• Svar på tråden Ivf ruvar
  • severine

    Hej! Jag är på ruvardag 7 med ett 4 dagars embryo! Har tjuvtestat och det är fet negativt ännu..försöker att inte ge upp hoppet men, det är så svårt!! Hur går det för dig??

  • Kfkgkfnfndic

    Spännande! jag är på ruvar dag 2 och tycker redan den molar där nere? Jag satte in en fem dagar embryo och det tar 1-2 dagar för den att fästa. 

  • Anonym (Ruvar)

    Jag har fått hög feber dag 5 och ör jätteorolig att det inte kommer fästa pga det. Tagit 2 Alvedon idag. inte tjuvtestat än. Har lite molnande i magen och humörsvängninga. rädd för att det är pms 

  • Kfkgkfnfndic

    Säker ingen fara om du har feber men man är ju väldigt nojig och orolig hela tiden :(. ja alla symptom är ju så lika pms, men när ska din mens förhoppnings inte komma? Är det ditt första ivf försök? hur länge var ditt embryo odlats innan insättning?

  • Anonym (Ruvar)
    Kfkgkfnfndic skrev 2023-04-25 21:10:04 följande:

    Säker ingen fara om du har feber men man är ju väldigt nojig och orolig hela tiden :(. ja alla symptom är ju så lika pms, men när ska din mens förhoppnings inte komma? Är det ditt första ivf försök? hur länge var ditt embryo odlats innan insättning?


    Första ivf 3 dagars jag ska testa den 3/5 men har egentligen bim 30/4 så tänkte tjuvtesta då. Finns 5 i frysen också om denna inte går vägen. 
  • theremustbeabetterway
    Kfkgkfnfndic skrev 2023-04-25 19:57:12 följande:

    Hur har det gått för er som ruvade i mars?


    Jag hade en utdragen kemisk graviditet eller missfall, lite oklart. Blödde inte särskilt mycket men testade positivt i drygt två veckor efter testdagen. Fick göra ett tidigt ultraljud och blodprov för att utesluta utomkveds, vilket det inte var. Nu väntar jag på mensen så vi kan göra FET men den verkar bli ganska sen efter denna historia. Hoppas det går bättre för alla er som ruvar nu! 
  • Anonym (Ruvar)
    blivit Positivt nu 3 dagar i rad med starkare streck (rd 8, 9 och 10) MEN min temp ligger på bastemp just nu så jag är orolig för att det kanske blir mf ändå 

    har heller inga symtom 
Svar på tråden Ivf ruvar