• Liv00
    Thu 16 Mar 2023 15:11
    977 visningar
    1 svar
    +1
    1
    977

    Ni som har Attentin, och smärtproblematik hjälp

    Såhär är kortfattat,
    jag har adhd/adhd, + en smärtsam kronisk sjukdom som orsakar smärta dagligen och därför behöver äta starkare smärtlindring än Alvedon.(låg dos på den, så är inte massor av smärtstillande i höga dosor, har 1 st i lägsta)


    Så min fråga till er, hur fan gör jag nu rent ut sagt.. jag får inte testa den pga att jag har smärtlindring.. jag VET att den adhd/add medicinen hade funkat för mig, tom kanske blivit lugnare med smärtan och för att jag t.o.m. kan vara utan när allt faller på plats (enligt vuxenpsykiatrin säger dem att jag inte får den pga smärtlindringen alltså) 
    Men jag kan ju inte vara ensam i världen tänker jag? 


    Så är det någon av er som har smärtproblematik men får Attentin Så snälla skriv? 
    Tänker pga hjärtat med Attentin, så kan dem göra tätare kontroller osv, måste ju gå på något sätt ?
    Tips på annan smärtlindring? (Alvedon,ibumettin,Citodon biter ej)
    (Jag har aldrig drogat,eller misskött mig med min smärtlindring så den orsaken kan dem inte skylla på, min journal är ren och fin och dem har läst den.
    hoppas på hjälp.. vill inte acceptera ?Nej? när jag själv vet att den hade funkat och skit nog rent ut sagt är den självklart ?klassad som knark rent ut sagt?.Skrikandes

  • Svar på tråden Ni som har Attentin, och smärtproblematik hjälp
  • Liv00
    Fri 17 Mar 2023 07:37
    #1

    Ni kan även skriva mail privat om ni inte vill skriva öppet, 
    Tacksam för alla tips, hjälpmedel inom detta ämne!

Svar på tråden Ni som har Attentin, och smärtproblematik hjälp