• Anonym (Paranoida Pia??)

    Sugen på en kompis unga dotter??

    Fakta: min man och jag har några goda vänner som har två döttrar på 17 och 14 år. Såg i min mans mobil att han bildsökt på Google på deras döttrar. 
    (vad du anser om att jag kollar hans mobil är inte grejen i just denna tråd denna gång) 
    det var ca 20 klick på bilder på tjejerna han hade kollat på. 


    Hur hade du tolkat sökningen? Hur hade dina tankar gått? 

  • Svar på tråden Sugen på en kompis unga dotter??
  • Anonym (korven)
    Anonym (Carry) skrev 2023-01-16 11:32:10 följande:
    Då måste du ha varit en väldigt omogen 14-åring! 
    japp det var jag nog. men min poäng var att man ändå inte är så stor då. det var fler som gjorde det i smyg (lekte), trots att de rökte på gården osv.
  • Anonym (korven)
    Anonym (Paranoida Pia??) skrev 2023-01-15 03:20:53 följande:
    Sugen på en kompis unga dotter??

    Fakta: min man och jag har några goda vänner som har två döttrar på 17 och 14 år. Såg i min mans mobil att han bildsökt på Google på deras döttrar. 
    (vad du anser om att jag kollar hans mobil är inte grejen i just denna tråd denna gång) 
    det var ca 20 klick på bilder på tjejerna han hade kollat på. 


    Hur hade du tolkat sökningen? Hur hade dina tankar gått? 


    TS, tänkte på dig inatt. Och på hur urspårad denna tråd är.

    Alltså, det spelar ingen roll om du hittar massor av bevis (tex porr) eller inga fler. Det ÄR fan skumt att kolla på MÅNGA bilder på tonåringar man känner om man är 60 år. Tyvärr tror jag inte han har en sund sexualitet.
  • Anonym (Paranoida Pia??)

    Blev spärrad av familjeliv så jag blev upprörd att jag tyckte det var pk av en här inne att anmäla mig och tråden då hen tyckte det var hemskt att uppmana till brott genom att installera en spyapp i hans telefon. Kan säga det att jag hade gärna tagit en tid straffarbete eller böter om jag kunde förhindra att en tonåring eller barn blev utsatt. 


    Han är 60 år jag betydligt yngre?.. såklart :-/
    visserligen är jag inget tekniskt geni men att kolla upp webbhistoriken och kolla in vad han sett är inget direkt avancerat. Det var typ 18 klick på Google på vännens dotter och hennes lillasyster. 


    Sen kan jag tillägga att det sen tidigare finns vissa beteenden han haft/saker han gjort som fått mig att undra över just denna ev läggning. Så detta blev liksom vatten på sin kvarn. 


    ja visst är fantasin fri, jag en idiot som snokar osv. Men JAG gillar inte att ha människor omkring mig som tänder på djur eller barn. Kommer heller aldrig vilja tycka att det är ok. 


    kan ta att folk vill leka med bajs, leka våldtäkt osv men när det kommer till barn och djur finns inget samtycke och i MINA ögon nolltolerans! 

    ja jag snokar i hans telefon, har t.o.m. lagt in mitt face id och vet ni vad- jag är nöjd och förstår mig själv varför jag gjort det och skulle göra om det alla dagar i veckan även om han kom på mig! 


     

  • Genara
    Anonym (Paranoida Pia??) skrev 2023-01-16 20:34:21 följande:

    Det var typ 18 klick på Google på vännens dotter och hennes lillasyster. 


     


    Men asså vadå 18 klick på Google? Om man skriver i någons namn, så länge det inte är någon kändis så kommer inte 18 bilder upp. 
    Sen har ju inte tjejerna lagt upp bilder på "Google" precis, bilderna ligger någon annanstans. Så då borde du sagt att han sett på deras Facebook eller whatever, inte Google. 
    Och för det tredje, nu pratar jag rent generelt men ungdommar i den åldern lägger inte upp bilder på sig själva. Det skickas snaps och privata instagram. 
  • Anonym (Urk)

    Men varför lämnar du inte honom? Du litar ju uppenbarligen inte på honom. 

  • Anonym (Casanova)

    Ja, nog är han kåt på småflickor! Men peddo är han inte. Inte för den saken i vart fall. Jättevanligt att män blir attraherade av unga tjejer. Lite tabubelagt då sura kärringar sätter agendan i samhället. Men det sitter antagligen i generna.

    Sen är det ju en fråga vad du gör av ditt intresse. De flesta accepterar åldersskillnaden och gör inget mer än att titta när ingen ser. (tror de)

  • Anonym
    Anonym (Casanova) skrev 2023-01-16 21:05:21 följande:

    Ja, nog är han kåt på småflickor! Men peddo är han inte. Inte för den saken i vart fall. Jättevanligt att män blir attraherade av unga tjejer. Lite tabubelagt då sura kärringar sätter agendan i samhället. Men det sitter antagligen i generna.

    Sen är det ju en fråga vad du gör av ditt intresse. De flesta accepterar åldersskillnaden och gör inget mer än att titta när ingen ser. (tror de)


    Nej , den som sätter agendan är de unga flickorna.
    De vill inte bli utstirrade eller nerdreglade av gamla gubbar. Attraktionen är inte besvarad
  • Anonym (Casanova)
    Anonym skrev 2023-01-16 21:22:30 följande:
    Nej , den som sätter agendan är de unga flickorna.
    De vill inte bli utstirrade eller nerdreglade av gamla gubbar. Attraktionen är inte besvarad
    Fantiserar du lite till så har han säkert antastat drottningen också.

    Det vi vet är att han tittat på deras publika bilder på nätet och glömt bort att göra det i ikognito-läget. Det är knappast olagligt.
  • Anonym (Magkänsla)
    Anonym (Egon) skrev 2023-01-16 16:20:39 följande:
    Du ska vara glad att du har en kåt och frisk man som är fullständigt normal och sexuellt nyfiken.
    Däremot borde du fundera över ditt eget beteende att snoka i andras mobiler. Jag hade funderat på om jag kanske gjort något jag inte borde.
    Du tycker att det är sunt att en äldre man är sexuellt nyfiken på 14åringar? Och att det är något man ska va glad över?
  • Anonym (Magkänsla)
    Anonym (Casanova) skrev 2023-01-16 21:05:21 följande:

    Ja, nog är han kåt på småflickor! Men peddo är han inte. Inte för den saken i vart fall. Jättevanligt att män blir attraherade av unga tjejer. Lite tabubelagt då sura kärringar sätter agendan i samhället. Men det sitter antagligen i generna.

    Sen är det ju en fråga vad du gör av ditt intresse. De flesta accepterar åldersskillnaden och gör inget mer än att titta när ingen ser. (tror de)


    Det gubbar inte förstår är att sura kärringar varit unga flickor och haft dessa äckliga antastande gubbar efter sig sedan barnsben och vet hur äckligt det är och vilken inskränkning på ens liv dessa äckel för med sig och sura kärringar försöker behandla barn som skyddsobjekt och inte sexobjekt, som sig bör. Medan äckelgubbar tror att sura kärringar är svartsjuka eller avundsjuka... tänk längre.
Svar på tråden Sugen på en kompis unga dotter??