Jag har nu varit mammaledig i drygt 3 månader. Det är en underbar lyx att få vara hemma med en liten bebis, i ett helt år! Men - jag känner mig ibland lite rastlös och sällskapsjuk.... därför provar jag att starta denna grupp nu Glad.

Lite mer om mig: Är 36 år. Jobbar med projektledning på ett större företag. Spenderade nyligen 8 månader i Italien i jobb. Mycket språkintresserad (har läst såväl ryska, som spanska och italienska). Fick mitt första barn i slutet på februari, en underbar liten dotter som jag njuter av varje dag. Hon är största lyckan i mitt liv (inklusive hennes underbara pappa som jag lärde känna för 3 år sedan)! Vi flyttade till Hässelby, Stockholm, i december förra året efter att ha bott på lite olika ställen i Stockholm. Jag främst i innerstan.  Är en omställning att bo ute i en villaförort för mig, och i synnerhet nu när jag är mammaledig känns det ibland lite ensamt och isolerat.... Skulle vilja lära känna lite nya människor som känner igen sig i denna situation. Eller bara som jag, är hemma med en liten bebis i den här åldern :-)! // Marie

Aktivitet i gruppen
Ny medlem
Ny medlem
Ny medlem