Allévo - Sveriges största viktresa

371803 visningar
2426 svar

Jacquelinne

Sambo/gift
Gick med i gruppen: Äldre 2 Sep 19:07


Presentation

Hej hej...

Jag heter Jacquelinne Liljegren 31 år och min man som också är VIP heter Andreas Liljegren 27 år. Vi lever tillsammans sen 3 år tillbaka och har varit gifta i ett år i November, tillsammans har vi våran dotter Norah 1 år och så har vi Andreas söner Noel & Tristan varannan vecka.
Jag fick ett mail från Familjeliv.se att dom sökte par som ville vara med och nå sina mål med hjälp av Allévo så vi tänkte att vi skulle passa på och vi blev antagna till att delta med hjälp.

Min man och jag fann varandra i mörka februari 2009 och vi tillbringa mycket tid vid köksbordet, i soffan och på restaurang till sommaren då vi tände grillen många ggr per vecka (jag kallar detta sambofettma) sen kom det en till grå kall vinter och en graviditet. Jag kan inte påstå att vi gått upp enorma kilon men dom som finns där är svåra att ta tag i, jag kan skylla på brist av tid eller säga som det är...vi är LIVSNJUTARE, på alla plan och vi älskar mat från alla jordens hörn. Med 3 barn så blir det att äta senare när alla gått och lagt sig, då blir det tända ljus och god mat, några vänner dyker förbi och grillen tänds...ja ni förstår själva hur det \"bara\" kan bli.

Iallafall, vi är här och vi är peppade till tusen. Jag ska droppa 13 kilo ner till 55 läckra kilon och min man ska göra sig av med 8 kilo vilket kommer gå som en dans. Vi håller varandra hårt i handen precis som annars och vi kör!!!!!


Jackie.