    Det var nog ett skämt. Precis som Zap skriver pga, av just många associerar Thailand med sexindustrin. Vilket ju också är sant delvis.

    Släpp taget är min tanke. Gör han ngt får han väl göra det. Hans problem. En risk är väl just att med alkohol och annat kan det ju hända saker som inte ens den bäste tänkt göra. Men som ngn redan skrivit bättre nu än senare. 
    Vad är syftet med resan? En ren festresa hade gjort mig lite fundersam om jag var du. 

  • Anonym (Ilse)

    Jag har aldrig riktigt förstått mig på svartsjuka och oro över att nått ska hända som förmodligen inte kommer hända. Onödigt. Beter sig en kille illa mot mig då ryker han.

    jag kan bara svara vad jag hade gjort. Jag hade svarat precis som du men i slutet skicka texten: 

    haha jag vet att du bara skojade, för du vet ju att om du som bara flirtar med en annan tjej så blir du utbytt på momangen ;) 

  • Anonym (Laura)

    En 31-åring som skämtar om att han ska mer eller mindre v*ldta fattiga personer utomlands? Liksom, jag kan uppskatta mörk humor och allt sånt, men det finns ju också gränser man inte går över.

    Om jag var du skulle jag bara sätta mig ner och prata med honom att du inte uppskattade hans "skämt". Jag skulle säga att det gjorde mig äcklad hur han ens kan tycka nåt sånt skulle vara roligt. Det låter som att han är väldigt omogen.

  • Anonym (Ensam kille)

    O här sitter jag, ensam kille som skulle vara totalt trogen och vilja spendera min tid med min flickvän (om jag bara fick någon).


    Men istället suktar tjejer efter sådana här as till killar o sitter o gråter. Kul.


    Inte blir jag yngre heller för den delen. Drömmen om en egen familj blir än mer avlägsnare.

Svar på tråden Pojkvän sa att han ska hora runt i Thailand.