Mattias666

344 visningar
0 svar

Fantiserar mycket på att min sambo knullar hennes gynokolog hon hadde en kvinnlig förut och sen bytte hon till en yngre man han kan nog vara mellan 40,-45 år sambon brukar vilja att jag följer med henne till gyn nu efter hon bytte till en manlig blir så kåt när ja ser min sambo ta av sig sina byxor å trosor framför gynokologen och när hon lägger upp sina smala vackra nyrakade ben i gynstolen och se gynokologen tar på henne där nere satt brevid och kollade hur han stoppa in två fingrar i min sambo och jag hörde verkligen hur min sambo stöna till och efter gynbesöket när vi kom hem igen så fråga min sambo om ja blev kåt när hon hadde bytt till en manlig vad skulle ja säga kan ju inte ljuga så jag sa faktiskt att det va lite upphetsade när jag såg gynokologen stoppa in sina fingrar i min våta sambos fitta men hon erkände faktiskt att hennes manliga gynokolog att hon själv blev våt av att han särade å tog på henne där nere å sen när vi kom hem ja. Min sambo så var hon så blöt i trosorna efter gyn besöket så man kunde nästan vrida ur hennes trosor så vi gick raka vägen till sängen å jag knulla henne samtidigt fråga ja henne om hon verkligen blev kåt av sin nya manliga gunokog för har alldrig sett henne sån när hon hadde sin kvinnliga gynokolog då lät hon inget men den nya manliga gunokogen stöna hon till då och då är...

Är detta normalt???
Efter detta vill min sambo åka själv till gynokologen förstår henne gillar när hon njuter vet att hon älskar mig så har inget å vara svart sjuk på blir bara själv kåt utav att hon njuter å det gör hon verkligen för det sa hon

Aktivitet i gruppen
Ny medlem
Ny medlem
Ny medlem