Förälder: Lekar och aktiviteter forum

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Busfabriken I Helsingborg! av Malin 72 Lekar och aktivite­ter Liten Mjau
Äldre 7 Jul 09:43
1,1k 2 Ett paradis för både små, stora & vuxna barn! Här kan man lätt leka bort 3 timmar i ett na... Lekar och aktivite­ter Liten Mjau Äldre 7 Jul 09:43
2
1,1k
Gömma nyckel av Minip­i­ngu Lekar och aktivite­ter 789 0 Göm nyckeln och säg sedan om den är fågel, fisk eller mittemellan. När barnet hittat nycke... Lekar och aktivite­ter Obesvarade
0
789
Hitta & gömma av Eille­n­09 Lekar och aktivite­ter 739 0 Som leken heter hitta & gömma !Läs hela lektipset här. Lekar och aktivite­ter Obesvarade
0
739
ABC leken av Jag o Kian Lekar och aktivite­ter 1,2k 0 Namnge städer, artister, maträtter, blommor, djur osv, starta på A och gå sedan igenom hel... Lekar och aktivite­ter Obesvarade
0
1,2k
Bilmelodi! av lilla­j­ags Lekar och aktivite­ter 645 0 Lugn och ro i bilen!Läs hela lektipset här. Lekar och aktivite­ter Obesvarade
0
645
Dans och aerobic av Suppi­d­updup Lekar och aktivite­ter 711 0 Brukar för det mesta köra att jag dansar med mina barn och sen kör vi ibland aerobic från... Lekar och aktivite­ter Obesvarade
0
711
Instrumentsaga av jenny­g­enie Lekar och aktivite­ter 1,1k 0 Läs en saga, eller ännu hellre hitta på en egen och illustrera den med barnet i knät samt... Lekar och aktivite­ter Obesvarade
0
1,1k
Inomhuslek när det regnar: Memory! av Prett­y­inPin­k Lekar och aktivite­ter 819 0 Barn är jätteduktiga på Memory, vår 3-årige son älskar spelet. Finns med Bamse, Hello Kitt... Lekar och aktivite­ter Obesvarade
0
819
Hemliga hinken av Nebli­n­a Lekar och aktivite­ter 734 0 Denna lek riktar sig till lite äldre barn som inte är mörkrädda :-) Läs hela lektipset hä... Lekar och aktivite­ter Obesvarade
0
734
Kiosk! av em6 Lekar och aktivite­ter 762 0 Underbar lek, leka kiosk i köket. över en bardisk eller liknande, där barnet/föräldern får... Lekar och aktivite­ter Obesvarade
0
762
hjälp mig med sånger! av FinaF­a­milje­n Lekar och aktivite­ter Kakor
Äldre 3 Jul 22:02
12,6k 5 Hej! Jag har en helt sång/musikgalen liten kille, som jag av flera skäl behöver MASSOR me... Lekar och aktivite­ter Kakor Äldre 3 Jul 22:02
5
12,6k
Ja och nej av Lady Namár­i­ë Lekar och aktivite­ter 864 0 Vad tänker jag på? Endast ja- och nejfrågor. Läs hela lektipset här. Lekar och aktivite­ter Obesvarade
0
864
sånger med djurläten? av FinaF­a­milje­n Lekar och aktivite­ter FinaFamiljen
Äldre 3 Jul 20:58
6,3k 6 Jag söker barnsånger med djurläten i! Alltså enkla sånger där barnen får härma djurens lät... Lekar och aktivite­ter FinaF­a­milje­n Äldre 3 Jul 20:58
6
6,3k
Alfabetsleken av Lady Namár­i­ë Lekar och aktivite­ter 1,1k 0 Hitta på ett ord/djur/stad etc för varje bokstav i alfabetet. Läs hela lektipset här. Lekar och aktivite­ter Obesvarade
0
1,1k
Bokstavsjakten av Lady Namár­i­ë Lekar och aktivite­ter 1,5k 0 Bli den som "kniper" bokstaven Ö. Bra bokstavsträning. Läs hela lektipset här. Lekar och aktivite­ter Obesvarade
0
1,5k
Trolldeg av Velig­a Mamma­n Lekar och aktivite­ter Frontline
Äldre 2 Jul 01:32
1,4k 1 Gör egen trolldeg och låt barnen, både stora och små, göra egna figrer eller ex "mat" (tår... Lekar och aktivite­ter Front­l­ine Äldre 2 Jul 01:32
1
1,4k
Imse Vimse Spindel av Herr Svea Lekar och aktivite­ter SilverEmma
Äldre 1 Jul 16:23
1,2k 3 En av favoritlåtarna för små barn. Dem älskar att härma rörelserna.Läs hela lektipset här... Lekar och aktivite­ter Silve­r­Emma Äldre 1 Jul 16:23
3
1,2k
Björnen sover av Deevi­l Lekar och aktivite­ter 825 0 Barnen ställer sig i en stor ring & håller varandra i händerna.Ett barn väljs ut som björn... Lekar och aktivite­ter Obesvarade
0
825
Charader av Herr Svea Lekar och aktivite­ter 757 0 En poppislek som passar alla åldrar. Läs hela lektipset här. Lekar och aktivite­ter Obesvarade
0
757
Blindbock av Herr Svea Lekar och aktivite­ter 821 0 Passar utmärkt på barnkalaset. Läs hela lektipset här. Lekar och aktivite­ter Obesvarade
0
821