• Anonym (Konst­igt??)
    Wed 25 Jan 2023 21:58
    1776 visningar
    15 svar
    15
    1776

    Han har sin systers namn intatuerat på armen

    En kille jag träffar har sin lillasysters namn intatuerat på armen (båda vuxna och vid liv), en stor text med hennes namn och ett hjärta bredvid. Är inte det jättekonstigt? Kan inte sluta tänka på det. 

  • Svar på tråden Han har sin systers namn intatuerat på armen
  • Anonym (M)
    Wed 25 Jan 2023 22:00
    #1
    Anonym (Konstigt??) skrev 2023-01-25 21:58:31 följande:
    Han har sin systers namn intatuerat på armen

    En kille jag träffar har sin lillasysters namn intatuerat på armen (båda vuxna och vid liv), en stor text med hennes namn och ett hjärta bredvid. Är inte det jättekonstigt? Kan inte sluta tänka på det. 


    Behöver det inte vara. Men det kan vara det. Jättesvårt för oss att svara på?
  • Anonym (Sansa­d)
    Wed 25 Jan 2023 22:01
    #2
    Anonym (Konstigt??) skrev 2023-01-25 21:58:31 följande:
    Han har sin systers namn intatuerat på armen

    En kille jag träffar har sin lillasysters namn intatuerat på armen (båda vuxna och vid liv), en stor text med hennes namn och ett hjärta bredvid. Är inte det jättekonstigt? Kan inte sluta tänka på det. 


    WT kan jag hålla med om. Är det problemet eller något annat?


  • Anonym (jag med)
    Wed 25 Jan 2023 22:08
    #3
    +2

    Jag har mina föräldrars och syskons namn på olika ställen på kroppen. Och snart även mitt första barns. Om det är konstigt så står jag gärna för det. 

  • Anonym (Konst­igt??) Trådstartaren
    Wed 25 Jan 2023 22:16
    #4
    Anonym (jag med) skrev 2023-01-25 22:08:28 följande:

    Jag har mina föräldrars och syskons namn på olika ställen på kroppen. Och snart även mitt första barns. Om det är konstigt så står jag gärna för det. 


    Fast han har ju bara hennes namn.
  • Wed 25 Jan 2023 22:50
    #5
    +2

    Hon råkar ha samma namn som hans gamla ex.

  • Anonym (Eh)
    Thu 26 Jan 2023 02:30
    #6

    Fråga han, om någon anser det är konstigt el ngt annat märkligt dylikt så äger ni dessa störda tankar. Har sj min syrras namn och precis som du tyckte omgivningen att ett starkt syskonband skulle ge märkliga äckliga vibbar, kallas hedra tillägna fin symbol till sitt syskon. Vad vet du vilken uppväxt de haft tex osv. Finns maskrosbarn där syskon slitits isär som barn till olika fosterhem och funnit varann sen igen, våldsutsatt, sjukdom cancer, listan kan göras lång varför man väljer att hedra sitt syskon med en tatuering. Som sagt fråga han för att få veta ist för att anta.

  • Anonym
    Thu 26 Jan 2023 07:36
    #7

    På vems arm, för det första? Kanske är lite väsentligt?

  • Anonym (Kaffe­draken­)
    Thu 26 Jan 2023 07:39
    #8

    Jag har också en sådan tatuering, det är inget konstigt.

  • Thu 26 Jan 2023 09:29
    #9

    Incest incest familjefest. Lite konstigt är det faktiskt.

  • Anonym
    Thu 26 Jan 2023 09:42
    #10
    +3
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2023-01-26 07:39:51 följande:

    Jag har också en sådan tatuering, det är inget konstigt.


    Det var det inte tills vi nu fick reda på att du har en.
  • Anonym (Hmm..­.)
    Thu 26 Jan 2023 13:16
    #11
    Tow2Mater skrev 2023-01-25 22:50:45 följande:
    Hon råkar ha samma namn som hans gamla ex.
    Min första tanke också.
  • Anonym (Manbo­y)
    Thu 26 Jan 2023 13:28
    #12
    Tow2Mater skrev 2023-01-25 22:50:45 följande:

    Hon råkar ha samma namn som hans gamla ex.


    Så är det förmodligen! Min bror har också ett tjejnamn tatuerat på ena armen. Min systers namn, men ursprunget var hans första flickvän. Han undanhöll sanningen för sin fru i 15 år innan min morsa slant med tungan under en släktträff! Fast frun tog det med relativt lugn, men gillade förstås inte att brorsan ljugit! :)
  • Anonym (släkt­ing)
    Thu 26 Jan 2023 13:53
    #13

    Har en släkting som har båda sina systrars namn tatuerade jättestort på magen. Jag brukade alltid tänka...var ska hans kommande barns namn få plats???
    Han har såvitt jag vet inte tatuerat in sina barns namn ännu. Det ser jäkligt fult ut och är lite märkligt eftersom hans brors namn inte är intatuerat heller. 

    Jag skulle bara se det som en knäpp grej, men skämmigt. 

  • Thu 26 Jan 2023 14:06
    #14

    Jag kan fan inte släppa det här. Det är riktigt jävla mystiskt att ha tatuerat sin systers namn inuti ett hjärta. Eller är det bara jag som är omodern? Gör folk så?

  • Anonym (Ellen­)
    Thu 26 Jan 2023 14:09
    #15

    Jag tycker inte alls det är konstigt?  man kan älska sina syskon som en soulmate fast på vänskaplig nivå SJÄLVKLART och syskon kanske man vågar tatuera för man tänker att man alltid kommer ha koppling till varann på nått sätt till skillnad från andra relationer 

Svar på tråden Han har sin systers namn intatuerat på armen