• Anonym (Prille)

    Vad anser ni om tramp stamp eller ass antlers?

    Skulle ni kunna gifta er med en som har en sådan tatuering? Mitt ex hade en sådan. Därav ex.... sådan bak sådan....sak?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad anser ni om tramp stamp eller ass antlers?
  • Anonym (Prille)
    PunkPyret skrev 2023-05-04 22:47:59 följande:

    Här generaliseras det inte så farligt tycker jag... :-
    Jag har en hel del tatueringar, alltså är jag attention whore. Ja, det stämmer nog. Jag har också en mycket sämre personlighet. Där ser man. Personligheten sitter i tatueringarna.
    Jag har svanktattoo, alltså är jag väldigt kåt. Ja, det stämmer bra. Jag är också White Trash. Det blir man av en svanktatuering. 
    Jag är så lättmanipulerad så att det är patetiskt. Jaha ja. Hade det inte varit för en TV-serie för några decennier sedan så hade jag aldrig tatuerat mig...
    Och så rider jag min mans bror och hans kompis. Nej, inte hans bror men jag har knullat flera av hans kompisar. Som regel är min man också med då.


    Det är tack vare generaliseringar livets alla komplexa fenomen blir lättsmälta. Till exempel, säkrare med modern bil än gammal, säkrare med vinterdäck på vintern. Säkrare att välja ett känt märke för kvalitet o garanti. Du förstår säkert att mkt av de kloka beslut du gör bygger på generaliseringar. Om du nu ska göra det viktigaste beslutet i ditt liv är det bra att använda dessa generaliseringar som mall och undika högrisk kvinnor. Vissa kallar dem red flags. 
    Som exempel. Om du ska göra mål kommer du stå 5 meter eller 100 meter från målet? 
  • PunkPyret
    Anonym (Prille) skrev 2023-05-05 12:03:03 följande:
    Det är tack vare generaliseringar livets alla komplexa fenomen blir lättsmälta. Till exempel, säkrare med modern bil än gammal, säkrare med vinterdäck på vintern. Säkrare att välja ett känt märke för kvalitet o garanti. Du förstår säkert att mkt av de kloka beslut du gör bygger på generaliseringar. Om du nu ska göra det viktigaste beslutet i ditt liv är det bra att använda dessa generaliseringar som mall och undika högrisk kvinnor. Vissa kallar dem red flags. 
    Som exempel. Om du ska göra mål kommer du stå 5 meter eller 100 meter från målet? 
    mmmm...så då är alla generaliserngar rätt....alla kvinnor som är tatuerade har samma personlighet....
  • Core

    Öh, svårt att veta om någon har det innan man kommit till second base, och då har jag svårt att se att man skulle ändra uppfattning

    Alla har väl ungdomssynder,  vissa sitter fast bara

  • Core
    Anonym (Prille) skrev 2023-05-05 12:03:03 följande:
    Det är tack vare generaliseringar livets alla komplexa fenomen blir lättsmälta. Till exempel, säkrare med modern bil än gammal, säkrare med vinterdäck på vintern. Säkrare att välja ett känt märke för kvalitet o garanti. Du förstår säkert att mkt av de kloka beslut du gör bygger på generaliseringar. Om du nu ska göra det viktigaste beslutet i ditt liv är det bra att använda dessa generaliseringar som mall och undika högrisk kvinnor. Vissa kallar dem red flags. 
    Som exempel. Om du ska göra mål kommer du stå 5 meter eller 100 meter från målet? 
    Men du prille, är fördomsfulla bilar en kvalitetsstämpel? Skulle gissa att det är fel i elektroniken då, bäst att gå till nästa
  • Anonym (Prille)
    Core skrev 2023-05-05 15:31:38 följande:
    Men du prille, är fördomsfulla bilar en kvalitetsstämpel? Skulle gissa att det är fel i elektroniken då, bäst att gå till nästa
    Va?.?förstår inte riktigt? Svarar på en fråga jag tror du försökte skriva men misslyckades. Du köper ett märke du känner igen. Inte så många ryska märken typ Vaz som rullar på svenska väger, mest volvos. 

    På tal om ditt andra inlägg... second base? Hur gammal..glöm det. Pratar giftermål. Vet du vad jag tror, att du tänker precis som du borde o ska.

    Du har helt rätt, Keep on the good work!
  • Anonym (:))

    Jag är tacksam att min pojkvän älskar mig trots att jag är "högrisk" och "rödflagg". 

  • Pussan

    Ska man verkligen ta denna tråd på allvar? Gjorde slut pga att hon hade en tatuering? Känns helt overkligt tycker jag. 

  • Xlr8
    Anonym (larv) skrev 2023-05-04 18:22:14 följande:

    Att basera ens åsikt om en person om dennes tatueringar är lika fånigt och attention whore-aktigt som att tatuera sig.


    Eller så är det en preferens som alla andra.
    Jag skulle aldrig  kunna vara tillsammans med en mörkhyade. Blir nästan omedelbart slak och känner stark avsmak då jag ser en mörkhyade naken. 

    Lite samma med wt och tramp stamp är väldigt karaktäristiskt just wt. Saknas bara cigg och varg tröjan.
  • Anonym (:))
    Xlr8 skrev 2023-05-07 00:26:41 följande:
    Eller så är det en preferens som alla andra.
    Jag skulle aldrig  kunna vara tillsammans med en mörkhyade. Blir nästan omedelbart slak och känner stark avsmak då jag ser en mörkhyade naken. 

    Lite samma med wt och tramp stamp är väldigt karaktäristiskt just wt. Saknas bara cigg och varg tröjan.
    Duger det med tatuering av en varg på axeln eller måste det vara tryck på tröjan? Jag har rökt tidigare och jag är en sån där som skulle jag röka en cigg hade jag förmodligen börjat röka igen på heltid, så får skippa den.
  • Core
    Anonym (Prille) skrev 2023-05-05 15:56:28 följande:
    Va?.?förstår inte riktigt? Svarar på en fråga jag tror du försökte skriva men misslyckades. Du köper ett märke du känner igen. Inte så många ryska märken typ Vaz som rullar på svenska väger, mest volvos. 

    På tal om ditt andra inlägg... second base? Hur gammal..glöm det. Pratar giftermål. Vet du vad jag tror, att du tänker precis som du borde o ska.

    Du har helt rätt, Keep on the good work!
    Uttrycket second base brukar anses vara ett uttryck bara utdaterade människor  använder, så du bör vara lastgammal mao 

    Gift i över tio år, ungar och allt. Ville bara inte skriva knulla , men vi kör på det 

    ah, jag var nog otydlig med bilgrejen, gjorde en nån liknelse som misslyckades 
Svar på tråden Vad anser ni om tramp stamp eller ass antlers?