solana vårdens orättsviser

1018 visningar
0 svar

Jag söker alla som har en missbrukarbakgrund som har blivit illa behandlade inom vården.Jag anser att föredetta brukare Inte har samma rättigheter som andra.Mina söner har ärvt hms från mig och det är en smärtsam sjukdom man har ont i hela kroppen.Min äldsta son 28 har svåra kramper så han ligger och skriker .Han har epilepsi,aspberger och ptsd.Epilepsin kommer när han har svår värk.Min yngsta har ont överallt han svårt att gå,sitta och stå ibland.han fick sin diagnos för en månad sen efter 7 års helvete med empati lösa läkare=klåpare.Min äldsta son behöver medicin mot värken eftersom epilepsin är smärtutlösande,men han får ingen hjälp dom ser bara att han har missbrukarbakgrund,dom är otrevliga,oförskämda och helt empati lösa.Tex när vi åkte in till akuten för hans smärter var så illa att han skrek och hade epkänningar .Vi såg direkt att läkaren hade läst hans journal, hans attityd var hemskt .allt vi ville va att min son skulle få lite lindring.Min son var öppen för allt,men han ville inte hjälpa min son för han är ju bara ute efter piller.Jag kände mig så kränkt att jag skulle bara se på när min son knarkar och att jag var den hemskaste mamman i världen.Jag får först se min son plågas i kramper och vi åker in och får träffa en fullständig idiot som gjorde att min son fick ett utbrott av  ilska jag och hans bror fick leda ut honom annars hade säkert slagit ihjäl honom,jag var helt chockad men nu är jag bara förbannad.Alla som har brukarbakgrund HAR SAMMA RÄTTIGHETER SOM ANDRA.Jag  är 52 men känner mig 82 men jag ska fan inte ge upp .Jag vill att det ska komma ut hur jäkla dåligt det är inom vården.Hoppas att ni hör av er så vi kan ventilera eller hjälpa varandra.kram

Aktivitet i gruppen
Ny medlem