• Anonym (Orolig)

    Pojkvän sa att han ska hora runt i Thailand.

    Jag vill inte låta som en kontrollerande partner. Men jag är sååååååå nojjig att han ska åka till Thailand med sina polare

    Vi har precis blivit ett par och resan bokades medan vi dejtade och hade mycket kontakt.

    Jag kommer ihåg den konversationen så bra. Och har den fortfarande sparat.

    Han skrev - Har precis bokat en Thailand resa med mina vänner. Två veckor. Och vi åker 26 januari. 


    Jag skrev - Wow. Låter härligt. Verkligen.

    Han skrev - Ska hora mig där nere haha.

    Jag skrev - Okej?? (och en ledsen emoji gubbe)

    Han skrev - Men babe. Jag skojar ju bara med dig fattar du väl.

    Jag vill verkligen inte att han ska åka på denna resan. Jag har hört att det finns så mycket prostitution där nere. Dessutom i två veckor. Vad han ska göra där nere hela tiden är helt omöjligt för mig att veta då jag är kvar i Sverige. Hade jag haft pengarna så hade jag åkt med. Men jag har inte över 20 tusen på banken tyvärr

    Och med tanke på att han skrev som han gjorde har gjort saken bara allt mycket värre !!

    Kan någon snälla lugna mig?

  • Svar på tråden Pojkvän sa att han ska hora runt i Thailand.
  • Anonym (''')
    Anonym (Orolig) skrev 2023-01-26 19:01:18 följande:
    Men tänk om man han bara drog ett skämt liksom och så sitter jag här och övertänker / överdriver 
    Kan tycka han borde ha lite bättre känsla för vad som passar sig, än att dra ett sånt sk "skämt" . Var är det roliga? 
    Och till sin nya tjej också. 
  • Anonym (Orolig)


    Senaste från hans instagram. Jag antar att de har åkt (((
  • Anonym (U)
    Anonym (Orolig) skrev 2023-01-26 21:54:06 följande:
    Senaste från hans instagram. Jag antar att de har åkt (((
    Ja, det var ju idag de skulle åka?
  • Anonym (Eh)
    Anonym (Orolig) skrev 2023-01-26 21:54:06 följande:
    Senaste från hans instagram. Jag antar att de har åkt (((
    Ja, det är väl klart att de har åkt? Vad menar du? Att du skulle utpressa honom att stanna hemma genom att göra slut?
  • Anonym (Orolig)
    Anonym (Eh) skrev 2023-01-26 22:07:40 följande:
    Ja, det är väl klart att de har åkt? Vad menar du? Att du skulle utpressa honom att stanna hemma genom att göra slut?
    Nä men ni måste ju förstå att detta är jobbigt. Jag tyckte ju ändå om honom
  • Anonym (Eh)
    Anonym (Orolig) skrev 2023-01-26 22:24:49 följande:
    Nä men ni måste ju förstå att detta är jobbigt. Jag tyckte ju ändå om honom
    Nja, jag vet inte om jag förstår ärligt talat. Du visste om resan redan innan ni blev ihop och nu verkar du ledsen och förvånad över att han åkt. Han har ju sagt hela tiden att han ska åka.
  • Anonym (Orolig)
    Anonym (Eh) skrev 2023-01-26 22:49:15 följande:
    Nja, jag vet inte om jag förstår ärligt talat. Du visste om resan redan innan ni blev ihop och nu verkar du ledsen och förvånad över att han åkt. Han har ju sagt hela tiden att han ska åka.
    Jag visste att det skulle bli jobbigt. Men nu när dagen är kommen så anade jag faktiskt inte att det skulle vara så här jäkla jobbigt?:/
  • Anonym (Orolig)

    Och jag kanske är jätte naiv? men jag hoppades att resan skulle bli avbokad eller nåt?

  • Anonym (Eh)
    Anonym (Orolig) skrev 2023-01-26 22:54:59 följande:

    Och jag kanske är jätte naiv? men jag hoppades att resan skulle bli avbokad eller nåt?


    Ja, det var jättenaivt.
Svar på tråden Pojkvän sa att han ska hora runt i Thailand.