• Mon 16 Jan 2023 00:33
    1456 visningar
    9 svar
    -1
    9
    1456

    Kärlek på tåget

    Vågar man bjuda ut tågvärden ?


    Finns en tågvärd jag träffar på då & då när jag åker tåg , vi har alltid ögonkontakt och han har alltid ett stort leende när han får syn på mig , höjer alltid på ögonbrynen när han hälsar på mig , vi flörtar väl lite här o där med ögonkontakt osv så pass tydligt att andra i mitt sällskap märkt det . Vad tror ni är han intresserad ? Om ja varför frågar han inte om kontakt , elller är det för att han är under arbetstid ? Borde jag fråga ? Vad göra ? 😂 ps: tänker på honom väldigt ofta och känner mig så löjlig 


    Här kommer en uppdatering om den hemliga tågvärden ! Såg honom idag och vi började prata om allt möjligt sen var det dags för mig att hoppa av men innan jag skulle hoppa av ville jag fråga om nummer eller nått men tänkte jag börjar fråga om hans namn först sen fortsätter jag mycket lättare , hur som jag frågar honom vad han heter då säger han ?hemligt ? du kan kalla mig för ?han på tåget? sen säger han ?du får Nöja dig med att se mig på tåget? , då sa jag jaså men jag heter **** och hoppde av . Så han vet att jag är intresserad men vad i hela friden håller han på med och Vaaaad menar han ? Är han ens intresserad ? Så vilseledande . HJÄLP 

  • Svar på tråden Kärlek på tåget
  • Mon 16 Jan 2023 00:39
    #1

    Han sa att du får nöja dig med att se han på tåget. Ja, det säger väl allt. Där går gränsen för tågvärden.

  • Mon 16 Jan 2023 00:48
    #2

    menas det att han inte är intresserad ? Hans beteende är så vilseledande tycker jag 

  • Mon 16 Jan 2023 03:29
    #3

    Jag skulle ta det som en väldigt tydlig vink:

    Han skrattar och flörtar gärna med dig - och andra passagerare - på tåget, men där tar det slut. 

    Förmodligen har han barn och familj hemma och har inga tankar på att äventyra det. Du får helt enkelt hitta någon annan.

  • Mon 16 Jan 2023 05:41
    #4
    +1

    Troligtvis är det så . Då är det bara till att gå vidare 

  • Mon 16 Jan 2023 15:18
    #5
    Mary Hailey skrev 2023-01-16 00:33:56 följande:
    Kärlek på tåget

    Vågar man bjuda ut tågvärden ?


    Finns en tågvärd jag träffar på då & då när jag åker tåg , vi har alltid ögonkontakt och han har alltid ett stort leende när han får syn på mig , höjer alltid på ögonbrynen när han hälsar på mig , vi flörtar väl lite här o där med ögonkontakt osv så pass tydligt att andra i mitt sällskap märkt det . Vad tror ni är han intresserad ? Om ja varför frågar han inte om kontakt , elller är det för att han är under arbetstid ? Borde jag fråga ? Vad göra ? 😂 ps: tänker på honom väldigt ofta och känner mig så löjlig 


    Här kommer en uppdatering om den hemliga tågvärden ! Såg honom idag och vi började prata om allt möjligt sen var det dags för mig att hoppa av men innan jag skulle hoppa av ville jag fråga om nummer eller nått men tänkte jag börjar fråga om hans namn först sen fortsätter jag mycket lättare , hur som jag frågar honom vad han heter då säger han ?hemligt ? du kan kalla mig för ?han på tåget? sen säger han ?du får Nöja dig med att se mig på tåget? , då sa jag jaså men jag heter **** och hoppde av . Så han vet att jag är intresserad men vad i hela friden håller han på med och Vaaaad menar han ? Är han ens intresserad ? Så vilseledande . HJÄLP 


    ******************


    Slår vad om vad du vill att killen är sambo/gift/har partner. Därför vill han inte säga vad han heter. Men det kan du visst lätt kolla.

  • Mon 16 Jan 2023 15:22
    #6

    Haha hur kollar man upp det ? Äckligt beteende 

  • Wed 18 Jan 2023 15:41
    #7
    Mary Hailey skrev 2023-01-16 00:33:56 följande:
    Kärlek på tåget

    Vågar man bjuda ut tågvärden ?


    Finns en tågvärd jag träffar på då & då när jag åker tåg , vi har alltid ögonkontakt och han har alltid ett stort leende när han får syn på mig , höjer alltid på ögonbrynen när han hälsar på mig , vi flörtar väl lite här o där med ögonkontakt osv så pass tydligt att andra i mitt sällskap märkt det . Vad tror ni är han intresserad ? Om ja varför frågar han inte om kontakt , elller är det för att han är under arbetstid ? Borde jag fråga ? Vad göra ? 😂 ps: tänker på honom väldigt ofta och känner mig så löjlig 


    Här kommer en uppdatering om den hemliga tågvärden ! Såg honom idag och vi började prata om allt möjligt sen var det dags för mig att hoppa av men innan jag skulle hoppa av ville jag fråga om nummer eller nått men tänkte jag börjar fråga om hans namn först sen fortsätter jag mycket lättare , hur som jag frågar honom vad han heter då säger han ?hemligt ? du kan kalla mig för ?han på tåget? sen säger han ?du får Nöja dig med att se mig på tåget? , då sa jag jaså men jag heter **** och hoppde av . Så han vet att jag är intresserad men vad i hela friden håller han på med och Vaaaad menar han ? Är han ens intresserad ? Så vilseledande . HJÄLP 


    Frågan är vem du är, tjejen jag pratade med pratade engelska
  • Wed 18 Jan 2023 16:15
    #8

    Hahaha ganska uppenbart att det inte är dig jag talar om :p :) 

  • Wed 18 Jan 2023 16:20
    #9
    Mary Hailey skrev 2023-01-16 15:22:16 följande:

    Haha hur kollar man upp det ? Äckligt beteende 


    Varför känner du att det är äckligt? Han har pratat och varit trevlig, men väldigt tydlig med att det är allt. Tycker nog inte att det är fel och verkligen inte äckligt.
Svar på tråden Kärlek på tåget