Allévo - Sveriges största viktresa
374959 visningar
2426 svar

Presentation
Jag är då en nybliven mamma som har en dotter född 11-05-07 och har alltid varit överviktig, Min vikt innan graviditeten var Hela 105kg och gick upp till 119kg, så vet inte vad jag väger idag?Min största fobi är vågen och få sanning rätt upp i ansiktet när man ser vad man har gått upp..
Jag har svårt för att komma ut och röra på mig fastän jag vill det så mycket, behöver mkt pepp och vill att saker ska ske fort så man ser att det ger verkan..
Är en mycket glad och social tjej som är 20 år gammal och är oftast vääldigt Envis!
Har Lätt för att genomföra saker för det mesta om jag gett mig sjutton på att göra det, men av någon anledning så har jag svårare när det gäller att motstå alla gottigheter och sen göra sig av med dom genom att träna, Jag har tidigare varit en mycket aktiv tonåring som höll på med allt som: Ridning, Bandy, Fotboll och handboll samtidigt och då klagade jag aldrig över \"att jag inte orkar träna\" elr att jag var onöjd med mig själv för då var jag i trim.
Det är som om man blundar för hur man ser ut, varje gång man ser sig i spegeln framifrån så tänker man \'Så tjock är jag väl inte\', medans om man ser sig sittandes från sidan och ser sig i en spegel DÅ ser man verkligheten, Har länge undgått att vara med på kort och titta mig i spegeln utan bara inbillat mig själv om att jag har gått ner i vikt... Sorgligt men sant!
Nu har jag kommit till ettt slut, NU måste jag gå ner i vikt, för Min skull, för mitt Barns skull och för min Sambos skull..
Hoppas på mycket pepp och framgång detta år! LYCKA TILL!