• Anonym (Undrande sambo)

    Hemlig mapp

    Såg för ett tag sen när min sambo var inne på sina inställningar att han har en hemlig mapp på mobilen och nu kan jag inte släppa det, varför har man en hemlig mapp på mobile? vad har man där? 🙈

  • Svar på tråden Hemlig mapp
  • Anonym (Undrande sambo)

    På sig själv? På andra tjejer?

  • Anonym (Hh)

    Har han saker i mappen?
    Den hemliga mappen ingår ju i de flesta telefoners grundutbud och inget man aktivt lägger till. 

    Jag har utmanande bilder i min och lite skärmdumpar på konversationer som jag kan använda vid behov om någon situation skulle kräva det 😂. Ja, sånt som jag inte vill att någon annan ska se helt enkelt. 

  • Anonym (Undrande sambo)

    Ingen aning, såg bara att den kom upp när han var inne bland inställningar och trodde det var något man aktivt skapade för jag har själv ingen sån. Får kanske be honom visa mig den helt enkelt 😇😳😱

  • Anonym (Hh)
    Anonym (Undrande sambo) skrev 2024-04-05 19:18:05 följande:

    Ingen aning, såg bara att den kom upp när han var inne bland inställningar och trodde det var något man aktivt skapade för jag har själv ingen sån. Får kanske be honom visa mig den helt enkelt 😇😳😱


    Har haft hemlig mapp på mina 3 senaste telefoner och de har hört till grundutbudet  
  • Anonym (Undrande sambo)

    Aha! Då får jag helt enkelt be honom öppna och visa mig för att få reda på om den tillhö grundutbudet eller självvald 

  • Anonym (Hmm)

    Har aldrig haft någon hemlig mapp i grundutbudet....... Har man en som man använder så innehåller den iaf sexbilder och sexchattar med andra.

  • Anonym (f)
    Anonym (Undrande sambo) skrev 2024-04-05 19:43:29 följande:

    Aha! Då får jag helt enkelt be honom öppna och visa mig för att få reda på om den tillhö grundutbudet eller självvald 


    Inte på grunden att den är hemlig, han har rätt att ha en privat mapp
  • Anonym (?)
    Anonym (Undrande sambo) skrev 2024-04-05 19:43:29 följande:

    Aha! Då får jag helt enkelt be honom öppna och visa mig för att få reda på om den tillhö grundutbudet eller självvald 


    Varför då?
    Han får lov att ha den ifred utan att du behöver veta vad den innehåller. 
    Vad gör du om han inte vill visa?
Svar på tråden Hemlig mapp