BF Våren 2013 Sundbyberg-Solna-Stockholm
Hej, kul att du har BF under Våren 2013. Jag bor i Sundbyberg.
Och du i Sundbyberg,Solna el Stockholm?
Jag & min Fästman har BF Den 9 April. Och du, ni kanske har tidigare? El senare?
Men det spelar ju faktiskt ingen roll.Vi har sk. "Vårbarn"
Jo jag tänkte att följas åt under graviditeten och även följas åt efter BB och umgås med våra barn tillsammans är ju faktiskt mycket roligare än att inte göra det!?
Så jag tänkte om vi blir en liten grupp här så kan vi ju ses under graviditeten och promenera ihop och fika ihop och göra andra saker ihop och lära känna varandra. Så blir det enklare att styra upp saker och att ses efter BB då har vi så att säga redan lärt känna varandra, vore väl trevligt?Vi har ju alla typ ganska lång stund kvar i graviditeten så låt oss lära känna varandra redan nu och sen kan vi rulla vagnar ihop och göra saker ihop efter vi fått våra barn som sagt. "Ju fler vi är tillsammans desto roligare de blir" ngn barnsång är det tror jag?
Bor du nära Sundbyberg där jag bor så kan vi ju promenera här runt Lötsjön och bor du nära Solna kan vi ju ta Råstasjön också, dvs båda sjöarna.
Bor du Stockholm så kan vi ju promenixa där ngnstans och fika el göra ngt annat som vi känner för att göra och unna oss? Köpa bebiskläder?
Det finns väl alltid saker vi kan göra tillsammans som sagt. Vore ju jättekul när våra bebisar kommer så är vi ngra stycken och barnen lär känna varandra, mysigt! ?
Så ja hör av dig om du också vill ha ngn att följas vid under din graviditet och efter när du är mammaledig så styr vi upp ngt!
Kramisar/ /
Trollisens Mamma
Hör av dig!
![]() |
Ny medlem
|
![]() |
Ny medlem
|
![]() |
Ny medlem
|